Waarom, de man doet zijn werk en heeft succes. Je kan het Guus niet verwijten en van Basten ook niet. Het publiek hebben we niet gehoord, zal wel stikvol met bobo's gezeten hebben en de spelers heben niets van het sprankelende voetbal laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat enorme gejuich van Hidding was best wel heel walgelijk.
En zo doen we het al een aantal jaar... Ok, de eerste 2 wedstrijden waren we beter dan ik ooit had gedacht, maar ik vreesde voor ons arrogante gedrag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Wie was er coach in '98 danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kwartfinale, suffie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guus_Hiddink
Halve was met Korea.
Prima...Dan blijf ik erbij dat Nederland KUT speelde.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze niet tegen Turkije spelen wel ja.
Valt ook wel mee. In de eerste twee wedstrijden werden we ook omver gelopen, maar vielen de doelpunten dan net aan de overkant voor ons binnen. Zonder de reddingen Van der Sar had Oranje tweemaal met dikke cijfers verloren en dan was de 'mogelijk niet omgekochte' wedstrijd tegen de Roemenen voor de statistiek geweest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Kremers het volgende:
WTF just happend...
Die Russen liepen ons compleet omver
Van der Vaart zei net wel iets in die richting, of gaf een hint...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.
"Er zijn ergere dingen" zei 'ie ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Van der Vaart zei net wel iets in die richting, of gaf een hint...
Dat riep ik ook maar het was een ingooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
niet dat 't boeit, maar was die derde goal geen buitenspel?
Ik kan mij nog een WK herinneren waar er in een belgische kroeg 1 marokkaan zat. Elke keer als marokko scoorde. Hij juichen. Elke keer als de belgen scoorden alle andere juichen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Omdat ik in Nederland woon moet ik altijd voor NL zijn?
Eens, we waren ontzettend laks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:27 schreef Corona1972 het volgende:
Zelden zo'n mat Nederland gezien als vanavond.Ze waren te bang en te gehaast en in een te slechte doen om uberhaupt een ronde verder te mogen.
Rusland heeft gedaan wat Nederland in de groupsfase deed,onbevangen voetbal spelen.
Maar ja,wie zal de beker mee naar huis nemen,ik weet het nu echt niet meer :S
Als Nederland had gewonnen juichte ik wel mee maar dit spel verdient het niet toegejuicht te wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een WK herinneren waar er in een belgische kroeg 1 marokkaan zat. Elke keer als marokko scoorde. Hij juichen. Elke keer als de belgen scoorden alle andere juichen.
Toen kreeg marokko een goal tegen. Iedereen keek hem aan. Omdat hij niet mee deed en met open mond zat te kijken. Opeens sprong hij op een juichte net zo hard mee
Zoiets dacht ik, maar vond ik wel zo mooi en passend op jouw reactie
Dan kun je niet buitenspel staan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat riep ik ook maar het was een ingooi
Je juicht bij voetbal niet voor mooi spel tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Nederland had gewonnen juichte ik wel mee maar dit spel verdient het niet toegejuicht te worden
met je laatste opmerking kan ik wel mee leven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Nederland had gewonnen juichte ik wel mee maar dit spel verdient het niet toegejuicht te worden
Ehhhh.... nou... ehhh. Neuken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Kan iemand mij (een meisje) uitleggen wat er GVD precies net is gebeurd ?
nederland heeft keihard verloren door kutvoetbal van nederlands elftal , van rusland, die stukke beter als team speeldequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Kan iemand mij (een meisje) uitleggen wat er GVD precies net is gebeurd ?
En je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Prima...Dan blijf ik erbij dat Nederland KUT speelde.
Bullshit!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond Hiddink ook overdreven feest vieren.
Een turkse vriend van mij zei ook "wtf doet hij is hij een landverrader?"'
Maar hoe kan dat dan ????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nederland heeft keihard verloren door kutvoetbal van nederlands elftal , van rusland, die stukke beter als team speelde
Lezen. Ik heb het over dat feest vieren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:35 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Bullshit!!!
Hij is toch in dienst van de Russische bond?Omdat hij nu een ronde verder is,en hollander is is hij nu gelijk een landsverrader?
En dan f terug,een turk die in Nederland is en woont,is die voor Holland dan?is eigenlijk precies hetzelfde toch?
Niet als je de bal meteen uit die ingooi krijgt zeg maar...toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je niet buitenspel staan?
Dus hij mag niet feesten omdat hijn hollander is in dienst van,volgens mij begrijp jij het f niet meer nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lezen. Ik heb het over dat feest vieren.
Dan is die vriend van jou ook niet wijs. Het is niet meer dan normaal om keihard te juichen als je wint.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond Hiddink ook overdreven feest vieren.
Een turkse vriend van mij zei ook "wtf doet hij is hij een landverrader?"'
Omdat de Turken naast mazzel ook inzet hebben. Al had die bal voor open doel gelegen, geen Nederlander die zin had erheen te rennen. We zijn moe-hoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:39 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Maar 2008 had het moeten zijn.
20 jaar na 88'!
Het jaar waarin ik ben geslaagd, waarin ik 18 ga worden, waarin NL GVD KAMPIOEN zou worden.
De tering. De tering gewoon.
Waarom de Turken wel en wij niet ?
Dit EK blijkbaar niet. Zoals podolski, zoals die ene turk die scoorden tegen turkije etc etcquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is die vriend van jou ook niet wijs. Het is niet meer dan normaal om keihard te juichen als je wint.
Maar als een ander in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan? Als Podolski niet wenst te juichen uit een soort schijnheiligheid prima, maar je bent blij, je wint verdikkeme op pure inzet en wilskracht, tuurlijk juich je.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dit EK blijkbaar niet. Zoals podolski, zoals die ene turk die scoorden tegen turkije etc etc
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als een ander in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan? Als Podolski niet wenst te juichen uit een soort schijnheiligheid prima, maar je bent blij, je wint verdikkeme op pure inzet en wilskracht, tuurlijk juich je.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef Devrim_ het volgende:
Suļcidaal nummer op de NOS nu
Are you ready to jump?![]()
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef Devrim_ het volgende:
Suļcidaal nummer op de NOS nu
Are you ready to jump?![]()
Rusland is beter. En rusland wordt opeens de hemel in geprezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
BBC1 begint, kijken wat zij ervan zeggen.
Ze speelden dan ook erg goed vandaag..Wie weet raken ze in de finale!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rusland is beter. En rusland wordt opeens de hemel in geprezen.
jaquote:
Wie weet krijgen ze wel allemaal acuut de tyfus gaan ze dood en mag Nederland door.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook erg goed vandaag..Wie weet raken ze in de finale!
Als het net zo gaat als met Feyenoord en Borussia zie ik ons niet eens kwalificeren'quote:
Jewel buurmanquote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als met Feyenoord en Borussia zie ik ons niet eens kwalificeren'
Ik zit nu even de poule te bekijken en zulke moeilijke tegenstanders hebben we niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jewel buurman
we gaan naar zuid afrika let op
Maar natuurlijkquote:
We gaan weer naar huis en dat is Primaaaaaaaquote:Op zondag 22 juni 2008 00:08 schreef dronkeykong het volgende:
Alle WELPIES sterven lalalalalalaaaaaa
Benieuwd hoe snel Wolter Kroes, Rene Froger en de rest van die zakkenvullers opgerot zijn
Bloed, zweet en tranen....
Nou bij mij waren de tranen van armoede![]()
Je doet je best maar, dat interesseert helemaal niemand.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:*O**O**O*
ik lach heel nederland zo hard uit
Ik dacht dat je iets anders had.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdekanker de kankerkanker, steft godverdomme, kankerhiddink, godverdomme kankermongool . kanker, hele avond, week, jaar, lever verkankerd. godverdomme.
Ik heb koppijn van hier tot Wenen
Het is maar Oranje hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdekanker de kankerkanker, steft godverdomme, kankerhiddink, godverdomme kankermongool . kanker, hele avond, week, jaar, lever verkankerd. godverdomme.
Ik heb koppijn van hier tot Wenen
Vreemd, tegen Italie en zeker Frankrijk zag de kansenverhouding er ook al zo uit. Dat is de Van Basten aanpakquote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef SjonLok het volgende:
Trouwens, ik heb even de kansen en goals opgeschreven, op basis van de samenvatting van de BBC:
[...]
Duidelijk dat Nederland helemaal is weggespeeld.
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:Het gaat me vooral om een weddenschap. Morgen ben ik mn hoofdhaar kwijt
Hoezo heeft Turkije nu meer kans?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:55 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Nu heeft Turkije nog meer kans voor de beker
En voor alle nazi's die Turken haten : LEKKER VOOR JULLIE WOOOOOOOO
Idd? Rusland is beter dan Nederland. En vooralsnog moet je met 13 veldspelers en 2 keepers nog maar van de moffen zien te winnen.quote:
Liever tot nooit meer ziens, faalhaas.quote:
Nederland is een team die Frankrijk en Italie met gemak heeft afgemaakt. Rusland speelt lang niet zo goed als Nederland. Toevallig hier wel maar algemeen is Rusland 100000000000X slechter dan Nederland.quote:
triestquote:Op zondag 22 juni 2008 01:12 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Al mijn Nederlandse vrienden hadden al vrij genomen voor Donderdag pwuhauhaauhIk ga morgen met Turkse flag naar mijn werk
Jij werkt op zondag?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:12 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Al mijn Nederlandse vrienden hadden al vrij genomen voor Donderdag pwuhauhaauhIk ga morgen met Turkse flag naar mijn werk
Fietsen stelen bij de kerk.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Retarded het volgende:
ben ik de enige die bang is voor een nederlaag?? Ik ben gewoon maar voorzichtig hoor, en ga er niet NU al vanuit dat we doorgaan...
In Turkije heeft een week 10 dagenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:16 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
ploegen dienst ...
6 dagen werken 4 dagen vrij(tijdelijk vakantie baan
)
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Turkije heeft een week 10 dagen![]()
Nou ja, laten we er maar over ophouden, succes met je vlag morgen.
Hmm vreemd dat je het niet wilt snappen. 6 dagen werken en 4 dagen vrij. Het heeft niks met 1 week te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Turkije heeft een week 10 dagen![]()
Nou ja, laten we er maar over ophouden, succes met je vlag morgen.
Idem Turkije gisteren...quote:Op zondag 22 juni 2008 01:11 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Nederland is een team die Frankrijk en Italie met gemak heeft afgemaakt. Rusland speelt lang niet zo goed als Nederland. Toevallig hier wel maar algemeen is Rusland 100000000000X slechter dan Nederland.
Goede postquote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef SjonLok het volgende:
Trouwens, ik heb even de kansen en goals opgeschreven, op basis van de samenvatting van de BBC:
rusland
1 vrije trap, bijna direct gescoord
2 Voorzet en vrije kopbal, net naast
3 schot op doel, Van der Sar tikt naast
4 afstandschot, net overgetikt door Van der Sar
5 afstandschot, net over
6 vrije trap, bijna direct gescoord
7 Goal
8 Schot van dichtbij, Van der Sar recht net met zijn rechterhand
9 Voorzet voorlangs, er komt geen Rus bij
10 Gepingel in de 16. Rus schiet net naast van dichtbij
11 Schot in de 16. Van der Sar pakt de bal.
12 Afstandschot op de lat.
13 Intikker van dichtbij. Recht op Van der Sar.
14 Vrije trap van ver. Net naast geschoten.
15 Rus wordt neegehaald in de 16 door Heitinga. Scheids geeft geen pingel.
16 Voorzet voorlangs
17 Goal
18 Goal
Nederland
1 Schot van buiten 16, net voorlangs
2 vrije trap, op een haar bal gemist
3 Schot van Van Nistelrooy, keeper redt
4 Van der Vaart schiet recht op de keeper vanaf 17 meter
5 vrije trap, op een haar bal gemist
6 Afstandschot van Sneijder. Net over.
7 Goal
8 Afstandschot van Van Nistelrooy. Over.
Duidelijk dat Nederland helemaal is weggespeeld.
Nou ook weer niet. Kroatie was de betere ploeg voetballend gezien.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:37 schreef Hrvat het volgende:
Ik weet hoe jullie je voelen...
Ik kan me toch herinneren dat wij Italie alle hoeken v/d grasmat lieten zien, maar dat ben je klaarblijkelijk alweer vergeten.....quote:
Dat was voordat het tournooi begon.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Balkellende is toch zo'n goede vriend van Bush?
Kan hij niet even een oorlog gaan beginnen met Rusland? Dan mag Rusland niet meer meedoen en is Nederland automatisch door ....
(Remember Denemarken)
Weet ik, maar het idee vond ik wel leukquote:
Is wel mooie wedstrijd.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Maar sorry mochten de Guus boys Spanje opnieuw tegenkomen dan hoop ik dat die nog zo'n wedstrijd spelen en gaat Spanje het nog erg lastig krijgen.
Hell.. je hebt gelijk ook!quote:
Verwacht juist dat het een saaie kutwedstrijd wordt die de Italianen in de laatste minuut beslissen met de 1-0.quote:Op zondag 22 juni 2008 07:55 schreef kraakschandaal het volgende:
Succes tegen de Italianen, gaat vast ook mooie wedstrijd worden en daar houd ik als voetballiefhebber toch wel van.
Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Na gisterenavond wist ik ineens weer waarom dit hele Oranje me niks doet. Zegge en schrijven 1 geweldige wedstrijd, en een spectaculaire, slam bam, thank you mam. Marco met een klap terug op aarde. Iedereen kan weer normaal doen.
Boeie, je bent toch een Nederlanderquote:Op zondag 22 juni 2008 19:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.
Nederland heeft de beste spelers, maar als team zijn ze niet goed.
De eerste en tweede wedstrijd was ik echt onder de indruk, maar tegen Rusland was het duidelijk: Een hoop goede spelers, zonder teamgevoel...
jammer, maar helaas
Goede analyse.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
2 Guus liet Boulahrouz vrij, hij weet dat boula opbouwend waardeloos is
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
7 van Basten had een echte mandekker op AARSHAVIN moeten zetten.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.
10 NL elftal zal gvd nooit een beker winnen, we zijn gewoon te zwak
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen,
ja dat waren vast de instructies van van bastenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens was dat juist het enige wat ze deden alleen hopeloos faalde. Het was eenrichtingsverkeer mafkees.
Je moet nooit alleen gaan verdedigen: zie Tsjechiė - Turkije. Dat breekt je altijd op, als je niet schiet ken je niet scoren. En het als Nederland op penalties aan laten komen is sowieso niet zo slim. Bovendien was net de 1-1 gemaakt, dus in principe was het momentum bij NL.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja dat waren vast de instructies van van basten![]()
ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.
volgens mij heb jij niet zoveel voetballend inzicht en vernufd
Haal die plaat toch van je kop. Nederland werd totaal kapot gespeeld. In de verlenging gaf de enorme fysieke kracht van de Russen duidelijk de doorslag. Aanvallend kwam Nederland er dan ook geen enkel moment aan te pas. Het was opvangen en de bal blindeloos naar voren rossen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja dat waren vast de instructies van van basten![]()
ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.
volgens mij heb jij niet zoveel voetballend inzicht en vernufd
Hmm, in m'n herinnering werd er dramatisch gespeeld door Nederland, maar zo nog eens bezien hebben we toch wel een aantal 100% kansen gehad. Rusland ook natuurlijk, maar met ons talent had het in een betere vorm ook zo 4-1 gestaan. Maar goed, zegt natuurlijk niets.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die er nog baat bij hebben. Samenvatting van de BBC:
http://www.footyfilms.com/highlights/?p=31
tot hier nam ik je serieus.. VoH had erin gemoetenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
2 Guus liet Boulahrouz vrij, hij weet dat boula opbouwend waardeloos is
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
Hij laat Robben geblesseerd raken.. Robben beste speler. wat een kolder zeg. alsof Van Basten met een knuppel Robben afmept.. en alsof Robben die wedstrijd had om kunnen buigenquote:5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
7 van Basten had een echte mandekker op AARSHAVIN moeten zetten.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.
10 NL elftal zal gvd nooit een beker winnen, we zijn gewoon te zwak
Zo zat ik er ook ongeveer bij, maar ik heb het niet op film gelukkig.quote:
Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:*O**O**O*
ik lach heel nederland zo hard uit
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |