Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Na gisterenavond wist ik ineens weer waarom dit hele Oranje me niks doet. Zegge en schrijven 1 geweldige wedstrijd, en een spectaculaire, slam bam, thank you mam. Marco met een klap terug op aarde. Iedereen kan weer normaal doen.
Boeie, je bent toch een Nederlanderquote:Op zondag 22 juni 2008 19:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.
Nederland heeft de beste spelers, maar als team zijn ze niet goed.
De eerste en tweede wedstrijd was ik echt onder de indruk, maar tegen Rusland was het duidelijk: Een hoop goede spelers, zonder teamgevoel...
jammer, maar helaas
Goede analyse.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
2 Guus liet Boulahrouz vrij, hij weet dat boula opbouwend waardeloos is
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
7 van Basten had een echte mandekker op AARSHAVIN moeten zetten.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.
10 NL elftal zal gvd nooit een beker winnen, we zijn gewoon te zwak
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen,
ja dat waren vast de instructies van van bastenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens was dat juist het enige wat ze deden alleen hopeloos faalde. Het was eenrichtingsverkeer mafkees.
Je moet nooit alleen gaan verdedigen: zie Tsjechië - Turkije. Dat breekt je altijd op, als je niet schiet ken je niet scoren. En het als Nederland op penalties aan laten komen is sowieso niet zo slim. Bovendien was net de 1-1 gemaakt, dus in principe was het momentum bij NL.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja dat waren vast de instructies van van basten![]()
ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.
volgens mij heb jij niet zoveel voetballend inzicht en vernufd
Haal die plaat toch van je kop. Nederland werd totaal kapot gespeeld. In de verlenging gaf de enorme fysieke kracht van de Russen duidelijk de doorslag. Aanvallend kwam Nederland er dan ook geen enkel moment aan te pas. Het was opvangen en de bal blindeloos naar voren rossen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja dat waren vast de instructies van van basten![]()
ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.
volgens mij heb jij niet zoveel voetballend inzicht en vernufd
Hmm, in m'n herinnering werd er dramatisch gespeeld door Nederland, maar zo nog eens bezien hebben we toch wel een aantal 100% kansen gehad. Rusland ook natuurlijk, maar met ons talent had het in een betere vorm ook zo 4-1 gestaan. Maar goed, zegt natuurlijk niets.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die er nog baat bij hebben. Samenvatting van de BBC:
http://www.footyfilms.com/highlights/?p=31
tot hier nam ik je serieus.. VoH had erin gemoetenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
2 Guus liet Boulahrouz vrij, hij weet dat boula opbouwend waardeloos is
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
Hij laat Robben geblesseerd raken.. Robben beste speler. wat een kolder zeg. alsof Van Basten met een knuppel Robben afmept.. en alsof Robben die wedstrijd had om kunnen buigenquote:5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
7 van Basten had een echte mandekker op AARSHAVIN moeten zetten.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.
10 NL elftal zal gvd nooit een beker winnen, we zijn gewoon te zwak
Zo zat ik er ook ongeveer bij, maar ik heb het niet op film gelukkig.quote:
Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:*O**O**O*
ik lach heel nederland zo hard uit
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |