quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gelukkig slaap ik d'r niet slechter om.
Vandaag toch verdomd effectief.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want zo bijzonder vind ik dat russische team niet.
ga es deaudquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHAHA ik ga stuk.
doei doei nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeikerd..je moest FOK! eens zien tijdens minuut 119 tijdens Kroatie - Turkije.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend kansloos zeg...
Sterkte tegen Duitsland..
Joh, troost je, ze spelen wel onder leiding van een Nederlander hoor... Hiddink is een VERDOMD goede coach als 'ie dit flikt, geen van zijn spelers is zelfs maar een international...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef horned_reaper het volgende:
doodmaken al die fucking kanker russen
afschieten en dat hele kankerland boycotten godverdomme stomme tyfes hoeren.
Allemaal 1 voor 1 tegen de muur en afschieten dom kanker volk !!!! #@$^*)@^$*)^@!$
't toernooi is voor nederland voorbij, potje GoW?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef twi het volgende:
Nederland speelt kut, maar de grensrechter mag een vrachtwagen koppen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij gister wel naar turkije gekeken?
quote:
sukkelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
VIEZE KANKER HIDDINK INDERDAAD !!!!!!!!!!
GODVERDOMME ALLES KUT !!!!
HOOP DAT MORGEN HEEL BASEL IN DE FIK STAAT EN DAT HELE EK WORD AFGESCHAFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
Jep, in dit geval de terechte winnaar, hoe spijtig ik het vind om te moeten zegen, had nme verheugd op een finale NL - Duitsland of NL - Turkijequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag toch verdomd effectief.
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef twi het volgende:
Nederland speelt kut, maar de grensrechter mag een vrachtwagen koppen.
ik teken ervoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou 100.000 man even rellen in Basel.
Dat moet een veldslag worden
Hiddink moet dood, ook nog het lef om te juichen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Skeptic het volgende:
[..]
Joh, troost je, ze spelen wel onder leiding van een Nederlander hoor... Hiddink is een VERDOMD goede coach als 'ie dit flikt, geen van zijn spelers is zelfs maar een international...
Ja shit hè... daar zit je nu met je nieuwe flatscreen tv die nog betaald moet worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
VIEZE KANKER HIDDINK INDERDAAD !!!!!!!!!!
GODVERDOMME ALLES KUT !!!!
HOOP DAT MORGEN HEEL BASEL IN DE FIK STAAT EN DAT HELE EK WORD AFGESCHAFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
als nederland nou is gewoon gevoetbald had dan hadden we op normale wijze kunnen winnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
Op zich niet onverdiend, maar als die kankerhond van een Michel gewoon die tweede gele kaart gegeven had, dan hadden wij gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |