abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:22:54 #101
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59739199
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:02 schreef Jimmeh het volgende:
Ik maak gewoon een heel redelijke aanname, omdat de doelgroep nou eenmaal eco hippies, gierige mensen en bejaarden zijn. Die hoeven sportiviteit niet te hebben, die zoeven comfortabel over de weg, snel hoeft het allemaal niet te gaan.
Kan je wel zeggen, dat het nergens op slaat om zo'n aanname te maken, maar dan zit je zelf ook fout.

Waar blijf ik aanhouden dat mijn aanname correct is? Kan moeilijk zeggen dat ik fout zit met het geweldige tegen argument 'jij praat poep'. Of was dat het argument van een kundig persoon? Chapeau.

Pas totdat RSie een stukje quote, weet ik dat deze minder suf is dan de Prius.
[..]

Als het neigt naar sportiviteit, dan lees ik dat niet meteen als goede wegligging, eerder gemiddeld tot iets boven gemiddeld.

Verder noemde ik dat het ding niet vlot kan zijn, nouja cijfers laten dat wel zien dat, dat klopt. En verder nog dat de Thema Turbo LX in elk opzicht superieur is, behalve het verbruik. Het enige tegenargument was dat het een oude turkenbak is. Geeft alleen maar mijn gelijk aan.

Nee, nog steeds niet op de pik getrapt, vond het alleen nogal ongepast om met die woordkeuze andermans auto te beschrijven. Ik weet welke de betere auto is, jij deed gewoon weer een aanname zonder enig research zoals waar je mij van beschuldigt.

Ik lees me wel degelijk in, in auto's die ik interessant vind, een hybride ga ik logischerwijs met een grote boog omheen. Anders zou ik ook niet van het bestaan van de Thema afweten, misschien door evenementen wie weet.
Als jij je dan zo goed in zou lezen zou je weten dat die Thema Turbo LX een hele goede auto is. Nu precies
15 jaar later is de uitrusting van de auto hier voor m'n deur nog steeds beter dan in menig auto die nu op de markt is. Als concurrent van de E-klasse destijds zit het gewoon vol met dingen die nu nog steeds niet standaard zijn.

Valt inderdaad moeilijk te discusseren als je zegt ik kies voor de Accord volgens mijn eigen eisen...
Heb een paar honderd kilometers in een Accord 2.2 CDTi gereden en ben er nou niet echt onder de indruk van, beetje net niet. Maar goed zolang jij er blij mee bent, prima toch.

Misschien moet je zelf ook maar eens na een jaartje nalezen hoe belachelijk je eerste en tweede reactie zijn, wie weet verbetert het dat zogezegde inzicht in jezelf...
Ik hen nergens beweerd, dat mijn auto beter is dan die van jou. Ik zei, dat ik leiver in die van mij zit dan die van jouw. Ik schrijf er ook bij, dat eht persoonlijk is en dus een mening. Omdat jij het wil zal ik mijn mening onderbouwen. Ik ken mensen die een Thema gehad hebben. Zat boordevol extra's ja. De extra's deden het alleen vaak niet. Onderhoud was overdreven duur. Door die auto zijn die mensen in contact gekomen met andere lotgenoten. Ze kwamen er pas achter hoe slecht die auto was totdat ze een fiat kochten. Ook niet een merk die de reputatie heeft van betrouwbaarheid, maar een heel stuk betrouwbaarder dan de thema. Ik heb trouwens niet hetzelfde gedaan als jij. Ik gaf een voorbeeld, dat ik niet in een topic over een bepaalde auto ga zieken. Toen heb ik toevallig jouw auto gepakt, omdat ik dat een kutauto vind op basis van ervaringen van anderen en omdat ik hem lelijk vind. Als jij het verschil niet kunt inzien, dan is deze discussie waardeloos.

Waar je al de fout ingaat is door mensen hier al voor eco hippies, bejaarden of gierige mensen uit te maken. Daar zit dus de foute aanname. Jij neemt bijvoorbeeld aan dat dit de doelgroepen zijn. Er zijn genoeg niet bejaarden die de hybride rijden, Veel mensen die in de hybride rijden hebben schijt aan het milieu. Dit heb ik van hybride rijders zelf. En gierig zijn ze ook niet. Ze willen niet teveel uitgeven aan belasting en benzine. Is toch hun goed recht. Benzine is ook gewoon veels te duur. In andere woorden:foute aannames. Mensen die ik ken die die hybrides rijden voldoen allemaal niet aan jouw aannames.

Jammer, dat je de accord niet leuk vindt. Heb ik toch geen problemen zei ik toch. Smaken en belevingen verschillen. Ik geniet elke dag van mijn auto. Wat jij ervan vindt zal mij niet van gedachten doen veranderen. Evenmin andersom.

Ik heb al uitgelegd, wat ik met dat zinnetje: "Jimmeh praat poep" bedoelde. Maar als je wil weten. Ik kwam terug van een feest en ik had een stuk in mijn kraag en had geen zin om een ellenlang verhaal te schrijven dus ik dacht bij mezelf. Ach zo'n kind begrijpt dat toch niet. Laat ik maar op een manier schrijven, dat hij wel begrijpt. Ik had eigenlijk totaal niet verwacht, dat je erop zou reageren. Maar blijkbaar raakte ik toch een gevoelige snaar. Je hebt geen problemen met uitdelen van sneren, maar ontvangen; Ho maar!

Ik zou eerlijk gezegd mijn eerste reactie wel over willen doen. Ik durf dat op zijn minst toe te geven, maar het is nu te laat om dat te veranderen. Mijn 2e reactie was met name grappig bedoeld, omdat je zo op je pik getrapt was. Daar heb ik geen spijt van en zal ik over een jaar ook niet hebben. Ik sta er nog steeds achter. Volgens mij ben je je ongelooflijk op aan het vreten achter de pc. Ik daarentegen zit hier met een glimlach te wachten op jouw volgend antwoord.
Horrible Cunt!
pi_59742664
Nee ik vind het leuk dat er uiteindelijk nog wat discussie komt. Zit me niet op te vreten hoor, enige waar ik me aan ergerde is dat na de het 2e antwoord nog steeds troll was
Aangezien het een internet forum is, is het ook leuker om de tegenaanval in te zetten dan netjes/beleefd te blijven.

Maar goed, de ervaringen die je beschrijft zullen wel van de oudere series zijn, want de laatste serie heeft de kinderklachten niet meer. Tuurlijk heb je op z'n tijd wel eens een klein probleempje, maar goed dat valt reuze mee.
De motor zoals vele Italiaanse blokken zijn enorm betrouwbaar, totdat onderhoud verwaarloosd wordt. Wat wel eens wil gebeuren met mensen (ja toch vaak de Nederlanders weer ) die onderhoud uitstellen of wachten tot iets kapot gaat.
Dan is een Honda veel meer hufterproof, maar goed ook met een Honda zal wel eens iets mis gaan.

Over het algemeen is het platform juist bekend als betrouwbaarder dan de andere Fiat modellen uit die tijd, omdat het modulair opgezet was zodat Alfa, Fiat en Saab er ook hun modellen op hadden. Wel opvallend, dat die Fiat waar ze op overstapten zoveel beter was.

Mijn vooroordeel over hybride rijders bevestigd zich gewoon vaak op de weg, al die Prius rijders die niet doorrijden of hun auto maar naar links gooien omdat ze anders af moeten remmen...

Ik snap dan niet dat die mensen die jij noemt geen occassion nemen, bespaar je veel meer mee, of als het allemaal lease rijders zijn, lease wat leuks en neem voor prive een 2e hands auto.
Aan de andere kant valt prive heel moeilijk onder de kosten van die hybride te blijven. Maar ik zou me echt opvreten (ja in dit geval wel) in zo'n auto die niet op schiet, gigantisch veel herrie maakt (volgens reviews ja!) en constant z'n motor uitgooit, terwijl je juist weer weg wilt rijden.

En ik lach nog het meeste om Repeat die met al z'n oneliner trolls me uit de kast wil lokken

Maar goed laat het topic maar weer verder gaan over deze belasting ontduikende, uitermate zuinige geweldenaar.
pi_59743286
Aangezien je het steeds hebt over "de auto voor de deur" en "de auto waar ik het meest in rij" etc etc. Ik hoef ook geen antwoord hoor.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:13:22 #104
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59743381
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:20 schreef DroogDok het volgende:
Dit is natuurlijk wel een beetje een auto voor de paupers onder de lease rijders......
Wat een bekrompen reactie
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:14:24 #105
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59743417
De Thema die ze hadden was van de laatste serie. Misschien dat ze gewoon pech hebben gehad. Maar hun ervaring en dat van hun lotgenoten heeft mij wel in mijn mening beinvloed. Is ook wel logisch als je alleen maar hoort: dit kapot, dat kapot, dit en dat alweer kapot.

Ik realiseer me trouwens wat jij gedaan hebt. Je hebt prius rijders en civic hybride rijders onder 1 noemer gezet. Ik denk dat er een verschil is tussen de 2. Eerlijk gezegd heb ik geen last van de prius rijders. Ik heb meer last van mensen in hun lease bak die altijd haast hebben en met 150 km/h op 30cm van je bumper zitten.
Horrible Cunt!
pi_59743497
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

Wat Jeremy Clarkson zei over de Prius geldt hier natuurlijk ook voor

"See the trees smile at me as I waft by. And watch the children run into the road, because they haven’t heard me coming."

Maw. zo'n Hybrid is echt not done en nee ik ben echt niet jaloers en al helemaal niet op een leasebak
Alsof je een Lexus of Mercedes 6 cilinder wél hoort aankomen.
Bij dat soort auto's hoor je bij 50km/u ook alleen de banden nog maar op het asfalt.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 02:00:13 #107
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59746498
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Wat een bekrompen reactie
Waarom? Iedereen die in dat ding rijdt doet dat toch op financiele overwegingen? Blijkbaar verdient men niet genoeg om in de auto te rijden die ze eigenlijk willen.

Want face it, als er op de hybrides geen 14% bijtelling zou zitten, zou geen enkele lease rijder er in gaan rijden. Een milieu freak daargelaten natuurlijk, maar die kunnen beter gaan fietsen of met het OV.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:38:37 #108
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59748199
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Waarom? Iedereen die in dat ding rijdt doet dat toch op financiele overwegingen? Blijkbaar verdient men niet genoeg om in de auto te rijden die ze eigenlijk willen.

Want face it, als er op de hybrides geen 14% bijtelling zou zitten, zou geen enkele lease rijder er in gaan rijden. Een milieu freak daargelaten natuurlijk, maar die kunnen beter gaan fietsen of met het OV.
Tuurlijk gaan mensen er in rijden om financiele redenen. Maar mij pa bijvooebeeld verdient meer dan genoeg om dikkere auto te rijden. Hij houdt zijn huidige auto ook aan zolang hij nog werkt en de andere auto als 2e. Wanneer hij met pensioen is gebruikt hij zelf de civic en koopt hij dan een nieuwe 2e auto.

Het probleem met jouw mening is, dat je aanneemt dat iedereen op dezelfde manier denkt over auto's. Dat is niet waar. Iedereen heeft ander eisen. Er zijn mensen bij mij op het werk die in een huis van een hafl miljoen wonen, maar in een mazda 323 uit 1995 rijden. Het interessert ze niet. Hun enige eis voor een auto is: van a naar b.

Wat je zegt over de lease rijders kan misschien waar zijn. Maar zolang er geen cijfers over zijn, kun je niet aannemnen dat jouw aannames ook correct zijn. Er zijn genoeg mensen die de hybride een heerlijke auto vinden, die voldoet aan hun eisen. Dit is mijn ervaring met de mensen die ik ken die de civic gekocht hebben. Ze zijn geen lease rijders. Dus kan ik concluderen dat de 14% procent bijtelling niet de reden hoeft te zijn, voor de aanschaf.
Horrible Cunt!
pi_59766112
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat slaat werkelijk weer nergens op. Ik weet zeker dat ik meer verdien dan de gemiddelde Leon, Golf, A3 of Focus rijder, maar wij mogen nu eenmaal vanwege onze functie (vraag me niet waarom) uit de laagste cat. kiezen. En dan nog zou ik bovenstaande auto's niet kiezen, want die zouden me maandelijks zo 150 euro meer kunnen kosten en dat heb ik er niet voor over.
quote:
Face it, als er op alle leaseauto's 100% bijtelling zou zitten zou niemand ze prive rijden. Slaat ook nergens op, net als jouw opmerking. Het blijft een leuke auto en de 14% is EEN VAN DE doorslaggevende redenen geweest om 'm te kiezen, dus niet de enige. Aangezien dat voor meer mensen zal gelden in Nederland neem ik aan klopt het niet wat jij zegt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 29 juni 2008 @ 14:24:37 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59771791
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef kevin20vt het volgende:

[..]

Wat Jeremy Clarkson zei over de Prius geldt hier natuurlijk ook voor

"See the trees smile at me as I waft by. And watch the children run into the road, because they haven’t heard me coming."

Maw. zo'n Hybrid is echt not done en nee ik ben echt niet jaloers en al helemaal niet op een leasebak
En ik ben niet jaloers op je 13-in-een-dozijn 20 klepper Golf (Kijk mij geen audi kunnen betalen)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59781559
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 09:38 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan mensen er in rijden om financiele redenen. Maar mij pa bijvooebeeld verdient meer dan genoeg om dikkere auto te rijden. Hij houdt zijn huidige auto ook aan zolang hij nog werkt en de andere auto als 2e. Wanneer hij met pensioen is gebruikt hij zelf de civic en koopt hij dan een nieuwe 2e auto.

Het probleem met jouw mening is, dat je aanneemt dat iedereen op dezelfde manier denkt over auto's. Dat is niet waar. Iedereen heeft ander eisen. Er zijn mensen bij mij op het werk die in een huis van een hafl miljoen wonen, maar in een mazda 323 uit 1995 rijden. Het interessert ze niet. Hun enige eis voor een auto is: van a naar b.

Wat je zegt over de lease rijders kan misschien waar zijn. Maar zolang er geen cijfers over zijn, kun je niet aannemnen dat jouw aannames ook correct zijn. Er zijn genoeg mensen die de hybride een heerlijke auto vinden, die voldoet aan hun eisen. Dit is mijn ervaring met de mensen die ik ken die de civic gekocht hebben. Ze zijn geen lease rijders. Dus kan ik concluderen dat de 14% procent bijtelling niet de reden hoeft te zijn, voor de aanschaf.
Wat wel erg is, en wat ik jullie persoonlijk zal aanrekenen als het zover is, is dat als die kutdingen dusdanig populair worden dat alles dat een beetje anders is extra wordt belast.

Zonder erover na te denken zal je in de toekomst een hoop autoliefhebbers aan het kortste eind laten trekken, en dit omdat jullie zelfzuchtig gierige egoistische leaserijders, niet enig idee hebben waar de overheid op aanstuurt
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:04:41 #112
157922 fathank
pi_59782527
quote:
Op zondag 29 juni 2008 22:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Wat wel erg is, en wat ik jullie persoonlijk zal aanrekenen als het zover is, is dat als die kutdingen dusdanig populair worden dat alles dat een beetje anders is extra wordt belast.

Zonder erover na te denken zal je in de toekomst een hoop autoliefhebbers aan het kortste eind laten trekken, en dit omdat jullie zelfzuchtig gierige egoistische leaserijders, niet enig idee hebben waar de overheid op aanstuurt
Don't hate the player, hate the game.

pi_59782984
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Don't hate the player, hate the game.

Oftewel, de persoon buiten schot laten?, nee, ik reken het zowel de overheid als jullie persoonlijk collectief aan.

Je denkt te makkelijk.

Misschien moest je maar helemaal niet gaan denken en ook meegaan als een schaap.

Ik heb nog een tijd meegemaakt waarin mensen geld verdienden als personeel zijnde om een nieuwe auto te kopen voor eigen bezit.

Daar heeft dat leaseplan al een einde aan gemaakt, deze volgende stap om mensen in vage truttenbakken te zetten is de volgende.
  zondag 29 juni 2008 @ 23:33:39 #114
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59783401
quote:

[..]

Leuk, dat jij mij erover aanspreekt, maar:

• Ik heb geen hybride en ook niet besteld

• Ik ben geen leaserijder en vreemd genoeg ken ik er ook geen

• De overheid verzint toch wel wat om de autoliefhebbers te pesten. Heeft 0,0 met lease rijders te maken.

• Ik heb genoeg geld om dikke auto's te rijden als ik wil. Ik geef werkelijk geen ruk of jij dat wel kan.
  • Horrible Cunt!
    pi_59784160
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 23:33 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Leuk, dat jij mij erover aanspreekt, maar:

• Ik heb geen hybride en ook niet besteld

• Ik ben geen leaserijder en vreemd genoeg ken ik er ook geen

• De overheid verzint toch wel wat om de autoliefhebbers te pesten. Heeft 0,0 met lease rijders te maken.

• Ik heb genoeg geld om dikke auto's te rijden als ik wil. Ik geef werkelijk geen ruk of jij dat wel kan.
  • 1. My bad, ik werd een beetje overenthousiast

2. Vreemd, hier in de randstad doet men nieks anders

3. Te makkelijk, de overheid doet alles en wij laten het maar over ons heen komen?, om de dooie donder niet.

4. Jouw inkomen interesseert me helemaal niks, het gaat er juist om dat ze eerst de lage middenklasse leegzuigen, om dan vervolgens naar de hogere middenklasse te gaan, als niemand daarop reageert zijn we ten dode opgeschreven als makke lammetjes die in een rij achter elkaar in de maatschappij lopen, het economisch besef van dit kabinet is dusdanig bedroevend dat het onze toekomst, privacy en hobbies bijna onmogelijk maakt, die ander, die met werken moeilijk maar redelijk rond kan komen is jouw buffer, zodra hij leeg is ben jij aan de beurt.
      maandag 30 juni 2008 @ 00:28:11 #116
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_59784600
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 00:03 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

1. My bad, ik werd een beetje overenthousiast

3. Te makkelijk, de overheid doet alles en wij laten het maar over ons heen komen?, om de dooie donder niet.

4. Jouw inkomen interesseert me helemaal niks, het gaat er juist om dat ze eerst de lage middenklasse leegzuigen, om dan vervolgens naar de hogere middenklasse te gaan, als niemand daarop reageert zijn we ten dode opgeschreven als makke lammetjes die in een rij achter elkaar in de maatschappij lopen, het economisch besef van dit kabinet is dusdanig bedroevend dat het onze toekomst, privacy en hobbies bijna onmogelijk maakt, die ander, die met werken moeilijk maar redelijk rond kan komen is jouw buffer, zodra hij leeg is ben jij aan de beurt.

De overheid doet wat ze willen. Mensen worden gedwongen om bepaalde maatregelen te nemen door bepaalde invloeden van de regering. Er is niet veel wat je kunt doen behalve.

- zorgen dat iedereen op 1 partij stemt, zodat er geen coalitie meer is.

- tevens de huidige politieke systeem veranderen

- en dit kan waarschijnlijk alleen door een revolutie.

Aangezien de bovenste 3 dingen waarschijnlijk niet gaan gebeuren, heb je het maar te slikken.
    Horrible Cunt!
      maandag 30 juni 2008 @ 08:06:43 #117
    199535 DroogDok
    Sandcastle
    pi_59786366
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 02:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Face it, als er op alle leaseauto's 100% bijtelling zou zitten zou niemand ze prive rijden. Slaat ook nergens op, net als jouw opmerking. Het blijft een leuke auto en de 14% is EEN VAN DE doorslaggevende redenen geweest om 'm te kiezen, dus niet de enige. Aangezien dat voor meer mensen zal gelden in Nederland neem ik aan klopt het niet wat jij zegt.
    Maar natuurlijk

Noem dan eens een niet finiciele afweging om ervoor te kiezen? En kom a.u.b. niet aan met "het milieu" .
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
    pi_59786394
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Nou Hybride is natuurlijk voornamelijk gericht op linkse eco hippies die niet door rijden, het moet ook zo comfortabel mogelijk zijn, daardoor mis je wegligging ja...

Ik rij in verschillende auto's, maar voornamelijk in een laatste serie Thema Turbo LX. Waarom zou ik een Sjonnie zijn omdat ik hybrides belachelijke auto's vind

Een aardig deel van hedendaagse benzine auto's met geen vermogen haalt buiten de bebouwde kom 1 op 20 waar de leaserijder zich voornamelijk zou bevinden.
    De sloomste Fiat Grande Punto die je je kan bedenken haalt zelfs nog geen 1 op 20.
    pi_59786407
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Demarest het volgende:

[..]

Ja joh! De BMW M3 van de overburen rijdt zelfs 1 op 25 als ie 250 km/u in Duitsland rijdt.
    -20 .
      maandag 30 juni 2008 @ 08:23:28 #120
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_59786457
    Mooie auto A_N
    Als ik een hybride zou kopen zou het ook deze zijn
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      maandag 30 juni 2008 @ 09:00:01 #121
    199535 DroogDok
    Sandcastle
    pi_59786755
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 08:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
    Mooie auto A_N
    Als ik een hybride zou kopen zou het ook deze zijn
    Ik zou dan toch eerder voor deze kiezen:

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3935
      maandag 30 juni 2008 @ 09:32:56 #122
    157922 fathank
    pi_59787115
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 23:19 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Oftewel, de persoon buiten schot laten?, nee, ik reken het zowel de overheid als jullie persoonlijk collectief aan.

Je denkt te makkelijk.

Misschien moest je maar helemaal niet gaan denken en ook meegaan als een schaap.

Ik heb nog een tijd meegemaakt waarin mensen geld verdienden als personeel zijnde om een nieuwe auto te kopen voor eigen bezit.

Daar heeft dat leaseplan al een einde aan gemaakt, deze volgende stap om mensen in vage truttenbakken te zetten is de volgende.
    Je probeert gewoon je afwijking voor slecht ontworpen benzineslurpende kutbakken te verdedigen. Omdat jij persé in een 1 op 3 rijdende '68 Chevelle wil rondrijden mogen wij geen hybride rijden . Voor mij is een auto een vervoersmiddel, en met minimaal 30k per jaar aan kilometers mag dat wel enigzins voordelig en comfortabel. Ik heb nu nog een Focus van de baas, maar als het even zou kunnen zou'k best een hybride willen rijden, puur omdat dat een stuk voordeliger is.
    pi_59787129
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 09:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik zou dan toch eerder voor deze kiezen:

[ afbeelding ]

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3935
    Als jij die voor dezelfde prijs kan leveren wil ik er wel 10 hebben. Dies bijna 4x zo duur, en heeft nog maar een C label ipv een A label ook. Is inderdaad wel een geweldige auto, maar net als bij de civic is het een verstandige auto, maar mist hij wel wat beleving. (wederom een prima zakelijke auto dus, privé zou ik iets met meer lol willen, zo'n nieuwe mito bijvoorbeeld)
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_59787484
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 00:03 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

1. My bad, ik werd een beetje overenthousiast

Jij hebt zo'n chevelle duidelijk als hobby, en dan kijk je er anders naar dan als het om puur een transportmiddel gaat, dan mag het wat meer kosten, en kijk je ook naar het "leuk en mooi". Daar is niks mis mee, maar zo kijk ik bijvoorbeeld niet naar een auto. (ik zou als leasebak ook serieus kijken naar deze civic) Daarentegen is mijn CD-speler duurder dan de auto van mijn zusje, dat is mijn hobby, dus daar geef ik liever meer geld uit.

Overigens is 1 van mijn hobby's fietsen, en dat wordt alleen maar goedkoper dankzij oa de fiets-privé regeling van de overheid, dus ze doen ook wel goeie dingen hoor.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_59787732
    quote:

[..]

Dus volgens jou moet ik maar een duurdere, meer vervuilende auto nemen, omdat anders de hybride te populair wordt, en de mensen die een dikke BMW of Mercedes leasen daar de dupe van worden?

Sorry maar ik denk in de eerste plaats aan mijn eigen portemonnee. Dat mag jij egoistisch vinden (en dat is het ook) maar ik kan echt niemand verzinnen die dat niet doet. Mensen die perse een grote bak willen rijden, en lekker snel weg willen zijn bij het stoplicht, mogen ook lekker wat meer betalen, prima zaak!

Overigens vind ik het een prima ontwikkeling, het stimuleren van zuinige, schonere auto's. Laat de meer vervuilende auto's maar wat meer betalen. Er zal dan een verschuiving naar steeds meer 'truttige' auto's komen, en dat is weer beter voor het milieu. Ik snap ook wel dat op termijn de prijzen hiervoor ook weer omhoog gaan, want de auto is en blijft een melkkoe voor de overheid.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')