Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)quote:Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigenquote:Op maandag 7 juli 2008 07:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nou, vet man![]()
Geef nou gewoon toe dat je zonder de financiele voordelen die eraan kleven dat ding nooit en te nimmer gekocht zou hebben, dan kan het topic op slot.
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef nerd4sale het volgende:
Stelling: een lease-auto rijden zonder bijtelling kan alleen als je er nog een 2e auto naast hebt.
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Precies. bovendien komt ie heel aardig van z'n plek, zoals je ook in alle reviews kunt lezen. Natuurlijk trekt ie er geen golf GTI uit, maar die tijd heb ik wel gehad (itt anderen hier)
Ja, maar wie rijdt er nou minder dan 500 prive-kilometers per jaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef jovak het volgende:
[..]
Ik rijd op het moment geen leaseauto meer, maar bij mijn vorige werkgever waren er toch genoeg mensen die zonder bijtelling reden.
Als je maar een gesloten ritten administratie hebt die 1 op 1 klopt met je zakelijke agenda en je eventuele prive kilometers niet meer dan 500 km zijn.
ok nou niet gaan overdrijven aubquote:Op zondag 6 juli 2008 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier nog 2 vette foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:32 schreef Fiskus het volgende:
[..]
ok nou niet gaan overdrijven aub![]()
die voorkant damn![]()
Ding is lelijk, mijn excusesquote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.
Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Eerlijk gezegd...... heb ik dat gevoel inderdaad welquote:Op maandag 7 juli 2008 09:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alsof ik dit topic heb geopend om tegenover anderen mijn keuze te rechtvaardigen
Ik denk dat iedereen dat kan weerleggen door bijvoorbeeld eventjes naar de verkoopcijfers te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef 68Chevelle het volgende:
Dit is gewoon de Opel Kadett/Astra van de 21ste eeuw, ik denk niet dat iemand me dat kan weerleggen.
Grappig dat veel mensen het toch niet kunnen hebben dat sommige mensen zo slim zijn om geen 300 euro bijtelling per maand te gaan betalen. Dan zijn het meteen paupersquote:Op maandag 7 juli 2008 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen traag en traag. Vlot tot de honderd. Maar als ik een vrachtwagen in wil halen begint hij alleen harder te knetteren ipv van harder te rijden.
Dit terwijl de meest standaard dieseltjes veel vlotter zijn.
Ow en Golf GTI is een pauper bak, maar ik prefereer mijn Leon FR uit 07 nog steeds boven een pauperbakkie wat men aanschaft vanwege de lage bijtelling.
Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:08 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Smaken verschillen nou eenmaal. ik blijf het kinderachtig vinden om daar altijd zo'n zeik over te bouwen. Er zullen genoeg dingen zijn, die jij mooi vindt wat anderen lelijk vinden.
Ik zal je even iets vertellen. Mischien ben je er een beetje te jong voor om dat nog door te hebben. De wereld draait niet om jou. Wat jij zegt is niet meteen een algemeen aanvaarde waarheid. het is maar dat je het weet.
Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenwegquote:Op maandag 7 juli 2008 08:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker zuinig.. En zo'n automaat is ook wel handig.. Niet iedereen koopt een auto voor het snel wegtrekken bij de stoplichten..
Of een RET-bus in de stadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:34 schreef osmo het volgende:
[..]
Maar het is wel handig als je ook eens een boer met zijn tractor kunt inhalen op een binnenweg
Tuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:33 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Zeik over te bouwen? Kerel ik geef mijn mening, daar is een forum voor.
Ik heb geen Golf, en mijn auto is ook niet vooruit te branden, maar het heeft in ieder geval stijlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja inderdaad dat kan niet met een civic.
Tering wat een triest stel golfsnollen hier.. mening klaar maar nog nooit een HCH van binnen gezien
Hoe kun jij nou weten wat iemand anders verdient terwijl je helemaal niks van die persoon weet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk meer verdien dan jij dus wie is hier nou de pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |