Moet je niet gaan trouwen....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef katerwater het volgende:
Pfffffffff ik hoop nooit te moeten scheiden![]()
Omdat hij een ander heeft?quote:Waarom houdt hij niet meer van je?
Het is idd beetje afhankelijk van hoe oud ze zijn en hoe ze in elkaar zitten en de sfeer in huis.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Semisane het volgende:
Het heeft dus eigenlijk totaal geen zin om het tot na de vakantie voor je te houden, de koters zullen het toch al door hebben en daarbij zijn ze het meest gebaat bij duidelijkheid, vooral omdat kinderen het logisch vinden zichzelf de schuld te geven.
Ze is geen 20 meer!quote:
Maar of het nou slím is....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
TS, sterkte. Ik vind het heel knap om nog mooi weer te spelen op het moment dat het over is.
een jaar geleden wilde ik mijn huwelijk nog redden. Na het ontdekken vn het vreemdgaan wilde ik nog een poging wagen, maar nu ben ik ook klaar voor de scheiding. Vooral door zijn gedrag.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
aan je toon te zien ben je er al helemaal klaar mee en kan je niet wachten tot hij opgerot is, of heb ik dat mis?
zou je eventueel nog moeite willen doen jullie huwelijk nog te redden, als die kans of mogelijkheid er nog in zou zitten?
Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken. Jullie hebben samen kinderen en samen een huis. Dat hij zo kinderachtig is zijn verantwoordelijkheid niet te willen (/durven) nemen maakt jou nog geen zeur.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef truus123 het volgende:
Hij vindt mij een zeur. Hij gaat al een jaar vreemd. Sinds die tijd ben ik een zeur.
Ja, natuurlijk, tegenover een thuiswonend grietje van 20 ben ik een zeur. Ik wil namelijk dat er dingen in huis worden gedaan en met de kinderen.
Met haar is hij al vaak naar het bos geweest. Als de kinderen het vragen is "papa moe". Met haar gaat hij een hele dag zwemmen. Met de kinderen stond hij binnen 2 uur weer thuis.
Neit erg gezond voor kinderen om meteen met een nieuwe "moeder" geconfronteerd te worden, al helemaal omdat ze hetzelfde heet als ikquote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik vraag me wel af waarom je hem wil verbieden om de kinderen te zien als zij erbij is.
die fase zijn we voorbij. Heb ik eindeloos geprobeerd. Hij ziet het niet eens....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken.
3 en 6.... veel te jong dus.....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:46 schreef mspoez het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen Truus?
Lekker laten gaan naar die vriendin als het toch al zo ver is. Des te eerder is dat weer uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:41 schreef truus123 het volgende:
Ik probeer idd gewoon vriendelijk te zijn, laat hem zelfs naar zijn vriendin gaan (hou je toch niet tegen, dan maar beter in overleg)
Maar ik baal wel van zijn toon tegen mij. Iedere keer zegt hij weer gewoon te doen, maar binnen een uur is hij weer bot.
TS háát haar, dûhquote:Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
'Haar tengels aan mijn kinderen?'
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef L.Denninger het volgende:
Jeu, hoe krijg je het voor elkaar om 2x een Truus te vinden
Daarbij zal dat vrouwtje binnen de korste keren die kerel verlaten hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik vraag me wel af waarom je hem wil verbieden om de kinderen te zien als zij erbij is.
Sorry, ik snap dat de situatie niet fijn is, maar ik vind echt niet dat je dat van hem kan vragen. Die beslissing zal hij zelf moeten nemen, net als alle andere beslissingen die hij over zijn leven kwijt wil aan jullie kinderen later. De kinderen weten toch wel dat hij een vriendin heeft, en dat jij als moeder dan tegenhoudt dat ze haar niet mogen zien werkt later alleen maar averechts (ik spreek uit ervaring).quote:Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef truus123 het volgende:
Ik wil dat hij de kinderen minimaal een half jaar niet met haar ziet. Hij mag ze wel zien, maar zonder haar.
Zo gek is dat toch niet?quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens... Uit eigen ervaring weet ik nog hoe moeilijk ik het vond om mijn vader's nieuwe vrouw te zien, en zelfs daarna vond ik het moeilijk om überhaupt met haar om te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:45 schreef truus123 het volgende:
[..]
Neit erg gezond voor kinderen om meteen met een nieuwe "moeder" geconfronteerd te worden, al helemaal omdat ze hetzelfde heet als ik
Nou.. ligt eraan hoeveel hij verdiend natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Technoviking het volgende:
500 tot 600 euro alimentatie?
Waar 2 kijven, waar 2 schuld. Hij kiest er misschien voor om er met een ander van door te gaan, maar zoveel geld aan alimentatie betalen is je reinste uitzuigerij.
Allebei 50/50 meebetalen aan de kinderen en verder lekker zelf je broek ophouden!
Je heet truus en hebt een vriend van 35?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
En of zij hetzelfde heet, dat doet er echt niet toe. Bovendien, een meisje van 20 kan NOOIT een moederrol overnemen van de echte moeder.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat dit niet alleen voor het beste belang van de kinderen is.
Ongeveer even oud als mijn broer en ik waren toen m'n ouders gingen scheiden... Je zou verbaasd zijn wat je op die leeftijd al allemaal meekrijgt van zo'n scheidingquote:
da's lekker kortzichtig! voor hetzelfde geld waren er afspraken gemaakt t.a.v. wie werkt en wie voor de kinderen zorgt. je stapt er toch met afspraken en verwachtingen in. als dan zo'n gozer zich bedenkt dat een buurmeisje veel jonger en leuker is kan je dan als kindverzorger optiefen met je afspraken en de kinderen dan maar de opvang in duwen? daar had die vent dan maar eerder aan moeten denken hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Technoviking het volgende:
500 tot 600 euro alimentatie?
Waar 2 kijven, waar 2 schuld. Hij kiest er misschien voor om er met een ander van door te gaan, maar zoveel geld aan alimentatie betalen is je reinste uitzuigerij.
Allebei 50/50 meebetalen aan de kinderen en verder lekker zelf je broek ophouden!
Gescheiden vrouwen!
Je bent verstandig en volwassen, aan het werk en zelf betalen!
Of meneer zelf. En dan wil hij het weer goedmaken met mamma-truus. En dan wordt het wel heel moeilijk en moet er nog woonruimte gevonden worden, geld en spullen verdeeld worden, ouderschapsregelingen getroffen...quote:Op maandag 23 juni 2008 14:55 schreef l3laster het volgende:
hmm matige actie ingeruild worden door een naief grietje van 20 die over 4 jaar maanden hier op fok begint te huilen dat het allemaal een sleur is geworden
Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou.. ligt eraan hoeveel hij verdiend natuurlijk.
Mijn pa moest ook voor 2 kinderen alleen 500 euro betalen, dus dat kan wel degelijk!
Erhm... Truus is niet de vijand. Veel mensen hebben het gevoel kwaad te worden op degene waarmee vreemd gegaan word. Maar deze mensen hebben geen loyaliteit naar de "slachtoffers" toe, waarschijnlijk is ze in de relatie gerolt zonder te weten hoe en wat en als het balletje rolt... zie dan het maar eens te stoppen.. En dan nog: Hij is 100% verantwoordelijk. Hij heeft de kinderen en de vrouw.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
Dat je je carriëre tijdelijk stopzet is uiteindelijk je eigen keuze geweest. 1 op de 3 huwelijken loopt tegenwoordig stuk. Als vrouw thuis blijven en voor de kinderen zorgen en achter gaan zeuren om geld vind ik uitermate dom en naïef.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef simmu het volgende:
[..]
da's lekker kortzichtig! voor hetzelfde geld waren er afspraken gemaakt t.a.v. wie werkt en wie voor de kinderen zorgt. je stapt er toch met afspraken en verwachtingen in. als dan zo'n gozer zich bedenkt dat een buurmeisje veel jonger en leuker is kan je dan als kindverzorger optiefen met je afspraken en de kinderen dan maar de opvang in duwen? daar had die vent dan maar eerder aan moeten denken hoor.
Dan op een nette manier vol blijven houden, totdat hij er niet meer omheen kan (maar ook op zo'n manier dat hij niet boos op je kan worden).quote:Op maandag 23 juni 2008 14:47 schreef truus123 het volgende:
[..]
die fase zijn we voorbij. Heb ik eindeloos geprobeerd. Hij ziet het niet eens....
dan mag die vent eerst het achterstallig salaris betalen dan he. dat salaris van ouderschap: kinderverzorger, interieurverzorger. reken maar uit wat dat allemaal kost als je dat moet laten doen. oh: en vergeet bijscholingscursussen niet enzo! want als kinderverzorger heb je nog aardig wat opleiding nodig tegenwoordig!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.
Als 2 kinderen een totaal van 500 euro per maand kosten aan kleding, schoolgeld, boodschappen etc. betaal je dus allebei 250 euro.
Die houding van de meeste vrouwen, zo van: "Ik sleep er lekker uit wat er in zit". Je bent toch niet gehandicapt, zoek lekker zelf een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |