abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59625651
Al een tijdje loopt ons huwelijk niet zo lekker. Maar mij man is een oester, daar komt niets uit. Ik heb geprobeerd hem te vragen wat er mis is, waarom het niet lekker loopt. Dat kwam vooral van hem, omdat hij steeds heel nors door het huis liep, zowel tegen mij als tegen de kinderen.

Na een poosje komt het tot een gesprek. Nee, hij wilde toch voor mij en de kinderen gaan. Maar ik moest wat minder van hem verwachten, dan draaide hij wel weer bij. Dus slipe hij vanaf die dag op de bank.

Na een tijdje kom ik erachter dat hij wel heel veel tijd doorbrengt met een meisje van onze vereniging. Hij is 35, zij 20. En ja hoor, hij ontkent. Toch heb ik later hard bewijs.

Nu gaan we scheiden, maar wachten even de vakantie af. Dan vertellen we het de kinderen en familie e.d.
Hij rookt, maar zij denkt dat hij niet rookt (grappiggoed voor haar, starten met leugens, want zo begon onze relatie ook) (toen zag ik dat niet)

Hij wil meteen gaan samenwonen met het meisje, dat nog dezelfde naam als ik heeft ook. Maar ik wil de kinderen daar nog niet aan blootstellen. Ik wil dat hij de kinderen minimaal een half jaar niet met haar ziet. Hij mag ze wel zien, maar zonder haar.
Hij denkt dat hij met ¤200 alimentatie klaar is. Ik heb wat proefberekeningen gedaan en kom op ¤500-¤600.

Hij is nu verschrikkelijk bot. Communiceert aaleen maar in 1 woord zinnen. Maar verwacht wel dat ik dan voor hem even shag ga halen als die op is. "Schatje, neem je shag voor me mee?"
Voor de kinderen wil ik proberen een goede sfeer te houden, maar dat is wel erg moeilijk.

Helaas moeten we vanwege financien in dit huis blijven tot het verkocht is. Dan hebben we geld om twee huishoudens te voeren. Meteen na de vakantie gaat het huis in de verkoop. Hopelijk gaat het snel en kunnen we uit elkaar.

samenvatting: Ik wil even stoom afblazen, kijken of mensen ervaring hebben met alimentatie, tips krijgen over dingen die nog gaan komen.....
pi_59625750
Pfffffffff ik hoop nooit te moeten scheiden

Waarom houdt hij niet meer van je?
  maandag 23 juni 2008 @ 14:34:37 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_59625948
Knap als je zoiets een vakantie vol kan houden, waarom nog mooi weer spelen nu dan als het al zo fout is?

Succes ermee iig
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 23 juni 2008 @ 14:35:16 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_59625962
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef katerwater het volgende:
Pfffffffff ik hoop nooit te moeten scheiden
Moet je niet gaan trouwen....
quote:
Omdat hij een ander heeft? Ik zeg maar wat hoor...

Tja...en verder voor de TS...zorg er voor dat je zo snel mogelijk duidelijkheid schept voor de kinderen, geloof mij, dat is alleen maar beter voor ze. Geen idee hou oud ze zijn, maar als ze ouder zijn dan 2 jaar, dan hebben ze allang door dat de sfeer in het huis ronduit klote is en Mamma en Pappa boos op elkaar zijn....ookal denk jij dat jullie naar de kinderen toe de schijn goed op houden, is dat in praktisch alle gevallen niet zo...kinderen voelen dit haarscherp aan.

Het heeft dus eigenlijk totaal geen zin om het tot na de vakantie voor je te houden, de koters zullen het toch al door hebben en daarbij zijn ze het meest gebaat bij duidelijkheid, vooral omdat kinderen het logisch vinden zichzelf de schuld te geven.

Tja...en je man....die heeft wel heel vroeg al zijn midlife crisis zeg...
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_59625982
Moeilijk verhaal... Ik heb er geen ervaring mee, maar je kunt wel zo'n beetje verwachten dat zijn nieuwe relatie niet lang stand houdt en dat hij dan wellicht met hangende pootjes weer terugkomt (misschien zelfs nog wel voordat jullie "officieel" uit elkaar zijn).
Ik zou vooral proberen sterk te blijven, en je niet te laten inpalmen door zijn zeldzame lieve woorden als hij iets van je wil. Als iemand zich zo opstelt, ben je beter af alleen. En vooral ook zorgen dat je alles krijgt waar je recht op hebt (bijv. de alimentatie) ook al kan hij het misschien niet opbrengen, laat je in dat opzicht niet door hem bedonderen (want jij zit er dan mee).

Verder vind ik dat hij toch wel gewoon normaal tegen je kan doen, ook al loopt het misschien niet meer zo lekker. De kinderen zijn er ook nog, en als jij je normaal opstelt mag je dat van hem ook verwachten. Daar zou k het toch eens met hem over hebben..

Waarom wachten jullie trouwens tot na de vakantie met alles door te zetten?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_59626006
Hij vindt mij een zeur. Hij gaat al een jaar vreemd. Sinds die tijd ben ik een zeur.
Ja, natuurlijk, tegenover een thuiswonend grietje van 20 ben ik een zeur. Ik wil namelijk dat er dingen in huis worden gedaan en met de kinderen.

Met haar is hij al vaak naar het bos geweest. Als de kinderen het vragen is "papa moe". Met haar gaat hij een hele dag zwemmen. Met de kinderen stond hij binnen 2 uur weer thuis.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:37:08 #7
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59626008
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Semisane het volgende:

Het heeft dus eigenlijk totaal geen zin om het tot na de vakantie voor je te houden, de koters zullen het toch al door hebben en daarbij zijn ze het meest gebaat bij duidelijkheid, vooral omdat kinderen het logisch vinden zichzelf de schuld te geven.
Het is idd beetje afhankelijk van hoe oud ze zijn en hoe ze in elkaar zitten en de sfeer in huis.
Bij mijn ouders was het allemaal koek en ei en hadden we niks door, zij hebben gewacht totdat de vakantie begon (zodat we school gewoon konden afmaken zonder gedoe). En nooit wat van gemerkt dat het midner ging tussen hen..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 23 juni 2008 @ 14:37:12 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59626010
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef katerwater het volgende:
Ze is geen 20 meer!

TS, sterkte. Ik vind het heel knap om nog mooi weer te spelen op het moment dat het over is. Ik heb er verder (gelukkig) geen ervaring mee, dus op dat gebied kan ik je niet helpen.

Misschien nog door te zeggen dat je beter af bent zonder hem, maar dat klinkt vast nog best stom op dit moment.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:37:55 #9
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59626026
Jezus, wat een naar verhaal

Zo te horen is die vent het toppunt van hypocrisie Laat hem maar betalen!
  maandag 23 juni 2008 @ 14:39:48 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59626076
aan je toon te zien ben je er al helemaal klaar mee en kan je niet wachten tot hij opgerot is, of heb ik dat mis?

zou je eventueel nog moeite willen doen jullie huwelijk nog te redden, als die kans of mogelijkheid er nog in zou zitten?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:40:56 #11
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59626101
lekker laten betalen, van het geld genieten en een nieuw leven starten.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_59626119
elefes..... De vakantie is al geboekt. We gunnen de kinderen dit laatste rustmoment. Ook zitten ze dan niet op school en zijn we er meer voor ze om ze op te vangen.
Ik probeer idd gewoon vriendelijk te zijn, laat hem zelfs naar zijn vriendin gaan (hou je toch niet tegen, dan maar beter in overleg)
Maar ik baal wel van zijn toon tegen mij. Iedere keer zegt hij weer gewoon te doen, maar binnen een uur is hij weer bot.

semisane.... de kinderen voelen zeker wel wat, maar niet deze omvang.... dus willen we toch even rustig vaarwater afwachten
pi_59626153
Ik vraag me wel af waarom je hem wil verbieden om de kinderen te zien als zij erbij is.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:44:43 #14
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59626204
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
TS, sterkte. Ik vind het heel knap om nog mooi weer te spelen op het moment dat het over is.
Maar of het nou slím is....
Hoezo wil je wachten tot na de vakantie? Wil je nog 'gezellig' met het hele gezin weg dan?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59626209
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
aan je toon te zien ben je er al helemaal klaar mee en kan je niet wachten tot hij opgerot is, of heb ik dat mis?

zou je eventueel nog moeite willen doen jullie huwelijk nog te redden, als die kans of mogelijkheid er nog in zou zitten?
een jaar geleden wilde ik mijn huwelijk nog redden. Na het ontdekken vn het vreemdgaan wilde ik nog een poging wagen, maar nu ben ik ook klaar voor de scheiding. Vooral door zijn gedrag.
En dat grietje komt er nog wel achter. Ik zie nu thuis hoe hij dingen voor haar al vrborgen houdt. Dat duurt niet lang. Ik wil alleen niet haar tengels aan mijn kinderen!

ps dit is trouwens een kloon..... ben al veel langer op Fok!, maar wil dit nog even anoniem spuien
pi_59626216
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef truus123 het volgende:
Hij vindt mij een zeur. Hij gaat al een jaar vreemd. Sinds die tijd ben ik een zeur.
Ja, natuurlijk, tegenover een thuiswonend grietje van 20 ben ik een zeur. Ik wil namelijk dat er dingen in huis worden gedaan en met de kinderen.

Met haar is hij al vaak naar het bos geweest. Als de kinderen het vragen is "papa moe". Met haar gaat hij een hele dag zwemmen. Met de kinderen stond hij binnen 2 uur weer thuis.
Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken. Jullie hebben samen kinderen en samen een huis. Dat hij zo kinderachtig is zijn verantwoordelijkheid niet te willen (/durven) nemen maakt jou nog geen zeur.
Wat zou hij doen als jij er vandoor ging? De kinderen "weg doen" of aan hun lot overlaten omdat hij daar geen zin in heeft?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_59626237
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik vraag me wel af waarom je hem wil verbieden om de kinderen te zien als zij erbij is.
Neit erg gezond voor kinderen om meteen met een nieuwe "moeder" geconfronteerd te worden, al helemaal omdat ze hetzelfde heet als ik
  maandag 23 juni 2008 @ 14:46:32 #18
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_59626246
Hoe oud zijn je kinderen Truus?
Prrrrr
pi_59626258
Als je nu wacht met het huis verkopen, kan het nog best een tijdje duren voor het echt verkocht is? Ik weet niet of jullie daar zin in hebben. Ook zou de vakantie juist de periode kunnen zijn om alles van verhuizingen ed. te gaan regelen.
Veel succes ermee! Het wordt nog eens extra vervelend als hij ontdekt dat meisjes van 20 eigenlijk niet zo goed passen bij kerels die een heel pak ouder zijn, ik hoop niet voor je dat dat er nog eens tussendoor gaat komen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59626262
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:44 schreef Elefes het volgende:

[..]

Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken.
die fase zijn we voorbij. Heb ik eindeloos geprobeerd. Hij ziet het niet eens....
pi_59626271
'Haar tengels aan mijn kinderen?'

En of zij hetzelfde heet, dat doet er echt niet toe. Bovendien, een meisje van 20 kan NOOIT een moederrol overnemen van de echte moeder.

Ik heb zo'n gevoel dat dit niet alleen voor het beste belang van de kinderen is.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:48:13 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59626287
Dat twintigjarig meisje gaat van zo'n kouwe kermis thuiskomen, voorspel ik.
Heeft ie een midlife crisis of zo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59626288
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:46 schreef mspoez het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen Truus?
3 en 6.... veel te jong dus.....
pi_59626297
uhm, ben je al bij een goede advocaat geweest lijkt me de meest voor de hand liggende vraag nu hoor. dus: ben je al bij een goede advocaat geweest?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 23 juni 2008 @ 14:48:55 #25
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59626304
Jeu, hoe krijg je het voor elkaar om 2x een Truus te vinden
zzz
pi_59626309
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:41 schreef truus123 het volgende:
Ik probeer idd gewoon vriendelijk te zijn, laat hem zelfs naar zijn vriendin gaan (hou je toch niet tegen, dan maar beter in overleg)
Maar ik baal wel van zijn toon tegen mij. Iedere keer zegt hij weer gewoon te doen, maar binnen een uur is hij weer bot.

Lekker laten gaan naar die vriendin als het toch al zo ver is. Des te eerder is dat weer uit.
Wel zou ik hem echt heel erg duidelijk maken dat je zijn toon niet accepteert en dat hij onredelijk is. Hoe je dat effectief kunt doen is de vraag, maar je mag toch verwachten van een volwassen man dat hij zich normaal kan gedragen.

Ik vind het wel knap van je hoe je er mee om gaat
  maandag 23 juni 2008 @ 14:49:24 #27
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59626315
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
TS háát haar, dûh
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59626322
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
Jeu, hoe krijg je het voor elkaar om 2x een Truus te vinden
pi_59626324
Om de kinderen te beschermen.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:49:53 #30
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59626333
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Daarbij zal dat vrouwtje binnen de korste keren die kerel verlaten hebben
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59626334
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef truus123 het volgende:
Ik wil dat hij de kinderen minimaal een half jaar niet met haar ziet. Hij mag ze wel zien, maar zonder haar.
Sorry, ik snap dat de situatie niet fijn is, maar ik vind echt niet dat je dat van hem kan vragen. Die beslissing zal hij zelf moeten nemen, net als alle andere beslissingen die hij over zijn leven kwijt wil aan jullie kinderen later. De kinderen weten toch wel dat hij een vriendin heeft, en dat jij als moeder dan tegenhoudt dat ze haar niet mogen zien werkt later alleen maar averechts (ik spreek uit ervaring).

Los daarvan; hoe wil je het zelf aanpakken als je een nieuwe vriend hebt? Die hou je dan ook verplicht een half jaar buiten beeld als hij er om vraagt?
  maandag 23 juni 2008 @ 14:49:55 #32
124587 janneman69
-----------------
pi_59626335
"marriages do not get ruined from outside, they collapse from within" - oftewel; er was iets niet goed - en dáárom...

hoe was t één of twee jaar geleden, truus? wat vond je er zelf van - toen en nu?

je klinkt nu inderdaad zuur. maar dat gaat zéker niks redden. Zuur zijn is als het nemen van een cyanide pil en wachten tot de ander daaraan doodgaat.

stille mensen zijn vaak bange mensen - en met bang zijn is niks mis. als je dan gaat trekken, gaat de deur extra dicht. je kan natuurlijk wel "eisen" dat ie minimaal beleefd blijft.
the internet is a world without borders, where the hart is the only passport you carry (carl santana)
  maandag 23 juni 2008 @ 14:51:04 #33
30252 Soempie
Procreating
pi_59626355
quote:

Zo gek is dat toch niet? Ik zou ook zoiets hebben. Voor je het weet is het misschien wel over tussen hem en dat meisje en dan moet je dat je kinderen weer uitleggen.

Wat een klootzak trouwens. En ik zou juist in de vakantie alles regelen, zodat je kinderen het schooljaar weer rustig kunnen beginnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59626364
500 tot 600 euro alimentatie?

Waar 2 kijven, waar 2 schuld. Hij kiest er misschien voor om er met een ander van door te gaan, maar zoveel geld aan alimentatie betalen is je reinste uitzuigerij.

Allebei 50/50 meebetalen aan de kinderen en verder lekker zelf je broek ophouden!

Gescheiden vrouwen!
Je bent verstandig en volwassen, aan het werk en zelf betalen!
  maandag 23 juni 2008 @ 14:52:05 #35
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59626374
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:45 schreef truus123 het volgende:

[..]

Neit erg gezond voor kinderen om meteen met een nieuwe "moeder" geconfronteerd te worden, al helemaal omdat ze hetzelfde heet als ik
Daar ben ik het helemaal mee eens... Uit eigen ervaring weet ik nog hoe moeilijk ik het vond om mijn vader's nieuwe vrouw te zien, en zelfs daarna vond ik het moeilijk om überhaupt met haar om te gaan.

Gelukkig heeft mijn moeder ons voor het grootste gedeelte daarvoor weten te behoeden. Maar een ding is zeker, als kind is het héél moeilijk.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:52:31 #36
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59626384
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Technoviking het volgende:

Waar 2 kijven, waar 2 schuld. Hij kiest er misschien voor om er met een ander van door te gaan, maar zoveel geld aan alimentatie betalen is je reinste uitzuigerij.

Allebei 50/50 meebetalen aan de kinderen en verder lekker zelf je broek ophouden!

Nou.. ligt eraan hoeveel hij verdiend natuurlijk.
Mijn pa moest ook voor 2 kinderen alleen 500 euro betalen, dus dat kan wel degelijk!
  maandag 23 juni 2008 @ 14:53:04 #37
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59626401
quote:

En of zij hetzelfde heet, dat doet er echt niet toe. Bovendien, een meisje van 20 kan NOOIT een moederrol overnemen van de echte moeder.

Ik heb zo'n gevoel dat dit niet alleen voor het beste belang van de kinderen is.
Je heet truus en hebt een vriend van 35?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 23 juni 2008 @ 14:53:33 #38
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59626421
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef truus123 het volgende:

[..]

3 en 6.... veel te jong dus.....
Ongeveer even oud als mijn broer en ik waren toen m'n ouders gingen scheiden... Je zou verbaasd zijn wat je op die leeftijd al allemaal meekrijgt van zo'n scheiding
pi_59626461
hmm matige actie ingeruild worden voor een naief grietje van 20 die over 4 jaar hier op fok begint te huilen dat het allemaal een sleur is geworden dat huisje-boompje-beesje met een oudere vent die al kids heeft terwijl je zelf nog amper 21 bent
I'm not the man you think I am!
pi_59626532
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Technoviking het volgende:

Gescheiden vrouwen!
Je bent verstandig en volwassen, aan het werk en zelf betalen!
da's lekker kortzichtig! voor hetzelfde geld waren er afspraken gemaakt t.a.v. wie werkt en wie voor de kinderen zorgt. je stapt er toch met afspraken en verwachtingen in. als dan zo'n gozer zich bedenkt dat een buurmeisje veel jonger en leuker is kan je dan als kindverzorger optiefen met je afspraken en de kinderen dan maar de opvang in duwen? daar had die vent dan maar eerder aan moeten denken hoor.
pi_59626533
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef l3laster het volgende:
hmm matige actie ingeruild worden door een naief grietje van 20 die over 4 jaar maanden hier op fok begint te huilen dat het allemaal een sleur is geworden
Of meneer zelf. En dan wil hij het weer goedmaken met mamma-truus. En dan wordt het wel heel moeilijk en moet er nog woonruimte gevonden worden, geld en spullen verdeeld worden, ouderschapsregelingen getroffen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_59626536
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nou.. ligt eraan hoeveel hij verdiend natuurlijk.
Mijn pa moest ook voor 2 kinderen alleen 500 euro betalen, dus dat kan wel degelijk!
Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.
Als 2 kinderen een totaal van 500 euro per maand kosten aan kleding, schoolgeld, boodschappen etc. betaal je dus allebei 250 euro.

Die houding van de meeste vrouwen, zo van: "Ik sleep er lekker uit wat er in zit". Je bent toch niet gehandicapt, zoek lekker zelf een baan.
pi_59626585
quote:
Erhm... Truus is niet de vijand. Veel mensen hebben het gevoel kwaad te worden op degene waarmee vreemd gegaan word. Maar deze mensen hebben geen loyaliteit naar de "slachtoffers" toe, waarschijnlijk is ze in de relatie gerolt zonder te weten hoe en wat en als het balletje rolt... zie dan het maar eens te stoppen.. En dan nog: Hij is 100% verantwoordelijk. Hij heeft de kinderen en de vrouw.
pi_59626594
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef simmu het volgende:

[..]

da's lekker kortzichtig! voor hetzelfde geld waren er afspraken gemaakt t.a.v. wie werkt en wie voor de kinderen zorgt. je stapt er toch met afspraken en verwachtingen in. als dan zo'n gozer zich bedenkt dat een buurmeisje veel jonger en leuker is kan je dan als kindverzorger optiefen met je afspraken en de kinderen dan maar de opvang in duwen? daar had die vent dan maar eerder aan moeten denken hoor.
Dat je je carriëre tijdelijk stopzet is uiteindelijk je eigen keuze geweest. 1 op de 3 huwelijken loopt tegenwoordig stuk. Als vrouw thuis blijven en voor de kinderen zorgen en achter gaan zeuren om geld vind ik uitermate dom en naïef.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:00:13 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59626615
onderschat ook even niet dat tegenwoordig het verkopen van een huis niet meer binnen 2 weken gebeurd, daar kan nog wel eens een jaartje overheengaan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59626616
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef truus123 het volgende:

[..]

die fase zijn we voorbij. Heb ik eindeloos geprobeerd. Hij ziet het niet eens....
Dan op een nette manier vol blijven houden, totdat hij er niet meer omheen kan (maar ook op zo'n manier dat hij niet boos op je kan worden).
Neem het desnoods een keer (ongemerkt) op hoe hij reageert en laat het hem terugzien. Ergens zal hij toegeven, hij heeft niet voor niets van je gehouden (ergens zit een zwakke plek).
Als het nu echt niet lukt zou ik gewoon uit elkaar gaan. Vakantie of geen vakantie, kinderen of geen kinderen, dan heeft het absoluut geen nut om nog zo door te gaan (zeker niet omdat de kinderen dan toch wel wat merken, als hun vader "anders" doet tegen hun moeder). Je kunt de schijn niet op blijven houden, en dan zoekt hij het toch lekker uit met zijn nieuwe vriendin? Wens hem veel geluk met haar, zeg dat je graag op de bruiloft wilt komen als het zo ver is, en hou de eer aan jezelf (die zul je waarschijnijk binnen afzienbare tijd krijgen als hij weer alleen is). Dan kun je veel eerder beginnen aan het opbouwen van iets nieuws. En vooral zonder hem, want daar heb je dus niets aan aan zo'n vent (in hoeverre je dat een man kan noemen).
pi_59626629
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.
Als 2 kinderen een totaal van 500 euro per maand kosten aan kleding, schoolgeld, boodschappen etc. betaal je dus allebei 250 euro.

Die houding van de meeste vrouwen, zo van: "Ik sleep er lekker uit wat er in zit". Je bent toch niet gehandicapt, zoek lekker zelf een baan.
dan mag die vent eerst het achterstallig salaris betalen dan he. dat salaris van ouderschap: kinderverzorger, interieurverzorger. reken maar uit wat dat allemaal kost als je dat moet laten doen. oh: en vergeet bijscholingscursussen niet enzo! want als kinderverzorger heb je nog aardig wat opleiding nodig tegenwoordig!
  maandag 23 juni 2008 @ 15:02:12 #48
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59626657
wat een verhaal
Tot zover de kwaliteitspost
  maandag 23 juni 2008 @ 15:02:23 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59626661
Allereerst sterkte! Zit zelf ook in een scheiding, gelukkig zonder kinderen en in goed overleg.

Er zal sowieso een advocaat aan te pas gaan komen, dus als je er niet (meer) goed met je man samen uitkomt, kun je dit soort dingen (alimentatie) perfect met de advocaat bespreken. Die kan precies uitrekenen waar je recht op hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_59626663
Kut voor je. Hoop dat ik het niet mee hoef te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')