abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 13:56:07 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_59793280
Ik zou die vakantie echt skippen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59793328
Je moet eerst nog maar eens zien wat je krijgt, en ik denk ook dat het beter voor je kinderen is om niet in hun bijzijn het meisje "huppelkutje" te noemen. Ik stoor me er al aan, laat staan wat je kinderen ervan moeten denken: True: Ze heeft hun vader "afgepikt" maar alles op haar afschuiven is te simpel. Er is in deze maar 2 die ruzie hebben, jullie.

Daarnaast van ene bed naar andere is niet zo gek, zijn genoeg topics over mannen die ongelukkig zijn maar door de kinderen toch nog blijven. Wat had hij nou naast die kinderen, als ik je hatelijkheden zo lees was jij niet 1 van de redenen om te blijven.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2008 13:59:35 ]
pi_59794002
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef truus123 het volgende:

[..]

tuurlijk.... eerst ervoor zorgen dat er twee kinderen rondlopen, waar je zelf makkelijk afstand van neemt en niets mee doet, zorgen dat je vrouw nog maar de helft van haar inkomen heeft, omdat jij niet minder wilde gaan werken en dan weglopen en het bij een 20-jarige nog een keer over doen.
Als hij nou nog eerst was gaan scheiden, dan had ik nog wat respect gehad, maar van het ene bed in het andere...
En je moet nog op vakantie

Heeft hij ook niet voor haar een ticket geboekt, 2 weken zonder neukerdje is niet niks natuurlijk
MOKUM XXX RATED
pi_59794073
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ach joh vraag minder geld dan heb je later ook niet hem en zijn vriendin op je dak omdat hij zoveel meebetaalt en daardoor de kinderen een weekend ofzo alleen wilt.
Dat lijkt me juist fijn voor haar, een weekend zonder de kinderen. Als je ze de eerste tijd niet naar hem laat gaan (als zijn nieuwe vriendin erbij is), gaat hij daar juist aan wennen en wordt de bereidheid om de kinderen te verzorgen misschien juist kleiner. Jij hebt je rust hard nodig!
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:38:40 #255
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59794188
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist fijn voor haar, een weekend zonder de kinderen. Als je ze de eerste tijd niet naar hem laat gaan (als zijn nieuwe vriendin erbij is), gaat hij daar juist aan wennen en wordt de bereidheid om de kinderen te verzorgen misschien juist kleiner. Jij hebt je rust hard nodig!
ze had eerder gezegd dat ze nooit zou willen dat die '20 jarige vervangster' wat met haar kinderen te maken zou krijgen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59795265
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef Aneurism het volgende:
Je moet eerst nog maar eens zien wat je krijgt, en ik denk ook dat het beter voor je kinderen is om niet in hun bijzijn het meisje "huppelkutje" te noemen. Ik stoor me er al aan, laat staan wat je kinderen ervan moeten denken: True: Ze heeft hun vader "afgepikt" maar alles op haar afschuiven is te simpel. Er is in deze maar 2 die ruzie hebben, jullie.
[..]
En een persoon die willens en wetens een relatie begint met een getrouwde man die 2 kleine kinderen heeft, gaat vrijuit? Lijkt me niet.

Ik ben er normaal ook erg voorstander van om een verhaal van 2 kanten te belichten, maar in dit geval neig ik er erg na om die kerel direct al een klootzak te vinden. Een jaar lang vreemd gaan terwijl je 2 kleine kinderen hebt kan gewoon niet. En daar is naar mijn mening ook geen enkele rechtvaardiging voor te verzinnen. Punt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_59795297
quote:
Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hebben die kinderen toch al niks aan hem als vader.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_59795484
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan hebben die kinderen toch al niks aan hem als vader.
Daarom denk ik ook dat je vanaf het begin voor een duidelijke ouderschapsverdeling moet zorgen, zonder (al te veel) gemieter met veranderen van dagen en tijden. Het wordt hem wel heel makkelijk gemaakt anders.
M'n ouders keken er in eerste instantie ook vrij laconiek tegenaan (hij is 16, dus hij heeft daar ook een eigen mening over), maar nu willen ze het strikt 50/50 doen en echt om de week bij de een en de ander.
Maar eerst een eigen woning regelen nog
Het mooi kotsende meisje.
pi_59795527
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En een persoon die willens en wetens een relatie begint met een getrouwde man die 2 kleine kinderen heeft, gaat vrijuit? Lijkt me niet.

Ik ben er normaal ook erg voorstander van om een verhaal van 2 kanten te belichten, maar in dit geval neig ik er erg na om die kerel direct al een klootzak te vinden. Een jaar lang vreemd gaan terwijl je 2 kleine kinderen hebt kan gewoon niet. En daar is naar mijn mening ook geen enkele rechtvaardiging voor te verzinnen. Punt.
Imo is dan nog het ergste dat vader liever het weekend met z'n vriendin doorbrengt dan met z'n kinderen, die hij binnen twee uurtjes terugbrengt omdat het dan allemaal te lastig wordt.
Ja, dan heb je niet veel aan zo'n 'vader'.

Tenminste, als het allemaal klopt wat TS zegt.
pi_59795638
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef Soempie het volgende:
Ik zou die vakantie echt skippen.
Ja Truus, dat snap ik niet zo he.

Denk je nu echt dat je de schijn op kunt houden tegenover je kinderen en dat het gezellig wordt? Die zullen het echt wel merken.

Of moet ie persé mee omdat ie dan gedwongen wordt iets met de kinderen te ondernemen?
Dat gaat ook niet werken.
pi_59795819
vergeten jullie ff niet dat wat iemand op fok roept, niet altijd is wat iemand irl roept?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59801374
TS, er is nu zoveel spanning in je gezin (begrijpelijk) en die spanning moet er toch eens uit! Je hebt al vaker geprobeerd te praten met je partner en stuitte daarbij op zijn geslotenheid en kortaf gedrag. Ik denk dat het vooral lijkt alsof hij alleen maar weg wil lopen en hier niet mee bezig wil zijn, maar dat hij in werkelijkheid juist heel veel moeite heeft met deze hele situatie, anders zou hij wel e.e.a. onder ogen durven komen en de confrontatie aan durven gaan, niet?

Conclusie: Het wordt tijd dat jullie nu echt eens een keer samen goed rond de tafel gaan zitten!!!

Er zijn nu immers (helaas) wel een paar heel duidelijk aanwezige ingrijpende issues aan de orde in jullie relatie, issues die niet alleen jullie, maar ook jullie kinderen aangrijpen en daarmee de hoogste prioriteit hebben!

Ik kan me goed voorstellen dat zowel jij als hij niet zitten te wachten op zo'n gesprek, maar het moet er toch eens van komen. Jullie worden verteerd door emoties en verwikkelingen waarvan jullie nooit hadden verwacht dat jullie dit zou overkomen, maar nu is het gebeurd en jullie moeten toch verder op de een of andere manier...

Grijp hem bij zijn kraag of plan desnoods een afspraak in en ga dan de hele situatie met hem doornemen en jullie verdere toekomst en die van de kinderen uitstippelen. Het is niet leuk, maar jullie moeten hier wel doorheen, zowel voor jezelf als voor de kinderen. Vergeet ook vooral niet (voor je eigen verwerkingsproces) aan hem te vragen hoe het toch komt dat jullie zo uit elkaar zijn gegroeid en probeer hiervan te leren!

Sterkte!!
pi_60255628
Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan.
Jammer dat hij op de terugweg alweer super chagerijnig werd.
Ben benieuwd naar de telefoonrekening, want hij is 's avonds lang gaan "plassen". Dat wordt weer een ruzie.
En nu wil ik dus bekend maken dat we gaan scheiden, wil meneer nog even wachten. Tot wanneer oetlul? Ja, hij heeft het wel lekker zo.
pi_60255665
Wat fijn dat je update!
Waarom wil hij nu wachten?
  maandag 21 juli 2008 @ 23:25:26 #265
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60256619
De vakantie overleeft dus. Waarom wil hij idd. wachten?
En als jij het bekend wil maken waarom zou je nog verder rekening met hem houden?
pi_60256762
Denk dat zijn vriendinnetje alweer weg gehuppeld is, die heeft het wel weer gezien met die interessante oudere man met kinderen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:42:31 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60258191
quote:
Op zondag 29 juni 2008 01:08 schreef HarryP het volgende:
Die kinderalimentatie van 600+ euro is wel bruto.
Ex mag het van zijn inkomstenbelasting aftrekken en TS moet het bij haar inkomen optellen.
Ehm, nee dus...

Partneralimentatie is bruto, voor de betaler idd aftrekbaar, de ontvanger moet er IB over betalen.
Kinderalimentatie is noch bruto, noch aftrekbaar.

Ik snap overigens niet waarom sommige mensen zo'n drama maken over die alimentatieberekening van ¤ 600,= per maand, niemand weet hoe dat verdeeld is (wellicht alleen kinderalimentatie, wellicht partner- en kinderalimentatie) en niemand weet wat het inkomen van de aanstaande ex van TS is.

Kinderalimentatie van ¤ 300,= per kind is overigens niets bijzonders, zeker niet als de zorg voor de kinderen, op een weekend in de twee weken na, bij de ene partner blijft liggen.

Kinderalimentatie wordt simpelweg zo berekend dat kinderen ook na de scheiding niet ineens in een armoedige situatie komen omdat de ene ouder vrijwel niets heeft en de andere bedacht heeft vrolijk te gaan feesten.
Sterker nog: Als het 20-jarige vriendinnetje van de aanstaande ex een inkomen heeft dan zal (zodra ze samenwonen) zelfs haar inkomen meegeteld worden om te bekijken hoe hoog het gezinsinkomen is.
Op basis van beide gezinsinkomens zal de alimentatie worden vastgesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 22-07-2008 01:52:20 (typo) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:46:05 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60258239
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef truus123 het volgende:
Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan.
Ben benieuwd naar de telefoonrekening, want hij is 's avonds lang gaan "plassen". Dat wordt weer een ruzie.
En nu wil ik dus bekend maken dat we gaan scheiden, wil meneer nog even wachten. Tot wanneer oetlul? Ja, hij heeft het wel lekker zo.
Laat hem zsm met z'n vriendinnetje gaan samenwonen of anderszins vertrekken, tenzij jullie beiden bereid zijn nog een laatste lijmpoging te wagen. Anders is dit waarschijnlijk wel "lekker makkelijk" voor hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:45:34 #269
108913 Godshand
guide4you
pi_60258854
Als truus nu gewoon ermee kapt hoeft ze nooit meer zijn sjagrijnige hoofd te zien...

Of je praat er nog eens echt goed over...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:33:40 #270
162432 6nootjes
Nogal wiedes
pi_60320705
quote:
Waarom stel je je zo afhankelijk op? Kies voor jezelf en voor je kinderen en laat die man lekker barsten! Als jij dit nieuws wereldkundig wil maken, dan DOE je dat. Want...vanaf nu ben je eigen baas, dus laat je niet zo bespelen door je toekomstige ex-echtgenoot.

En ja, heb zelf ervaring. Mijn 1e tip én belangrijkste tip: denk en handel niet meer als 'stel'. Je bent alleen, ook al zwermt hij nog om je heen. Laat die berekeningen over KA en zo maar even zitten, dat doet je advocaat wel. Daar zijn keurig nette tabellen voor, komt wel goed. Zorg voor jezelf, probeer afleiding te zoeken en vergeet bovenal niet je kinderen te ondersteunen in deze moeilijke tijd.
pi_60321021
quote:
Snap sowieso niet dat je nog met hem op vakantie bent gegaan, onder het mom van 'we doen het voor de kinderen'. Die hebben het heus wel in de gaten hoor.

Het lijkt wel of je stiekem nog hoopt dat het goed komt ofzo. Hij heeft het inderdaad wel lekker zo, en je werkt daar zelf aan mee.
pi_60436553
Deze week hebben we het gehad over het verdelen van de spullen, de tijd met de kinderen, etc. Gelukkig is hij daar heel redelijk over. Ik mag de wasmachine en droger en de auto, want ik heb het meeste de kinderen en heb die dingen harder nodig.
Hij is ook weer veel meer aanspreekbaar, gelukkig. We leven nu weer een beetje als vrienden naast elkaar.
Nee, (ik weet niet meer wie het postte) ik wil hem absoluut niet terug. Als hij nu zou zeggen dat hij van haar afgaat en terug wil, heeft hij pech, want ik heb teveel meegemaakt om hem nog terug te nemen.
Ik ben nog steeds heel blij dat we de vakantie gedaan hebben. Het heeft de kinderen veel rust en een leuke tijd gegeven.
pi_60436570
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef truus123 het volgende:
Deze week hebben we het gehad over het verdelen van de spullen, de tijd met de kinderen, etc. Gelukkig is hij daar heel redelijk over. Ik mag de wasmachine en droger en de auto, want ik heb het meeste de kinderen en heb die dingen harder nodig.
Hij is ook weer veel meer aanspreekbaar, gelukkig. We leven nu weer een beetje als vrienden naast elkaar.
Nee, (ik weet niet meer wie het postte) ik wil hem absoluut niet terug. Als hij nu zou zeggen dat hij van haar afgaat en terug wil, heeft hij pech, want ik heb teveel meegemaakt om hem nog terug te nemen.
Ik ben nog steeds heel blij dat we de vakantie gedaan hebben. Het heeft de kinderen veel rust en een leuke tijd gegeven.
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:53:53 #274
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_60436596
sterkte....
en ik ben blij dat er ergens toch wat positiefs is
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
pi_60818512
Gisteravond aan de kinderen verteld..... en onze ouders
Het viel me erg mee. De jongste kreeg niks mee, de oudste zal over een paar dagen wel met vragen komen. Die moet dat eerst even verwerken.
We hebben de spullen verdeeld, een ouderplan gemaakt (wanneer bij wie, wie beslist wat ed), dus we zijn al op weg. Allimentatie blijft een hekel punt.... dat gaan we laten berekenen.
Nu nog naar de bank, de makelaar ed.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:39:15 #276
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60818845
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef truus123 het volgende:
Het viel me erg mee. De jongste kreeg niks mee, de oudste zal over een paar dagen wel met vragen komen. Die moet dat eerst even verwerken.
We hebben de spullen verdeeld, een ouderplan gemaakt (wanneer bij wie, wie beslist wat ed), dus we zijn al op weg. Allimentatie blijft een hekel punt.... dat gaan we laten berekenen.
Constructief bezig! Nogmaals, sterkte.. het lijkt de goede kant op te gaan nu!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_60819341
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef truus123 het volgende:
Het heeft de kinderen veel rust en een leuke tijd gegeven.
Denk ook dat het maar half is..

Met hun vakantievriendjes wellicht een beetje afleiding gezocht, maar tussen jullie was natuurlijk de spanning te snijden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60845906
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:08 schreef Godshand het volgende:
Denk ook dat het maar half is..

Met hun vakantievriendjes wellicht een beetje afleiding gezocht, maar tussen jullie was natuurlijk de spanning te snijden
Tuurlijk, jij was er niet bij, maar jij weet dat de spanning om te snijden was....
weet je.... laat maar
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:10:46 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60846120
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:00 schreef truus123 het volgende:
Tuurlijk, jij was er niet bij, maar jij weet dat de spanning om te snijden was....
weet je.... laat maar
Ja, stel je voor dat je een topic opent en dat iemand het niet met je eens is. dan had je er ineens bij moeten zijn... .
pi_60846472
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je een topic opent en dat iemand het niet met je eens is. dan had je er ineens bij moeten zijn... .
We moeten allemaal ja en amen knikken en braaf bevestigen dat de TS recht heeft op 680!!!! euro alimentatie anders had je er bij moeten zijn
pi_60847647
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef truus123 het volgende:
Die alimentatie zal een zwaar punt blijven als de een niet met minder weg wil gaan.
Kan nog een lang staartje krijgen deze scheiding.
Laat het dan maar door een onpartijdige persoon berekenen. En niet door een internetsite.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:18:58 #282
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60849162
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:57 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Al verdient hij een ton per jaar netto. Ze hebben samen kinderen en betalen dus beiden de helft.
Als 2 kinderen een totaal van 500 euro per maand kosten aan kleding, schoolgeld, boodschappen etc. betaal je dus allebei 250 euro.

Die houding van de meeste vrouwen, zo van: "Ik sleep er lekker uit wat er in zit". Je bent toch niet gehandicapt, zoek lekker zelf een baan.
En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis. Ow en ook zo gezellig natuurlijk.
pi_60849497
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis.
Oh ja, sinds wanneer?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:33:05 #284
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60849558
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh ja, sinds wanneer?

pi_60849673
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En de kinderen gewoon in de opvang donderen, want dat is gratis. Ow en ook zo gezellig natuurlijk.
Nou ja, het is maar net hoe je het bekijkt.

Kijk, de ouders gaan scheiden en moeten apart van elkaar gaan voorzien in hun onderhoud (en die van de kids). Ongeacht of de kids bij Pa of Ma blijven wonen, er moet toch opvang betaald worden als beide ouders werken. Zo`n 50/50 regeling is dan nog niet eens zo slecht; ouder A heeft de kinderen niet en betaald voor de helft mee aan de opvang, Ouder B heeft wel de kids en betaald ook voor de helft mee aan de opvang.
pi_60849688
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja, hoe kom je erbij dat kinderopvang GRATIS is.

Of fantaseer je erbij dat ze dat met de alimentatie van plan is.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:39:15 #287
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60849713
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik was cynisch domme slet. Een beetje aangeven dat degene die ik quote ontzettend makkelijk en stom lult.
pi_60849768
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik was cynisch, domme slet. Een beetje aangeven dat degene die ik quote ontzettend makkelijk en stom lult.
En kennelijk ben je in een opperbest humeur dat je me zo uit moet schelden.
Vakantie voorbij ofzo?
pi_60849783
quote:

[..]

Lieve schat, hij was sarcastisch.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:44:09 #290
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60849829
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En kennelijk ben je in een opperbest humeur dat je me zo uit moet schelden.
Vakantie voorbij ofzo?
Mijn humeur is prima. Ik heb alleen wat moeite met verstandelijk gehandicapten die na 2 van zulke posts nog de kern niet begrijpen.
pi_60849908
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh ja, sinds wanneer?
fail
pi_60849917
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Mijn humeur is prima. Ik heb alleen wat moeite met verstandelijk gehandicapten die na 2 van zulke posts nog de kern niet begrijpen.
Tja, dat jij je dan verlaagd tot hetzelfde niveau als die 'verstandelijk gehandicapten' met je stomme gescheld, helder licht.
pi_60849983
Lief doen kinderen, lief doen. Kusje erop en weer door!
pi_60850001
Enne, ik moet aan de hand van een huilende smiley maar zien dat het allemaal niet gemeend is en cynisch bedoeld?
Ik ken jou en je kijk op dit soort zaken totaal niet, en laten hier nu genoeg mensen zijn die wél zo denken.

Dus ben de volgende keer maar duidelijker tegen alle 'verstandelijk gehandicapten' die jou niet kennen.
En proberen niet te schelden kost niks, internetheld.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:53:27 #295
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60850081
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Lief doen kinderen, lief doen. Kusje erop en weer door!
Ik ben voor mijn doen lief. Wel grappig dat mijn humeur erbij gehaald wordt.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:54:38 #296
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60850115
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

Dus ben de volgende keer maar duidelijker tegen alle 'verstandelijk gehandicapten' die jou niet kennen.
En proberen niet te schelden kost niks, internetheld.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Zal ik er volgende keer een stappenplan bij posten?
pi_60850236
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hoe duidelijk wil je het hebben? Zal ik er volgende keer een stappenplan bij posten?
Nee hoor, zolang je dat 'domme slet' maar weglaat.
Mensen met een goed humeur beginnen doorgaans niet op zo'n manier.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:53:15 #298
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_60853327
Sjezus, schitterend, wat een zeikwijf zeg...
quote:
Dus ik moet zaterdag de boodschappen doen EN dan nog eens voor meneer een keer extra naar de supermakrt gaan, omdat hij zijn eigen koek en chips al heeft opgevroten en aan het snoep van de kinderen begint (de fruitella). Tuurlijk.... veel logischer dan dat hij voor zichzelf iets gaat halen....
Wie betaalt dat snoep: hij of die verwende rotblagen van je? Als hij zin heeft in een snoepje hebben ze t maar te geven... Het zijn zeker net van die egoiistische etters als de TS
quote:
Nou, de vakantie is geweest. Het is best wel goed gegaan. Hij heeft voor de kinderen echt zijn best gedaan. Jammer dat hij op de terugweg alweer super chagerijnig werd.
Haha, na twee weken werd hij ALWEER sjacherijning
Haters everywhere but I don't really care.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:28:48 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60854419
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee hoor, zolang je dat 'domme slet' maar weglaat.
Je mag het beestje toch gewoon bij het naampje noemen?
pi_61012261
Waarom gelooft niemand de 680,--???? Heb net met mijn situatie een berekening uitgevoerd op http://www.alimentatiewij(...)ntatie-behoefte.html en ik zou op een kinderalimentatie komen van 594,-- dat ik zou moeten dokken en mijn vriendin werkt ook.
Hou toch op met zeiken als je niet weet waar je het over hebt!
TS ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!!
de boom verbindt in weer en wind de wereld met de wolken om met zijn takken onze groet naar boven te vertolken, waar zij, door ons zo teer bemind het hemelrijk bevolken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')