Inderdaad, ik wil wel dat ze getelt wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
Zeker, het was niet tof. Maar ik zat al helemaal met m'n hoofd bij de penal's eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat dus aangeeft hoe slecht NL bezig was.
Wat ben jij toch een teringmongoolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Devrim_ het volgende:
Jalalalala
Guus Hiddink
Rusland
Maar Van der Sar moet zeker niet vergeten worden!
Dus hierbij:
Van der Sar
Inderdaad. Toen Nederland aanviel hadden ze geen enkel afspeelpunt. En toen ze de bal verspeelden en de Russen counterden, verwacht je dat er nog wat Nederlanders achter zouden staan. Maar daar waren ze ook niet. Geen idee, massale plaspauze ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
Negeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een teringmongool. Dat je niet voor Nederland bent oké, maar om dan tégen Nederland te zijn terwijl je in dit land woont en in Turkije hoogstens een verkoper van nep-Rolex horloges zou zijn. Dat snap ik echt niet.
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
JULLIE HEBBEN HET OVER JEZELF AFGEROEPEN DOOR OP DE TURKEN TE BASHEN.
Ze bewogen veel, wat onze heren ook de eerste wedstrijden deden maar vanavond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Ik bij de 2 -1 na die tegen goal van NL. Ik dacht echt hop er nog een in en klaar is Klara . Maar helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeker, het was niet tof. Maar ik zat al helemaal met m'n hoofd bij de penal's eigenlijk...
Flikker toch zelf opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een teringmongool. Dat je niet voor Nederland bent oké, maar om dan tégen Nederland te zijn terwijl je in dit land woont en in Turkije hoogstens een verkoper van nep-Rolex horloges zou zijn. Dat snap ik echt niet.
idd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Shining_x het volgende:
Guus moet onze coach worden tijdens WK 2010!!!!
Tsja, ik zag eigenlijk hetzelfde gebeuren als tegen Zweden: die Russen hebben de kracht een heel elftal te verlammen lijkt het. Erg bizar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een serieuze verklaring voor dit slechte spel?
Nogmaals, negeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????
HOEZO GENERALISEREN????
een keer? het gaat verdorie elke keer zoals nu!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Heb je een keer de kans om zo' n titel met verve te winnen, laat je het gvd afweten tegen een paar russen!!!!
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Yep.. ook kwartfinale gehaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef AlohaXa het volgende:
Het ligt niet aan de coaches. De nederlandse voetballers zijn gewoon niet te kleien...
Hiddink was toch ook een keertje bondscoach geweest voor Nederland?
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
tsjah maar ik kan er ook niets aan doen dat jullie hierdoor negatief karma hebben gekregen ....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????
HOEZO GENERALISEREN????
Dát vond ik ook!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef R_B het volgende:
Het nederlandse publiek in het stadion...die hebben nederland niet eens gesteund, ze hadden net zo goed in een leeg stadion kunnen spelen...
Net als het publiek. Die zaten op hun stoel geplakt. Daar kan ik nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze bewogen veel, wat onze heren ook de eerste wedstrijden deden maar vanavond niet.
Kom op zeg, Rusland heeft tig kansen gehad tegen NL niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef WjeroneW het volgende:
Kut verdediging, terwijl we ze eerst allemaal nog prezen
Maar Rusland had geluk met die 3-1, voorzet van Arshavin werd nog geraakt door Ooijer
Van Basten kan je weinig verwijten. Hoogstens dat hij Kuyt en Engelaar inderdaad veel eerder eruit had moeten halen. God god god, wat speelden die slecht in de eerste helft. En Mathijsen had er zeker uit gemoeten voor Bouma.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef R_B het volgende:
Nu mogen we kritiek hebben op vanbasten...here goes:
Alle 3 de wissels gebruikt na 62 minuten...dat vind ik echt niet kunnen.
Het nederlandse publiek in het stadion...die hebben nederland niet eens gesteund, ze hadden net zo goed in een leeg stadion kunnen spelen...
Schade WjeroneW alles ist vorbeiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.
Alsof dat de spirit van het team ten goede was gekomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.
Waar zeg ik dat? Ik vind het bizar dat je voor de tegenstander juicht. Tyf lekker op naar Turkije danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Hij heeft gelijk. Ze konden net zogoed met een rolstoel rondrijden. Ze bleven elke keer odverdomme staan terwijl er makkelijk kon worden afgespeeld, als diegene zich maar verschoof.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.
Nog niet geleerd, pauperzooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dan kunnen we weer terug naar de orde van de dag.
Tentamens
Ja, de Russen waren beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, dat heb ik ook meerdere malen gedacht idd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien dan toch maar gewoon niet spelers sparen/rusten en gewoon blijven spelen
Eens. Ik heb vanavond ook al vaker gezegd; het is pijnlijk maar terecht. Nederland was gewoon KUT vanavond. Dat Rusland dik heeft gewonnen heeft weinig met geluk te maken. Dat het maar 1-3 is geworden heeft meer met pech te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Rusland heeft tig kansen gehad tegen NL niks.
Dit is gewoon een vreselijk pijnlijke, maar terechte nederlaag.
Iedereen die Rusland - Zweden heeft gezien kon dat weten, maar toen waren de hosanna roepers nog in de meerderheid.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik vind het bizar dat je voor de tegenstander juicht. Tyf lekker op naar Turkije dan.
Whaa dan loop ik al tegen mijn dertig aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mahja... volgende keer misschien weer eens beter!
Verkeerde mensen die een kaartje hadden dus. Echt schande.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als het publiek. Die zaten op hun stoel geplakt. Daar kan ik nog steeds niet over uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |