Moet je niet gaan trouwen....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:25 schreef katerwater het volgende:
Pfffffffff ik hoop nooit te moeten scheiden![]()
Omdat hij een ander heeft?quote:Waarom houdt hij niet meer van je?
Het is idd beetje afhankelijk van hoe oud ze zijn en hoe ze in elkaar zitten en de sfeer in huis.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Semisane het volgende:
Het heeft dus eigenlijk totaal geen zin om het tot na de vakantie voor je te houden, de koters zullen het toch al door hebben en daarbij zijn ze het meest gebaat bij duidelijkheid, vooral omdat kinderen het logisch vinden zichzelf de schuld te geven.
Ze is geen 20 meer!quote:
Maar of het nou slím is....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
TS, sterkte. Ik vind het heel knap om nog mooi weer te spelen op het moment dat het over is.
een jaar geleden wilde ik mijn huwelijk nog redden. Na het ontdekken vn het vreemdgaan wilde ik nog een poging wagen, maar nu ben ik ook klaar voor de scheiding. Vooral door zijn gedrag.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:39 schreef Garisson72 het volgende:
aan je toon te zien ben je er al helemaal klaar mee en kan je niet wachten tot hij opgerot is, of heb ik dat mis?
zou je eventueel nog moeite willen doen jullie huwelijk nog te redden, als die kans of mogelijkheid er nog in zou zitten?
Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken. Jullie hebben samen kinderen en samen een huis. Dat hij zo kinderachtig is zijn verantwoordelijkheid niet te willen (/durven) nemen maakt jou nog geen zeur.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:37 schreef truus123 het volgende:
Hij vindt mij een zeur. Hij gaat al een jaar vreemd. Sinds die tijd ben ik een zeur.
Ja, natuurlijk, tegenover een thuiswonend grietje van 20 ben ik een zeur. Ik wil namelijk dat er dingen in huis worden gedaan en met de kinderen.
Met haar is hij al vaak naar het bos geweest. Als de kinderen het vragen is "papa moe". Met haar gaat hij een hele dag zwemmen. Met de kinderen stond hij binnen 2 uur weer thuis.
Neit erg gezond voor kinderen om meteen met een nieuwe "moeder" geconfronteerd te worden, al helemaal omdat ze hetzelfde heet als ikquote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef MLI het volgende:
Ik vraag me wel af waarom je hem wil verbieden om de kinderen te zien als zij erbij is.
die fase zijn we voorbij. Heb ik eindeloos geprobeerd. Hij ziet het niet eens....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daar zou ik dan toch eens een hartig woord met hem over spreken.
3 en 6.... veel te jong dus.....quote:Op maandag 23 juni 2008 14:46 schreef mspoez het volgende:
Hoe oud zijn je kinderen Truus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |