Omdat de Turken naast mazzel ook inzet hebben. Al had die bal voor open doel gelegen, geen Nederlander die zin had erheen te rennen. We zijn moe-hoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:39 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Maar 2008 had het moeten zijn.
20 jaar na 88'!
Het jaar waarin ik ben geslaagd, waarin ik 18 ga worden, waarin NL GVD KAMPIOEN zou worden.
De tering. De tering gewoon.
Waarom de Turken wel en wij niet ?
Dit EK blijkbaar niet. Zoals podolski, zoals die ene turk die scoorden tegen turkije etc etcquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is die vriend van jou ook niet wijs. Het is niet meer dan normaal om keihard te juichen als je wint.
Maar als een ander in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan? Als Podolski niet wenst te juichen uit een soort schijnheiligheid prima, maar je bent blij, je wint verdikkeme op pure inzet en wilskracht, tuurlijk juich je.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dit EK blijkbaar niet. Zoals podolski, zoals die ene turk die scoorden tegen turkije etc etc
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als een ander in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan? Als Podolski niet wenst te juichen uit een soort schijnheiligheid prima, maar je bent blij, je wint verdikkeme op pure inzet en wilskracht, tuurlijk juich je.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef Devrim_ het volgende:
Suïcidaal nummer op de NOS nu
Are you ready to jump?![]()
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:56 schreef Devrim_ het volgende:
Suïcidaal nummer op de NOS nu
Are you ready to jump?![]()
Rusland is beter. En rusland wordt opeens de hemel in geprezen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
BBC1 begint, kijken wat zij ervan zeggen.
Ze speelden dan ook erg goed vandaag..Wie weet raken ze in de finale!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Rusland is beter. En rusland wordt opeens de hemel in geprezen.
jaquote:
Wie weet krijgen ze wel allemaal acuut de tyfus gaan ze dood en mag Nederland door.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook erg goed vandaag..Wie weet raken ze in de finale!
Als het net zo gaat als met Feyenoord en Borussia zie ik ons niet eens kwalificeren'quote:
Jewel buurmanquote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als met Feyenoord en Borussia zie ik ons niet eens kwalificeren'
Ik zit nu even de poule te bekijken en zulke moeilijke tegenstanders hebben we niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jewel buurman
we gaan naar zuid afrika let op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |