Wat een mongolen zijn dat zeg, als Nederland achterstaat hoor je ze niet. Ajax-publiek zouden VBL'ers het noemenquote:
Van mij mag Guus en consorten Spanje of Italië er nog wel even uit knikkeren nu dan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk liggen die klootzakken er snel uit EN DIE GUUS MOET ECHT EVEN OPROTTEN MONGOOL
Wat dus aangeeft hoe slecht NL bezig was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
Guusje is niet meer welkom in Nederland
Hij mag daar blijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
Guusje is niet meer welkom in Nederland
Inderdaad, ik wil wel dat ze getelt wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij stonden die Russen ook met z'n 15-en in het veld ofzo. Die gasten waren overal leek het wel.
Zeker, het was niet tof. Maar ik zat al helemaal met m'n hoofd bij de penal's eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat dus aangeeft hoe slecht NL bezig was.
Wat ben jij toch een teringmongoolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Devrim_ het volgende:
Jalalalala
Guus Hiddink
Rusland
Maar Van der Sar moet zeker niet vergeten worden!
Dus hierbij:
Van der Sar
Inderdaad. Toen Nederland aanviel hadden ze geen enkel afspeelpunt. En toen ze de bal verspeelden en de Russen counterden, verwacht je dat er nog wat Nederlanders achter zouden staan. Maar daar waren ze ook niet. Geen idee, massale plaspauze ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
Negeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een teringmongool. Dat je niet voor Nederland bent oké, maar om dan tégen Nederland te zijn terwijl je in dit land woont en in Turkije hoogstens een verkoper van nep-Rolex horloges zou zijn. Dat snap ik echt niet.
Sukkel, omdat een paar posters zoiets zeggen, moet heel Nederland daar voor boeten????quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef xminator het volgende:
JULLIE HEBBEN HET OVER JEZELF AFGEROEPEN DOOR OP DE TURKEN TE BASHEN.
Ze bewogen veel, wat onze heren ook de eerste wedstrijden deden maar vanavond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Jarno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |