Dat.quote:
Hebben ze toch nog wat aan hun communistische erfenisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik zei het al voor de wedstrijd, Rusland heeft gewoon een te goed team..goed collectief
Dudequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
doodmaken al die fucking kanker russen
afschieten en dat hele kankerland boycotten godverdomme stomme tyfes hoeren.
Allemaal 1 voor 1 tegen de muur en afschieten dom kanker volk !!!! #@$^*)@^$*)^@!$
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft Nederland niet zo'n type Arshavin speler? Hebben we vd Vaart, Sneijder, van Persie etc. maar die mogen zijn veters niet eens strikken
Ga fietsenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
Allemaal 1 voor 1 tegen de muur en afschieten dom kanker volk !!!! #@$^*)@^$*)^@!$
Inderdaad en hij moet eens oprotten hele tijd boos te worden op 4e officialquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef WjeroneW het volgende:
godverdomme, schiet die hiddink dood vieze landverrader.
Heeft die gejuicht, want ik ben meteen naar boven gestormd, kon het niet meer aan.
te makkelijk door de poule, daardoor minder ritme, boulahrouz....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik snap het niet, zo'n goed team stond er , en nu een stel prutsers, geen goede aan val, totaal niet storen. verdediging total los. Snap er geen moer van
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft Nederland niet zo'n type Arshavin speler? Hebben we vd Vaart, Sneijder, van Persie etc. maar die mogen zijn veters niet eens strikken
Dat dien je te doen met de Nederlanders die faalde.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
Houd je mond turkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Schade Holland alles ist vorbei! alles ist vorbei!
Bullshitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
HET TOERNOOI Waar de best spelende teams liggen eruit.
Wat ben jij ontzettend kansloos zeg...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Devrim_ het volgende:
Schade Holland alles ist vorbei! alles ist vorbei!
Ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Onterecht is het uiteraard niet.
Maar zo zonde.
Dat moet haast wel, want zo bijzonder vind ik dat russische team niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
te makkelijk door de poule, daardoor minder ritme, boulahrouz....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |