Maar natuurlijkquote:

....
 ....  

We gaan weer naar huis en dat is Primaaaaaaaquote:Op zondag 22 juni 2008 00:08 schreef dronkeykong het volgende:
Alle WELPIES sterven lalalalalalaaaaaa
Benieuwd hoe snel Wolter Kroes, Rene Froger en de rest van die zakkenvullers opgerot zijn
Bloed, zweet en tranen....
Nou bij mij waren de tranen van armoede

Je doet je best maar, dat interesseert helemaal niemand.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:*O**O**O*
ik lach heel nederland zo hard uit

Ik dacht dat je iets anders had.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdekanker de kankerkanker, steft godverdomme, kankerhiddink, godverdomme kankermongool . kanker, hele avond, week, jaar, lever verkankerd. godverdomme.
Ik heb koppijn van hier tot Wenen

Het is maar Oranje hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdekanker de kankerkanker, steft godverdomme, kankerhiddink, godverdomme kankermongool . kanker, hele avond, week, jaar, lever verkankerd. godverdomme.
Ik heb koppijn van hier tot Wenen

Vreemd, tegen Italie en zeker Frankrijk zag de kansenverhouding er ook al zo uit. Dat is de Van Basten aanpakquote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef SjonLok het volgende:
Trouwens, ik heb even de kansen en goals opgeschreven, op basis van de samenvatting van de BBC:
[...]
Duidelijk dat Nederland helemaal is weggespeeld.

quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:Het gaat me vooral om een weddenschap. Morgen ben ik mn hoofdhaar kwijt

Hoezo heeft Turkije nu meer kans?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:55 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Nu heeft Turkije nog meer kans voor de beker
En voor alle nazi's die Turken haten : LEKKER VOOR JULLIE WOOOOOOOO

Idd? Rusland is beter dan Nederland. En vooralsnog moet je met 13 veldspelers en 2 keepers nog maar van de moffen zien te winnen.quote:

Liever tot nooit meer ziens, faalhaas.quote:

Nederland is een team die Frankrijk en Italie met gemak heeft afgemaakt. Rusland speelt lang niet zo goed als Nederland. Toevallig hier wel maar algemeen is Rusland 100000000000X slechter dan Nederland.quote:

Ik ga morgen met Turkse flag naar mijn werk
 Ik ga morgen met Turkse flag naar mijn werk  

triestquote:Op zondag 22 juni 2008 01:12 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Al mijn Nederlandse vrienden hadden al vrij genomen voor Donderdag pwuhauhaauhIk ga morgen met Turkse flag naar mijn werk

Jij werkt op zondag?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:12 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Al mijn Nederlandse vrienden hadden al vrij genomen voor Donderdag pwuhauhaauhIk ga morgen met Turkse flag naar mijn werk
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |