quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:45 schreef multiculti-2008 het volgende:
Als ik ff intellectueel mag zijn wat ik graag doe, denk ik dat de christelijke man structureel achterloopt bij de vrouw. En de vrouw maar de kar trekken.
Jij hebt die naam gekozen en zit expres ultiem domme dingen te roepen om een rel te starten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef multiculti-2008 het volgende:
wat snapt u het niet meneer? het is een theorie. zoals de kip kwam voor het ei. Vanwaar de gefronsde lip, is het teveel denkvermogen voor je? Kan je de volgende keer het commentaar weglaten, want het voegt weinig toe aan de discussie. Nou, was er iets wat je uitgelegd wilde hebben?
Hoe kan jij toch ieder onderwerp weer op geloof herleiden? Weet jij veel, misschien is haar man wel een moslim? Er is nergens gezegd dat het niet zo is, maar dat neem jij weer aan...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:45 schreef multiculti-2008 het volgende:
Als ik ff intellectueel mag zijn wat ik graag doe, denk ik dat de christelijke man structureel achterloopt bij de vrouw. En de vrouw maar de kar trekken.
Zo'n beetje elk woord dat je opschrijft, maar ik heb het gevoel dat dit niet aan mijn geestelijke vermogens ligt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef multiculti-2008 het volgende:
wat snapt u het niet meneer?
Een "gescheiden" moeder, die het altijd zonder geld van ex-lief heeft gedaan en doet, en altijd gewoon fulltime heeft gewerkt, maar ik weet dus wel uit ervaring hoe verdomd zwaar het is om het zo te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar laat ik eens gokken.
Een gescheiden moeder met kinderen die in het verleden ook alles heeft opgegeven om thuis voor de kinderen te zorgen en van een koude kermis thuiskwam?
Ik ben tenminste objectief!
tja het zijn niet dingen die voor de hand liggen, en ik vind het moeilijk ze toegankelijk te maken. Maar de bedoeling is wel dat je er wat mee opschiet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk woord dat je opschrijft, maar ik heb het gevoel dat dit niet aan mijn geestelijke vermogens ligt.
zo'n idee kreeg ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Ben je de vrouw van deze man?
Ik wil vrijheid in mijn relatie..![]()
Cheqy had er idd bij moeten zetten dat de alimentatie geldt voor diegene die de kinderen houdt. (meeste gevallen).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er is niet wettelijk bepaald dat de man de vrouw moet betalen voor de rest van zijn/haar leven
Even quoten :
"Wanneer u niet in uw eigen levensonderhoud kunt voorzien, kunt u alimentatie krijgen. Ook uw kinderen hebben recht op alimentatie. U moet daarentegen alimentatie betalen wanneer uw ex-partner of kinderen niet genoeg inkomsten hebben om in hun eigen levensonderhoud te voorzien. De hoogte van de alimentatie en de duur van de alimentatieperiode zijn afhankelijk van meerdere factoren."
Kortom, ook een vrouw kan alimentatie moeten betalen, en de duur is variabel.
Heb je verder nog domme opmerkingen of wou je het hierbij laten ?
Ja duh... zodra de penis is gewend aan meer frictie met de vaginale wand komt het aan op de gesprekken. Dat is met 95% van de meisjes van 20 nu eenmaal niet wat je wil.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Dat twintigjarig meisje gaat van zo'n kouwe kermis thuiskomen, voorspel ik.
Heeft ie een midlife crisis of zo?
Ok, mijn vermoeden is bevestigt: je bent toch een zeikerd. Iets met slakken en zout. Je fikt hem hier af tot aan zijn veters, je zeikt werkelijk overal over, je haalt je kinderen op bij school in je verantwoorde pofbroek met mickey mouse trui incl wintervast permanentje en eist dat je man je nog aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef truus123 het volgende:
[..]
Hij denkt dat: * even naar buiten met de kinderen
* de tuin bijhouden
* tafel dekken
* afruimen
* vuile was in de mand ipv waar het valt
al een gigantische taak is. Dus als ik hem daarom vraag ben ik idd een chagerijnige kut en zit ik altijd te zeiken. Dat ik de rest van het huishouden doe, zoals ieder dag koken, wassen, schoonmaken, dat stelt niks voor.
Dat hij al de snoepjes van de kinderen iedere week opeet, ipv zelf iets te gaan halen als hij iets wil, zodat de kinderen niks hebben; daar mag ik niks van zeggen, want dan zeik ik (kinderen vragen misschien 2x per week om een snoepje en dan is er niks meer)
geeft niks kleinpikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef multiculti-2008 het volgende:
ook dat is een theorie, maar een die de plank misslaat, sorry dikkip
Jammer, je had eerst een heel stuk getypt en net weggehaald voor ik het kon quoten. Ik vroeg me af wat je bedoelde met het vermogen dat is weggegaan aan alimentatie? Bedoel je het huis en ander vermogen dat verdeeld wordt door de gemeenschap van goederen? Dat heeft niets met alimentatie te maken, al kan het wel dezelfde negatieve gevoelens opwekken als wanneer er veel partneralimentatie ontvangen wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:10 schreef Sport_Life het volgende:
alimentatite is eerder 600 euro dan 200..
klopt, ben bang dat de familie ervan meeleest.. beetje lullige situatie namelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Jammer, je had eerst een heel stuk getypt en net weggehaald voor ik het kon quoten. Ik vroeg me af wat je bedoelde met het vermogen dat is weggegaan aan alimentatie? Bedoel je het huis en ander vermogen dat verdeeld wordt door de gemeenschap van goederen? Dat heeft niets met alimentatie te maken, al kan het wel dezelfde negatieve gevoelens opwekken als wanneer er veel partneralimentatie ontvangen wordt.
Dat is dan niet eens zo heel onschappelijk, als er geen alimentatie betaald wordt. Ik ken namelijk ook heel dichtbij een situatie met idd. ook een koophuis dat flink in waarde vermeerderd is, zodat de een een hoop geld èn alimentatie meekrijgt (geen baan) en de ander met een forse hypotheek opgescheept zit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
klopt, ben bang dat de familie ervan meeleest.. beetje lullige situatie namelijk.
In dit geval hadden ze samen een koophuis waarvan ze beide 50% eigendomsrecht hadden. Op het moment dat ze uit elkaar gingen hebben ze besloten dat hij in plaats van een maandelijkse alimentatie de helft van het eigendomsrecht "betaalt" aan haar. Dus zij is nu voor 100% eigenaar van het huis. Nou is het wel zo dat zij een goede baan heeft (fulltime), dus ook geen alimentatie nodig heeft om rond te komen.
Heeft verder ook niks met gemeenschap van goederen te maken.
Tenminste, dat is voor zover ik het begrepen heb.
Het lijstje dat TS opnoemt wat ze wil dat hij doet is nou niet echt extreem. Vooral niet als TS zelf ook nog werkt, wat ze geloof ik doet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ok, mijn vermoeden is bevestigt: je bent toch een zeikerd. Iets met slakken en zout.
quote:Je fikt hem hier af tot aan zijn veters, je zeikt werkelijk overal over
Als jij als man toelaat dat je vrouw zich zo kleedt ben je in mijn ogen een behoorlijke loser. Vrouwen laten zich 'verslonsen' als ze merken dat hun vent niet meer om ze geeft in lichamelijke zin(generaliserend maar wel vaak waar). Het is een sexistische kreet, maar tijdens goede gesprekken met vrouwelijke vrienden, exen en m'n vrouw ben ik er achter gekomen, dat het gezegdequote:je haalt je kinderen op bij school in je verantwoorde pofbroek met mickey mouse trui incl wintervast permanentje en eist dat je man je nog aantrekkelijk vind.
ja als er eens wat zinnigs uit jou komt, of probeer je liever iemand af te zeiken ipv iets te doen aan het probleem van de ts.quote:
Heb jij je history wel eens gelezen???? Bij jou komt er helemaal niets zinnigs uit hoor komt allemaal op hetzelfde neer..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef multiculti-2008 het volgende:
[..]
ja als er eens wat zinnigs uit jou komt, of probeer je liever iemand af te zeiken ipv iets te doen aan het probleem van de ts.
Ja ik heb TS inderdaad afgezeken in mn posts over hoe sterk en realistisch ze overkomt en dat ze de juiste beslissing neemt. Terwijl jij zo supportive bent met je opmerkingen over christenen en mijn figuurquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef multiculti-2008 het volgende:
ja als er eens wat zinnigs uit jou komt, of probeer je liever iemand af te zeiken ipv iets te doen aan het probleem van de ts.
Dus ik moet zaterdag de boodschappen doen EN dan nog eens voor meneer een keer extra naar de supermakrt gaan, omdat hij zijn eigen koek en chips al heeft opgevroten en aan het snoep van de kinderen begint (de fruitella). Tuurlijk.... veel logischer dan dat hij voor zichzelf iets gaat halen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ok, mijn vermoeden is bevestigt: je bent toch een zeikerd. Iets met slakken en zout. Je fikt hem hier af tot aan zijn veters, je zeikt werkelijk overal over, je haalt je kinderen op bij school in je verantwoorde pofbroek met mickey mouse trui incl wintervast permanentje en eist dat je man je nog aantrekkelijk vind.
Zo iets zie ik dan voor me...
En als je geen supermarkt verbod hebt, kan je die snoepjes ook zelf halen?
Ligt er aan hoe lang hij de boel rekt, mijn moeder was 15000 euro kwijt aan het einde van de rit, en dan nog niet eens de kosten van de rechtbank.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:23 schreef truus123 het volgende:
Bedankt voor alle medeleven. Misschien is die vakantie niet zo slim, maar dat hebben we nu eenmaal zo geregeld.
Het lijtk wel of hij meeleest, want vanaf zaterdag is hij ineens heel schappelijk.... niet meer zo bot.
Over twee weken is alles voorbij. Dan zijn we op vakantie geweest en gaan we alles regelen. huis in de verkoop etc.
Wat kost een advocaat/scheiding zo'n beetje?
Waarschijnlijk kunnen we heel veel al zelf overeen komen (ja, ook daarin is hij redlijk), behalve het alimentatiebedrag.
wat is dit nou weer voor lamlendig, moralistisch en juridisch-onsamenhangend gelul?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:02 schreef TheThirdMark het volgende:
truus123, je weet dat wanneer de partner vreemd gaat hij verplicht is om zolang het duurt een andere woonruimte te zoeken? Die zelfs door de gemeente aangewezen wordt? (dit uit zeer nabije omgeving meegemaakt vorig jaar)
het zal wellicht voortkomen uit het feit dat de vreemdganger willens en wetens zelf de relatie "op scherp" zet, en dat het dan erg onredelijk is om de 'onschuldige' partner eruit te zetten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor lamlendig, moralistisch en juridisch-onsamenhangend gelul?
waarop de schuldige partner vervolgens aangeeft een 'open relatie' te hebben met de 'onschuldige partner'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:34 schreef simmu het volgende:
[..]
het zal wellicht voortkomen uit het feit dat de vreemdganger willens en wetens zelf de relatie "op scherp" zet, en dat het dan erg onredelijk is om de 'onschuldige' partner eruit te zetten.
Gedeeltelijk kan hij het aftrekken.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:08 schreef HarryP het volgende:
Die kinderalimentatie van 600+ euro is wel bruto.
Ex mag het van zijn inkomstenbelasting aftrekken en TS moet het bij haar inkomen optellen.
Je postings hier doorlezend vraag ik me af of je wel van deze wereld bent?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:59 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Beiden 4x9 werken en de kids 3 dagen naar het kinderdagverblijf. Opgelost.
Daarnaast ben ik meestal rond 2/3 uur wel klaar en werk ik de rest van de middag thuis.
Maar daar gaat de discussie niet om. Mijn punt is dat je goed voor je kinderen moet zorgen. Hell, al zou ik er bij wijze van spreken een 2e baan naast moeten nemen om in hun onderhoud te voorzien, prima! Maar werken om je ex financieel te onderhouden, de groeten!
Techno woont in een wereld waar de arbeidsmarkt zo overspannen is dat je dit soort eisen overal kan stellen en dagverblijven om de hoek en altijd beschiknbaar zijn op de dagen die je wilt. Zoiets.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:37 schreef klipper het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of je een baan vindt van 4 x 9, daarbij zou ik mijn kinderen niet 3 dagen in een kinderdagverblijf willen hebben waar ze veel minder liefde en aandacht krijgen dan thuis.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:30 schreef Kreator het volgende:
Vind het eigenlijk wel een goede ruil. Een zure vrouw van in de 30 met kinderen voor een strakke 20 jarige.
moet ik daarover dan ook belasting betalen?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gedeeltelijk kan hij het aftrekken.
En ja zij moet het erbij rekenen.![]()
Kosten scheiding och +/- ¤ 800 excl papieren, die je bij de gemeente moet halen enz.
Ligt een beetje hoe de twee die gaan scheiden samen werken.
Sterkte "Truus" , lig ook nog in scheiding.
Bijna alles afgerond, alleen afwachten rechter nog.
Je kan een zware tijd tegenmoed gaan. Nouja, ligt ook wel een beetje aan jezelf.
tuurlijk.... eerst ervoor zorgen dat er twee kinderen rondlopen, waar je zelf makkelijk afstand van neemt en niets mee doet, zorgen dat je vrouw nog maar de helft van haar inkomen heeft, omdat jij niet minder wilde gaan werken en dan weglopen en het bij een 20-jarige nog een keer over doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Die kerel heeft dus wel wat goed gedaan
weer een die denkt dat ik dat bedrag verzin...... dat komt uit een onafhankelijke berekening, volgens wettelijke maatstavenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:51 schreef TeenWolf het volgende:
600 euro alimentatie????
ik heb gelijk sympathie voor je ex man.
ik zal blij zijn als iedereen het weet.... dan kan ik mijn verhaal kwijt en wat steun krijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:13 schreef wendytje het volgende:
hoe is het nu met truus?
ach joh vraag minder geld dan heb je later ook niet hem en zijn vriendin op je dak omdat hij zoveel meebetaalt en daardoor de kinderen een weekend ofzo alleen wilt.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:53 schreef truus123 het volgende:
[..]
weer een die denkt dat ik dat bedrag verzin...... dat komt uit een onafhankelijke berekening, volgens wettelijke maatstaven
En je moet nog op vakantiequote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef truus123 het volgende:
[..]
tuurlijk.... eerst ervoor zorgen dat er twee kinderen rondlopen, waar je zelf makkelijk afstand van neemt en niets mee doet, zorgen dat je vrouw nog maar de helft van haar inkomen heeft, omdat jij niet minder wilde gaan werken en dan weglopen en het bij een 20-jarige nog een keer over doen.
Als hij nou nog eerst was gaan scheiden, dan had ik nog wat respect gehad, maar van het ene bed in het andere...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me juist fijn voor haar, een weekend zonder de kinderen. Als je ze de eerste tijd niet naar hem laat gaan (als zijn nieuwe vriendin erbij is), gaat hij daar juist aan wennen en wordt de bereidheid om de kinderen te verzorgen misschien juist kleiner. Jij hebt je rust hard nodig!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ach joh vraag minder geld dan heb je later ook niet hem en zijn vriendin op je dak omdat hij zoveel meebetaalt en daardoor de kinderen een weekend ofzo alleen wilt.
ze had eerder gezegd dat ze nooit zou willen dat die '20 jarige vervangster' wat met haar kinderen te maken zou krijgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist fijn voor haar, een weekend zonder de kinderen. Als je ze de eerste tijd niet naar hem laat gaan (als zijn nieuwe vriendin erbij is), gaat hij daar juist aan wennen en wordt de bereidheid om de kinderen te verzorgen misschien juist kleiner. Jij hebt je rust hard nodig!
En een persoon die willens en wetens een relatie begint met een getrouwde man die 2 kleine kinderen heeft, gaat vrijuit? Lijkt me niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef Aneurism het volgende:
Je moet eerst nog maar eens zien wat je krijgt, en ik denk ook dat het beter voor je kinderen is om niet in hun bijzijn het meisje "huppelkutje" te noemen. Ik stoor me er al aan, laat staan wat je kinderen ervan moeten denken: True: Ze heeft hun vader "afgepikt" maar alles op haar afschuiven is te simpel. Er is in deze maar 2 die ruzie hebben, jullie.
[..]
Als dat zo is, dan hebben die kinderen toch al niks aan hem als vader.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist fijn voor haar, een weekend zonder de kinderen. Als je ze de eerste tijd niet naar hem laat gaan (als zijn nieuwe vriendin erbij is), gaat hij daar juist aan wennen en wordt de bereidheid om de kinderen te verzorgen misschien juist kleiner. Jij hebt je rust hard nodig!
Daarom denk ik ook dat je vanaf het begin voor een duidelijke ouderschapsverdeling moet zorgen, zonder (al te veel) gemieter met veranderen van dagen en tijden. Het wordt hem wel heel makkelijk gemaakt anders.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben die kinderen toch al niks aan hem als vader.
Imo is dan nog het ergste dat vader liever het weekend met z'n vriendin doorbrengt dan met z'n kinderen, die hij binnen twee uurtjes terugbrengt omdat het dan allemaal te lastig wordt.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En een persoon die willens en wetens een relatie begint met een getrouwde man die 2 kleine kinderen heeft, gaat vrijuit? Lijkt me niet.
Ik ben er normaal ook erg voorstander van om een verhaal van 2 kanten te belichten, maar in dit geval neig ik er erg na om die kerel direct al een klootzak te vinden. Een jaar lang vreemd gaan terwijl je 2 kleine kinderen hebt kan gewoon niet. En daar is naar mijn mening ook geen enkele rechtvaardiging voor te verzinnen. Punt.
Ja Truus, dat snap ik niet zo he.quote:
Ehm, nee dus...quote:Op zondag 29 juni 2008 01:08 schreef HarryP het volgende:
Die kinderalimentatie van 600+ euro is wel bruto.
Ex mag het van zijn inkomstenbelasting aftrekken en TS moet het bij haar inkomen optellen.
Laat hem zsm met z'n vriendinnetje gaan samenwonen of anderszins vertrekken, tenzij jullie beiden bereid zijn nog een laatste lijmpoging te wagen. Anders is dit waarschijnlijk wel "lekker makkelijk" voor hem.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef truus123 het volgende:
Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan.
Jammer dat hij op de terugweg alweer super chagerijnig werd.
Ben benieuwd naar de telefoonrekening, want hij is 's avonds lang gaan "plassen". Dat wordt weer een ruzie.
En nu wil ik dus bekend maken dat we gaan scheiden, wil meneer nog even wachten. Tot wanneer oetlul? Ja, hij heeft het wel lekker zo.
Waarom stel je je zo afhankelijk op? Kies voor jezelf en voor je kinderen en laat die man lekker barsten! Als jij dit nieuws wereldkundig wil maken, dan DOE je dat. Want...vanaf nu ben je eigen baas, dus laat je niet zo bespelen door je toekomstige ex-echtgenoot.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef truus123 het volgende:
En nu wil ik dus bekend maken dat we gaan scheiden, wil meneer nog even wachten. Tot wanneer oetlul? Ja, hij heeft het wel lekker zo.
Snap sowieso niet dat je nog met hem op vakantie bent gegaan, onder het mom van 'we doen het voor de kinderen'. Die hebben het heus wel in de gaten hoor.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef truus123 het volgende:
Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan.
Jammer dat hij op de terugweg alweer super chagerijnig werd.
Ben benieuwd naar de telefoonrekening, want hij is 's avonds lang gaan "plassen". Dat wordt weer een ruzie.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef truus123 het volgende:
Deze week hebben we het gehad over het verdelen van de spullen, de tijd met de kinderen, etc. Gelukkig is hij daar heel redelijk over. Ik mag de wasmachine en droger en de auto, want ik heb het meeste de kinderen en heb die dingen harder nodig.
Hij is ook weer veel meer aanspreekbaar, gelukkig. We leven nu weer een beetje als vrienden naast elkaar.
Nee, (ik weet niet meer wie het postte) ik wil hem absoluut niet terug. Als hij nu zou zeggen dat hij van haar afgaat en terug wil, heeft hij pech, want ik heb teveel meegemaakt om hem nog terug te nemen.
Ik ben nog steeds heel blij dat we de vakantie gedaan hebben. Het heeft de kinderen veel rust en een leuke tijd gegeven.
Constructief bezig! Nogmaals, sterkte.. het lijkt de goede kant op te gaan nu!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef truus123 het volgende:
Gisteravond aan de kinderen verteld..... en onze ouders
Het viel me erg mee. De jongste kreeg niks mee, de oudste zal over een paar dagen wel met vragen komen. Die moet dat eerst even verwerken.
We hebben de spullen verdeeld, een ouderplan gemaakt (wanneer bij wie, wie beslist wat ed), dus we zijn al op weg. Allimentatie blijft een hekel punt.... dat gaan we laten berekenen.
Nu nog naar de bank, de makelaar ed.
Denk ook dat het maar half is..quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef truus123 het volgende:
Het heeft de kinderen veel rust en een leuke tijd gegeven.
Tuurlijk, jij was er niet bij, maar jij weet dat de spanning om te snijden was....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:08 schreef Godshand het volgende:
Denk ook dat het maar half is..
Met hun vakantievriendjes wellicht een beetje afleiding gezocht, maar tussen jullie was natuurlijk de spanning te snijden
Ja, stel je voor dat je een topic opent en dat iemand het niet met je eens is. dan had je er ineens bij moeten zijn...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:00 schreef truus123 het volgende:
Tuurlijk, jij was er niet bij, maar jij weet dat de spanning om te snijden was....
weet je.... laat maar![]()
We moeten allemaal ja en amen knikken en braaf bevestigen dat de TS recht heeft op 680!!!! euro alimentatiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je een topic opent en dat iemand het niet met je eens is. dan had je er ineens bij moeten zijn....
Die alimentatie zal een zwaar punt blijven als de een niet met minder weg wil gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef truus123 het volgende:
Gisteravond aan de kinderen verteld..... en onze ouders
Het viel me erg mee. De jongste kreeg niks mee, de oudste zal over een paar dagen wel met vragen komen. Die moet dat eerst even verwerken.
We hebben de spullen verdeeld, een ouderplan gemaakt (wanneer bij wie, wie beslist wat ed), dus we zijn al op weg. Allimentatie blijft een hekel punt.... dat gaan we laten berekenen.
Nu nog naar de bank, de makelaar ed.
En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis. Ow en ook zo gezellig natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.
Als 2 kinderen een totaal van 500 euro per maand kosten aan kleding, schoolgeld, boodschappen etc. betaal je dus allebei 250 euro.
Die houding van de meeste vrouwen, zo van: "Ik sleep er lekker uit wat er in zit". Je bent toch niet gehandicapt, zoek lekker zelf een baan.
Oh ja, sinds wanneer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis.
Nou ja, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis. Ow en ook zo gezellig natuurlijk.
Ja, hoe kom je erbij dat kinderopvang GRATIS is.quote:
Ik was cynisch domme slet. Een beetje aangeven dat degene die ik quote ontzettend makkelijk en stom lult.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je erbij dat kinderopvang GRATIS is.
Of fantaseer je erbij dat ze dat met de alimentatie van plan is.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik was cynisch, domme slet. Een beetje aangeven dat degene die ik quote ontzettend makkelijk en stom lult.
Lieve schat, hij was sarcastisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of fantaseer je erbij dat ze dat met de alimentatie van plan is.
Mijn humeur is prima. Ik heb alleen wat moeite met verstandelijk gehandicapten die na 2 van zulke posts nog de kern niet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En kennelijk ben je in een opperbest humeur dat je me zo uit moet schelden.
Vakantie voorbij ofzo?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
failquote:
Tja, dat jij je dan verlaagd tot hetzelfde niveau als die 'verstandelijk gehandicapten' met je stomme gescheld, helder licht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mijn humeur is prima. Ik heb alleen wat moeite met verstandelijk gehandicapten die na 2 van zulke posts nog de kern niet begrijpen.
Ik ben voor mijn doen lief. Wel grappig dat mijn humeur erbij gehaald wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Lief doen kinderen, lief doen. Kusje erop en weer door!
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus ben de volgende keer maar duidelijker tegen alle 'verstandelijk gehandicapten' die jou niet kennen.
En proberen niet te schelden kost niks, internetheld.
Nee hoor, zolang je dat 'domme slet' maar weglaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?![]()
![]()
Zal ik er volgende keer een stappenplan bij posten?
![]()
![]()
Wie betaalt dat snoep: hij of die verwende rotblagen van je? Als hij zin heeft in een snoepje hebben ze t maar te geven... Het zijn zeker net van die egoiistische etters als de TSquote:Dus ik moet zaterdag de boodschappen doen EN dan nog eens voor meneer een keer extra naar de supermakrt gaan, omdat hij zijn eigen koek en chips al heeft opgevroten en aan het snoep van de kinderen begint (de fruitella). Tuurlijk.... veel logischer dan dat hij voor zichzelf iets gaat halen....
Haha, na twee weken werd hij ALWEER sjacherijningquote:Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan. Jammer dat hij op de terugweg alweer super chagerijnig werd.
Je mag het beestje toch gewoon bij het naampje noemen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor, zolang je dat 'domme slet' maar weglaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |