Dat.quote:
Hebben ze toch nog wat aan hun communistische erfenisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zei het al voor de wedstrijd, Rusland heeft gewoon een te goed team..goed collectief
Dudequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
doodmaken al die fucking kanker russen
afschieten en dat hele kankerland boycotten godverdomme stomme tyfes hoeren.
Allemaal 1 voor 1 tegen de muur en afschieten dom kanker volk !!!! #@$^*)@^$*)^@!$
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft Nederland niet zo'n type Arshavin speler? Hebben we vd Vaart, Sneijder, van Persie etc. maar die mogen zijn veters niet eens strikken
Ga fietsenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
Allemaal 1 voor 1 tegen de muur en afschieten dom kanker volk !!!! #@$^*)@^$*)^@!$
Inderdaad en hij moet eens oprotten hele tijd boos te worden op 4e officialquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef WjeroneW het volgende:
godverdomme, schiet die hiddink dood vieze landverrader.
Heeft die gejuicht, want ik ben meteen naar boven gestormd, kon het niet meer aan.
te makkelijk door de poule, daardoor minder ritme, boulahrouz....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik snap het niet, zo'n goed team stond er , en nu een stel prutsers, geen goede aan val, totaal niet storen. verdediging total los. Snap er geen moer van
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft Nederland niet zo'n type Arshavin speler? Hebben we vd Vaart, Sneijder, van Persie etc. maar die mogen zijn veters niet eens strikken
Dat dien je te doen met de Nederlanders die faalde.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
Houd je mond turkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Schade Holland alles ist vorbei! alles ist vorbei!
Bullshitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
HET TOERNOOI Waar de best spelende teams liggen eruit.
Wat ben jij ontzettend kansloos zeg...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Schade Holland alles ist vorbei! alles ist vorbei!
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Onterecht is het uiteraard niet.
Maar zo zonde.
Dat moet haast wel, want zo bijzonder vind ik dat russische team niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
te makkelijk door de poule, daardoor minder ritme, boulahrouz....
morgen italie doorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
HET TOERNOOI Waar de best spelende teams liggen eruit.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
VIEZE KANKER HIDDINK INDERDAAD !!!!!!!!!!
GODVERDOMME ALLES KUT !!!!
HOOP DAT MORGEN HEEL BASEL IN DE FIK STAAT EN DAT HELE EK WORD AFGESCHAFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
Conclusie: hij is een verdomd goeie coach.quote:
Wat me opvalt is dat alles door het middelvelt loopt, NIKS over de flankenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Dragonetti het volgende:
waarom liep het niet bij NL .... het werd helemaal voorbij gespeeld....
Die moeten het nu even opmakenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef delano.888 het volgende:
OMG vlinders hierbuiten (het vuurwerk), zou niet weten waarom
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig slaap ik d'r niet slechter om.
Vandaag toch verdomd effectief.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want zo bijzonder vind ik dat russische team niet.
ga es deaudquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHA ik ga stuk.
doei doei nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeikerd..je moest FOK! eens zien tijdens minuut 119 tijdens Kroatie - Turkije.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend kansloos zeg...
Sterkte tegen Duitsland..
Joh, troost je, ze spelen wel onder leiding van een Nederlander hoor... Hiddink is een VERDOMD goede coach als 'ie dit flikt, geen van zijn spelers is zelfs maar een international...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
't toernooi is voor nederland voorbij, potje GoW?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef twi het volgende:
Nederland speelt kut, maar de grensrechter mag een vrachtwagen koppen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij gister wel naar turkije gekeken?
quote:
sukkelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
HOOP DAT MORGEN HEEL BASEL IN DE FIK STAAT EN DAT HELE EK WORD AFGESCHAFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
Jep, in dit geval de terechte winnaar, hoe spijtig ik het vind om te moeten zegen, had nme verheugd op een finale NL - Duitsland of NL - Turkijequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag toch verdomd effectief.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef twi het volgende:
Nederland speelt kut, maar de grensrechter mag een vrachtwagen koppen.
ik teken ervoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou 100.000 man even rellen in Basel.
Dat moet een veldslag worden
Hiddink moet dood, ook nog het lef om te juichen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Skeptic het volgende:
[..]
Joh, troost je, ze spelen wel onder leiding van een Nederlander hoor... Hiddink is een VERDOMD goede coach als 'ie dit flikt, geen van zijn spelers is zelfs maar een international...
Ja shit hè... daar zit je nu met je nieuwe flatscreen tv die nog betaald moet worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
als nederland nou is gewoon gevoetbald had dan hadden we op normale wijze kunnen winnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
Op zich niet onverdiend, maar als die kankerhond van een Michel gewoon die tweede gele kaart gegeven had, dan hadden wij gewonnen.
Absoluut niet, dan nog liever de moffen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef tass het volgende:
Laten die Russen dan maar kampioen worden!
Ik baal gvd nog meer, ik stond eerste met aantal klassementen van EK, nu zal het mislopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef tass het volgende:
Laten die Russen dan maar kampioen worden! Dan heb ie er ook nog eens heel Nederland als supporter bij.....
Het is gewoon terecht op basis van deze wedstrijd!!
Maar ik baal wel als een stekker.......
Nou nou de echte Oranjefan door de bochtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou samenvatting van toernooi Fantastisch gespeeld in poulfase en er dan uitliggen. NEDERLAND HET LACHERTJE VAN HET TOERNOOI
Dat is het enige voordeel, hadden we nu gewonnen dan was het dan op zeker kapot gegaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef F04 het volgende:
Ach, in 2010 nog een kans...
Hij heeft alle reden om te juichen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hiddink moet dood, ook nog het lef om te juichen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Absoluut niet, dan nog liever de moffen.
inderdaad vele pools zullen mislopenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik baal gvd nog meer, ik stond eerste met aantal klassementen van EK, nu zal het mislopen.
Het is oranje publiek hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou 100.000 man even rellen in Basel.
Dat moet een veldslag worden
Doet er niet toe, die smerige teringlijer had dat nooit mogen terugdraaien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als nederland nou is gewoon gevoetbald had dan hadden we op normale wijze kunnen winnen
Pleur op!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Merkie het volgende:
Wat een hoop landverraders zijn er hier op Fok! zeg.
helemaal mee eens, Vd sar verdient een titel....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Jarno het volgende:
En ik vind het elke keer zo zielig voor vd Sar... Nou moet -ie gewoon nog mee naar Zuid-Afrika hoor!
Zeker weten. Zo kan ie het niet afsluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Jarno het volgende:
En ik vind het elke keer zo zielig voor vd Sar... Nou moet -ie gewoon nog mee naar Zuid-Afrika hoor!
Daar zitten toch ook ADO supportâââs in enzo?quote:
want? alle kuddo's aan guusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk liggen die klootzakken er snel uit EN DIE GUUS MOET ECHT EVEN OPROTTEN MONGOOL
Dat nooit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:15 schreef Yea het volgende:
Dan maar voor Turkije
en dan weer niks winnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Jarno het volgende:
Wat een mongolen zijn dat zeg, als Nederland achterstaat hoor je ze niet. Ajax-publiek zouden VBL'ers het noemenquote:
Van mij mag Guus en consorten Spanje of Italië er nog wel even uit knikkeren nu dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk liggen die klootzakken er snel uit EN DIE GUUS MOET ECHT EVEN OPROTTEN MONGOOL
Wat dus aangeeft hoe slecht NL bezig was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
Guusje is niet meer welkom in Nederland
Hij mag daar blijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
Guusje is niet meer welkom in Nederland
Inderdaad, ik wil wel dat ze getelt wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
Zeker, het was niet tof. Maar ik zat al helemaal met m'n hoofd bij de penal's eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat dus aangeeft hoe slecht NL bezig was.
Wat ben jij toch een teringmongoolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Devrim_ het volgende:
Jalalalala
Guus Hiddink
Rusland
Maar Van der Sar moet zeker niet vergeten worden!
Dus hierbij:
Van der Sar
Inderdaad. Toen Nederland aanviel hadden ze geen enkel afspeelpunt. En toen ze de bal verspeelden en de Russen counterden, verwacht je dat er nog wat Nederlanders achter zouden staan. Maar daar waren ze ook niet. Geen idee, massale plaspauze ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Negeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een teringmongool. Dat je niet voor Nederland bent oké, maar om dan tégen Nederland te zijn terwijl je in dit land woont en in Turkije hoogstens een verkoper van nep-Rolex horloges zou zijn. Dat snap ik echt niet.
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
JULLIE HEBBEN HET OVER JEZELF AFGEROEPEN DOOR OP DE TURKEN TE BASHEN.
Ze bewogen veel, wat onze heren ook de eerste wedstrijden deden maar vanavond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Ik bij de 2 -1 na die tegen goal van NL. Ik dacht echt hop er nog een in en klaar is Klara . Maar helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeker, het was niet tof. Maar ik zat al helemaal met m'n hoofd bij de penal's eigenlijk...
Flikker toch zelf opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een teringmongool. Dat je niet voor Nederland bent oké, maar om dan tégen Nederland te zijn terwijl je in dit land woont en in Turkije hoogstens een verkoper van nep-Rolex horloges zou zijn. Dat snap ik echt niet.
idd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Shining_x het volgende:
Guus moet onze coach worden tijdens WK 2010!!!!
Tsja, ik zag eigenlijk hetzelfde gebeuren als tegen Zweden: die Russen hebben de kracht een heel elftal te verlammen lijkt het. Erg bizar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een serieuze verklaring voor dit slechte spel?
Nogmaals, negeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????
HOEZO GENERALISEREN????
een keer? het gaat verdorie elke keer zoals nu!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Heb je een keer de kans om zo' n titel met verve te winnen, laat je het gvd afweten tegen een paar russen!!!!
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Yep.. ook kwartfinale gehaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef AlohaXa het volgende:
Het ligt niet aan de coaches. De nederlandse voetballers zijn gewoon niet te kleien...
Hiddink was toch ook een keertje bondscoach geweest voor Nederland?
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
tsjah maar ik kan er ook niets aan doen dat jullie hierdoor negatief karma hebben gekregen ....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????
HOEZO GENERALISEREN????
Dát vond ik ook!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef R_B het volgende:
Het nederlandse publiek in het stadion...die hebben nederland niet eens gesteund, ze hadden net zo goed in een leeg stadion kunnen spelen...
Net als het publiek. Die zaten op hun stoel geplakt. Daar kan ik nog steeds niet over uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze bewogen veel, wat onze heren ook de eerste wedstrijden deden maar vanavond niet.
Kom op zeg, Rusland heeft tig kansen gehad tegen NL niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef WjeroneW het volgende:
Kut verdediging, terwijl we ze eerst allemaal nog prezen
Maar Rusland had geluk met die 3-1, voorzet van Arshavin werd nog geraakt door Ooijer
Van Basten kan je weinig verwijten. Hoogstens dat hij Kuyt en Engelaar inderdaad veel eerder eruit had moeten halen. God god god, wat speelden die slecht in de eerste helft. En Mathijsen had er zeker uit gemoeten voor Bouma.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef R_B het volgende:
Nu mogen we kritiek hebben op vanbasten...here goes:
Alle 3 de wissels gebruikt na 62 minuten...dat vind ik echt niet kunnen.
Het nederlandse publiek in het stadion...die hebben nederland niet eens gesteund, ze hadden net zo goed in een leeg stadion kunnen spelen...
Schade WjeroneW alles ist vorbeiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.
Alsof dat de spirit van het team ten goede was gekomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat kind van Boulahrouz. Toen dat stierf stierf ook onze EK-titel. Boulahrouz had naar huis moeten gaan.
Waar zeg ik dat? Ik vind het bizar dat je voor de tegenstander juicht. Tyf lekker op naar Turkije danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Flikker toch zelf op
Wil je gaan zeggen dat Rusland ONTERECHT heeft gewonnen?
Nederland heeft gewoon SLECHT gespeeld.
Met de arrogante gedachte "We winnen toch wel"
Hij heeft gelijk. Ze konden net zogoed met een rolstoel rondrijden. Ze bleven elke keer odverdomme staan terwijl er makkelijk kon worden afgespeeld, als diegene zich maar verschoof.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond joh, ga toeteren.
Nog niet geleerd, pauperzooi.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dan kunnen we weer terug naar de orde van de dag.
Tentamens
Ja, de Russen waren beter.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, dat heb ik ook meerdere malen gedacht idd...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien dan toch maar gewoon niet spelers sparen/rusten en gewoon blijven spelen
Eens. Ik heb vanavond ook al vaker gezegd; het is pijnlijk maar terecht. Nederland was gewoon KUT vanavond. Dat Rusland dik heeft gewonnen heeft weinig met geluk te maken. Dat het maar 1-3 is geworden heeft meer met pech te maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Rusland heeft tig kansen gehad tegen NL niks.
Dit is gewoon een vreselijk pijnlijke, maar terechte nederlaag.
Iedereen die Rusland - Zweden heeft gezien kon dat weten, maar toen waren de hosanna roepers nog in de meerderheid.
Hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik vind het bizar dat je voor de tegenstander juicht. Tyf lekker op naar Turkije dan.
Whaa dan loop ik al tegen mijn dertig aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mahja... volgende keer misschien weer eens beter!
Verkeerde mensen die een kaartje hadden dus. Echt schande.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als het publiek. Die zaten op hun stoel geplakt. Daar kan ik nog steeds niet over uit
Als ze niet tegen Turkije spelen wel ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Omdat ik in Nederland woon moet ik altijd voor NL zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |