quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:45 schreef multiculti-2008 het volgende:
Als ik ff intellectueel mag zijn wat ik graag doe, denk ik dat de christelijke man structureel achterloopt bij de vrouw. En de vrouw maar de kar trekken.
Jij hebt die naam gekozen en zit expres ultiem domme dingen te roepen om een rel te starten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef multiculti-2008 het volgende:
wat snapt u het niet meneer? het is een theorie. zoals de kip kwam voor het ei. Vanwaar de gefronsde lip, is het teveel denkvermogen voor je? Kan je de volgende keer het commentaar weglaten, want het voegt weinig toe aan de discussie. Nou, was er iets wat je uitgelegd wilde hebben?
Hoe kan jij toch ieder onderwerp weer op geloof herleiden? Weet jij veel, misschien is haar man wel een moslim? Er is nergens gezegd dat het niet zo is, maar dat neem jij weer aan...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:45 schreef multiculti-2008 het volgende:
Als ik ff intellectueel mag zijn wat ik graag doe, denk ik dat de christelijke man structureel achterloopt bij de vrouw. En de vrouw maar de kar trekken.
Zo'n beetje elk woord dat je opschrijft, maar ik heb het gevoel dat dit niet aan mijn geestelijke vermogens ligt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef multiculti-2008 het volgende:
wat snapt u het niet meneer?
Een "gescheiden" moeder, die het altijd zonder geld van ex-lief heeft gedaan en doet, en altijd gewoon fulltime heeft gewerkt, maar ik weet dus wel uit ervaring hoe verdomd zwaar het is om het zo te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar laat ik eens gokken.
Een gescheiden moeder met kinderen die in het verleden ook alles heeft opgegeven om thuis voor de kinderen te zorgen en van een koude kermis thuiskwam?
Ik ben tenminste objectief!
tja het zijn niet dingen die voor de hand liggen, en ik vind het moeilijk ze toegankelijk te maken. Maar de bedoeling is wel dat je er wat mee opschiet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk woord dat je opschrijft, maar ik heb het gevoel dat dit niet aan mijn geestelijke vermogens ligt.
zo'n idee kreeg ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Sjibble het volgende:
Ben je de vrouw van deze man?
Ik wil vrijheid in mijn relatie..![]()
Cheqy had er idd bij moeten zetten dat de alimentatie geldt voor diegene die de kinderen houdt. (meeste gevallen).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Er is niet wettelijk bepaald dat de man de vrouw moet betalen voor de rest van zijn/haar leven
Even quoten :
"Wanneer u niet in uw eigen levensonderhoud kunt voorzien, kunt u alimentatie krijgen. Ook uw kinderen hebben recht op alimentatie. U moet daarentegen alimentatie betalen wanneer uw ex-partner of kinderen niet genoeg inkomsten hebben om in hun eigen levensonderhoud te voorzien. De hoogte van de alimentatie en de duur van de alimentatieperiode zijn afhankelijk van meerdere factoren."
Kortom, ook een vrouw kan alimentatie moeten betalen, en de duur is variabel.
Heb je verder nog domme opmerkingen of wou je het hierbij laten ?
Ja duh... zodra de penis is gewend aan meer frictie met de vaginale wand komt het aan op de gesprekken. Dat is met 95% van de meisjes van 20 nu eenmaal niet wat je wil.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Dat twintigjarig meisje gaat van zo'n kouwe kermis thuiskomen, voorspel ik.
Heeft ie een midlife crisis of zo?
Ok, mijn vermoeden is bevestigt: je bent toch een zeikerd. Iets met slakken en zout. Je fikt hem hier af tot aan zijn veters, je zeikt werkelijk overal over, je haalt je kinderen op bij school in je verantwoorde pofbroek met mickey mouse trui incl wintervast permanentje en eist dat je man je nog aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:28 schreef truus123 het volgende:
[..]
Hij denkt dat: * even naar buiten met de kinderen
* de tuin bijhouden
* tafel dekken
* afruimen
* vuile was in de mand ipv waar het valt
al een gigantische taak is. Dus als ik hem daarom vraag ben ik idd een chagerijnige kut en zit ik altijd te zeiken. Dat ik de rest van het huishouden doe, zoals ieder dag koken, wassen, schoonmaken, dat stelt niks voor.
Dat hij al de snoepjes van de kinderen iedere week opeet, ipv zelf iets te gaan halen als hij iets wil, zodat de kinderen niks hebben; daar mag ik niks van zeggen, want dan zeik ik (kinderen vragen misschien 2x per week om een snoepje en dan is er niks meer)
geeft niks kleinpikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef multiculti-2008 het volgende:
ook dat is een theorie, maar een die de plank misslaat, sorry dikkip
Jammer, je had eerst een heel stuk getypt en net weggehaald voor ik het kon quoten. Ik vroeg me af wat je bedoelde met het vermogen dat is weggegaan aan alimentatie? Bedoel je het huis en ander vermogen dat verdeeld wordt door de gemeenschap van goederen? Dat heeft niets met alimentatie te maken, al kan het wel dezelfde negatieve gevoelens opwekken als wanneer er veel partneralimentatie ontvangen wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:10 schreef Sport_Life het volgende:
alimentatite is eerder 600 euro dan 200..
klopt, ben bang dat de familie ervan meeleest.. beetje lullige situatie namelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Jammer, je had eerst een heel stuk getypt en net weggehaald voor ik het kon quoten. Ik vroeg me af wat je bedoelde met het vermogen dat is weggegaan aan alimentatie? Bedoel je het huis en ander vermogen dat verdeeld wordt door de gemeenschap van goederen? Dat heeft niets met alimentatie te maken, al kan het wel dezelfde negatieve gevoelens opwekken als wanneer er veel partneralimentatie ontvangen wordt.
Dat is dan niet eens zo heel onschappelijk, als er geen alimentatie betaald wordt. Ik ken namelijk ook heel dichtbij een situatie met idd. ook een koophuis dat flink in waarde vermeerderd is, zodat de een een hoop geld èn alimentatie meekrijgt (geen baan) en de ander met een forse hypotheek opgescheept zit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
klopt, ben bang dat de familie ervan meeleest.. beetje lullige situatie namelijk.
In dit geval hadden ze samen een koophuis waarvan ze beide 50% eigendomsrecht hadden. Op het moment dat ze uit elkaar gingen hebben ze besloten dat hij in plaats van een maandelijkse alimentatie de helft van het eigendomsrecht "betaalt" aan haar. Dus zij is nu voor 100% eigenaar van het huis. Nou is het wel zo dat zij een goede baan heeft (fulltime), dus ook geen alimentatie nodig heeft om rond te komen.
Heeft verder ook niks met gemeenschap van goederen te maken.
Tenminste, dat is voor zover ik het begrepen heb.
Het lijstje dat TS opnoemt wat ze wil dat hij doet is nou niet echt extreem. Vooral niet als TS zelf ook nog werkt, wat ze geloof ik doet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ok, mijn vermoeden is bevestigt: je bent toch een zeikerd. Iets met slakken en zout.
quote:Je fikt hem hier af tot aan zijn veters, je zeikt werkelijk overal over
Als jij als man toelaat dat je vrouw zich zo kleedt ben je in mijn ogen een behoorlijke loser. Vrouwen laten zich 'verslonsen' als ze merken dat hun vent niet meer om ze geeft in lichamelijke zin(generaliserend maar wel vaak waar). Het is een sexistische kreet, maar tijdens goede gesprekken met vrouwelijke vrienden, exen en m'n vrouw ben ik er achter gekomen, dat het gezegdequote:je haalt je kinderen op bij school in je verantwoorde pofbroek met mickey mouse trui incl wintervast permanentje en eist dat je man je nog aantrekkelijk vind.
ja als er eens wat zinnigs uit jou komt, of probeer je liever iemand af te zeiken ipv iets te doen aan het probleem van de ts.quote:
Heb jij je history wel eens gelezen???? Bij jou komt er helemaal niets zinnigs uit hoor komt allemaal op hetzelfde neer..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef multiculti-2008 het volgende:
[..]
ja als er eens wat zinnigs uit jou komt, of probeer je liever iemand af te zeiken ipv iets te doen aan het probleem van de ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |