abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 19:01:51 #176
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_59608150
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
2 Guus liet Boulahrouz vrij, hij weet dat boula opbouwend waardeloos is
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
7 van Basten had een echte mandekker op AARSHAVIN moeten zetten.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.

10 NL elftal zal gvd nooit een beker winnen, we zijn gewoon te zwak
Nothing to see here, carry on
pi_59608246
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Na gisterenavond wist ik ineens weer waarom dit hele Oranje me niks doet. Zegge en schrijven 1 geweldige wedstrijd, en een spectaculaire, slam bam, thank you mam. Marco met een klap terug op aarde. Iedereen kan weer normaal doen.
Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.
Nederland heeft de beste spelers, maar als team zijn ze niet goed.
De eerste en tweede wedstrijd was ik echt onder de indruk, maar tegen Rusland was het duidelijk: Een hoop goede spelers, zonder teamgevoel...

jammer, maar helaas
pi_59608510
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:06 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Tsja, de reden waarom ik niet zo'n fan ben van het Nederlandse elftal.
Nederland heeft de beste spelers, maar als team zijn ze niet goed.
De eerste en tweede wedstrijd was ik echt onder de indruk, maar tegen Rusland was het duidelijk: Een hoop goede spelers, zonder teamgevoel...

jammer, maar helaas
Boeie, je bent toch een Nederlander Dan ben je gewoon fan van Nederland... Ik bedoel, de supporters van de landen die continu in de eerste ronde uitgeschakeld worden of het eidntoernooi niet eens halen worden toch ook niet ineens fan van Duitsland, Nederland, Frankrijk, Italië of noem maar op
  zondag 22 juni 2008 @ 19:27:10 #179
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_59608652
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
1 Guus liet Nederland niet voetballen, bij bal bezit van NL zaten die russen er meteen op
3 Van Basten had in de 2e opportunistisch moeten gaan spelen, ipv proberen het voetballend te doen, dat ging niet lukken want de russen overklasste ons daarmee.
4 VoH had erin gemoeten
5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen, en niet proberen te scoren, je mocht verdomme al blij zijn als je de penaltie reeks mocht halen
6 Hij moet die vieze kut jood van de fart eens leren niet te schieten vanaf 30meter, gewoon verbieden.
8 van Basten bengt de ploeg geen Dood aan je moeder mentaliteit zoals de Turken hebben. Die kunnen een achterstand wel ombuigen met passie en hartstocht.
9 Hij laat Robben weer geblesseerd raken, die jongen is de beste speler van het NL elftal maar hij is van porselijn, dus moet je hem bewaren in een doos met pleepapier.

Goede analyse.
pi_59608755
quote:

5 in de verlenging had je moeten gaan verdedigen,

Volgens was dat juist het enige wat ze deden alleen hopeloos faalde. Het was eenrichtingsverkeer mafkees.
  zondag 22 juni 2008 @ 19:35:47 #181
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_59608840
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Volgens was dat juist het enige wat ze deden alleen hopeloos faalde. Het was eenrichtingsverkeer mafkees.
ja dat waren vast de instructies van van basten
ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.

volgens mij heb jij niet zoveel voetballend inzicht en vernufd
Nothing to see here, carry on
  zondag 22 juni 2008 @ 19:38:50 #182
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59608903
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

ze moesten wel verdedigen, maar NL had nog steeds aanvallende intenties en dat was gewoon de doodsteek.

Je moet nooit alleen gaan verdedigen: zie Tsjechië - Turkije. Dat breekt je altijd op, als je niet schiet ken je niet scoren. En het als Nederland op penalties aan laten komen is sowieso niet zo slim. Bovendien was net de 1-1 gemaakt, dus in principe was het momentum bij NL.
sig verwijderd door FA
pi_59608913
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:35 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Haal die plaat toch van je kop. Nederland werd totaal kapot gespeeld. In de verlenging gaf de enorme fysieke kracht van de Russen duidelijk de doorslag. Aanvallend kwam Nederland er dan ook geen enkel moment aan te pas. Het was opvangen en de bal blindeloos naar voren rossen.

Aanvallende intenties
  zondag 22 juni 2008 @ 19:43:51 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_59609006
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die er nog baat bij hebben. Samenvatting van de BBC:

http://www.footyfilms.com/highlights/?p=31

Hmm, in m'n herinnering werd er dramatisch gespeeld door Nederland, maar zo nog eens bezien hebben we toch wel een aantal 100% kansen gehad. Rusland ook natuurlijk, maar met ons talent had het in een betere vorm ook zo 4-1 gestaan. Maar goed, zegt natuurlijk niets.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59610328
  maandag 23 juni 2008 @ 00:22:02 #187
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59616479
En nu ook live op Eurosport, pas net begonnen.
sig verwijderd door FA
pi_59617877
Bekijk deze YouTube-video

Analyse Nederland - Rusland Jan van Halst Studio Sportzomer
Compleet met wonderapparaat. Hij wijst de problemen van Oranje tijdens de pot met Rusland haarfijn aan.
pi_59618071
Wat een gelul toch dat Hiddink een verrader zou zijn. Dit is niks meer dan wraak van Hiddink door die mediageile overheidsinstituut dat de FIOD heet. Nederland verraadde Guus.
  maandag 23 juni 2008 @ 20:48:24 #191
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_59635217
quote:
4 VoH had erin gemoeten
tot hier nam ik je serieus.. VoH had erin gemoeten
quote:

Hij laat Robben geblesseerd raken.. Robben beste speler. wat een kolder zeg. alsof Van Basten met een knuppel Robben afmept.. en alsof Robben die wedstrijd had om kunnen buigen

Dat befaamde groepsgevoel was gewoon weg. Klaar. Dat en alleen maar dat heeft NL een weekje of 2 boven zichzelf uit laten stijgen. Voor de rest geen verassing omdat we de Russen onderschatte (valkuil nr1.) en gezien de 'europese topklasse' die we tijdens de kwalificatiereeks gezien hebben.
pi_59635600
quote:
Zo zat ik er ook ongeveer bij, maar ik heb het niet op film gelukkig.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:11:15 #193
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_59635837
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
*O**O**O*
ik lach heel nederland zo hard uit
Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:29:20 #194
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_59636393
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:11 schreef PaRaR het volgende:

[..]

Ach, sterf toch aan anuskanker, kankerwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')