Dan snap ik van Swieten~!quote:In Bern zal er nou weinig te doen zijn, hoor
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef Thieske het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag met het hele plein nog naar die webcam gezwaaid. Nog mensen die dat gezien hebben?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dan snap ik van Swieten~!Het scheelt wel dik 1,5u rijden... Maarja, dan maar naar Wien!
Vinden ons pap en mam dus ook niet zo'n geweldig idee.quote:als die gezopen heeft weet 'ie niet meer of 'ie van voren of achteren leeft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef Public_NME het volgende:
Ruud Gullit is trouwens nog een stuk gaver dan die Generaal... Wat een mooie imitatie was dat zeg!
In Wenen mag geen Oranjeplein komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dan snap ik van Swieten~!Het scheelt wel dik 1,5u rijden... Maarja, dan maar naar Wien!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef reetveter het volgende:
Hebben andere landen dit echt niet? Zon plein vol supporters, jawel toch?
Die draaien daar nog wel bij denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
In Wenen mag geen Oranjeplein komen.
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat er van andere landen erg weinig mensen naar de speelstad toe komen zonder kaartje. Die komen alleen maar als ze het stadion ook binnen komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef reetveter het volgende:
Hebben andere landen dit echt niet? Zon plein vol supporters, jawel toch?
Zijn ze op teruggekomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in de meeste andere speelsteden waren de fanzones zo goed als leeg overdag. Alleen 's avonds als de wedstrijd uitgezonden werd kwamen er wat mensen maar ook lang niet zo veel.quote:
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die draaien daar nog wel bij denk ik.
klopt jah, achterlijke burgemeesterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk zelfs nog wel meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef F3C het volgende:
[..]
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijt
Toch wel vreemd hoor. Alleen al het Duitse grensgebied bij Basel zou normaliter al voor meer supporters dan die van ons moeten kunnen zorgen. En Italie b.v. zou toch ook zo honderdduizenden supporters op de been moeten kunnen brengen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, in de meeste andere speelsteden waren de fanzones zo goed als leeg overdag. Alleen 's avonds als de wedstrijd uitgezonden werd kwamen er wat mensen maar ook lang niet zo veel.
Zou het echt, 300.000?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef F3C het volgende:
[..]
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijt
Nederlanders zijn zo gek om een eind te rijden om nog een keer carnaval te kunnen vieren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef F3C het volgende:
[..]
Toch wel vreemd hoor. Alleen al het Duitse grensgebied bij Basel zou normaliter al voor meer supporters dan die van ons moeten kunnen zorgen. En Italie b.v. zou toch ook zo honderdduizenden supporters op de been moeten kunnen brengen?
Goddomme wat een feest is het alquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Thieske het volgende:
Voor de mensen die er niet bij kunnen zijn, live beelden vanuit Basel:
http://www.supportersclub-oranje.nl/Pages/SCO/Default.asp
Volgens mij waren de berichten bij Duitsland-Polen ook dat er zo'n honderdduizend supporters zonder kaartje in de stad aanwezig warenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef F3C het volgende:
[..]
Toch wel vreemd hoor. Alleen al het Duitse grensgebied bij Basel zou normaliter al voor meer supporters dan die van ons moeten kunnen zorgen. En Italie b.v. zou toch ook zo honderdduizenden supporters op de been moeten kunnen brengen?
Dat is de perfecte verklaring denk ik. Het is goed vergelijkbaar in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zo gek om een eind te rijden om nog een keer carnaval te kunnen vieren.
Dat zou historisch zijn ja. Maar aangezien de stijgingen van het bezoekersaantal per wedstrijd (eerste wedstrijd nog ca. 50.000, 2e en 3e al 80.000 en nu 150.000) verwacht ik dat we dat aantal gaan halen jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef Phrits het volgende:
[..]
Zou het echt, 300.000?
Da's echt zo teringveel.
Moet je voorstellen:
Stoet van 300.000 Nederlandse fans volledig in het oranje al feestend naar het stadion achter de spelersbus aan.
![]()
![]()
quote:100.000 Kroaten palmen Wenen in
do 19/06/08 - Niet alleen de Nederlanders zijn voetbalgek. Ook de Kroaten zijn in de ban van het EK. Naar schatting zakken 100.000 Kroaten vrijdag naar Wenen af voor de kwartfinale tegen Turkije.
Het grootste deel van de supporters zal de wedstrijd op grote schermen volgen in de hoofdstad van Oostenrijk.
In Kroatië werden immers maar 5.400 kaartjes aangeboden voor de wedstrijd in het Ernst Happel-stadion. "Maar alle wegen leiden naar Wenen", schrijft een krant.
Carnavals muziekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal van die b artiesten![]()
Huur gewoon een goede dj ofzo.
Het publiek vindt het prima zo te zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Dat is carnaval hčquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Toevallig ja. Ik zette hier net mijn muziek uit om dat lied op youtube te luisteren. Zet ik het af hoorde ik het hier gelijk weer. Wel mooi dit.quote:
nou bij ons is het ook gewoon leuk om te gaan, met zo'n oranjeplein enzo allemaal perfect georganiseerd en heb je altijd feest. Als je uit Duitsland komt is het gewoon in zo'n fanzone jezelf zien te vermaken zonder enige vorm van eensgezindheid...stuk saaier dus...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zo gek om een eind te rijden om nog een keer carnaval te kunnen vieren.
Nu al ja. Dat zal vanavond wat worden zegquote:
Je hoort ze nu toch wel flink Boulahrouz roepen hoorquote:
Doet me denken aan die film met Eljah Wood, Green Street Hooligans.quote:
Wel een beetje gelijk, met een biertje in hand het embryootje herdenken, en nu we dat hebben gehad, nu maar weer vollopen... Viva Hollandia...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit heeft natuurlijk geen zak met Boulahrouz te maken, maar alles met dat lekkere gevoel dat je vanbinnen krijgt door met z'n allen YNWA te zingen. Boulahrouz zelf heeft er verder geen fuck aan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit heeft natuurlijk geen zak met Boulahrouz te maken, maar alles met dat lekkere gevoel dat je vanbinnen krijgt door met z'n allen YNWA te zingen. Boulahrouz zelf heeft er verder geen fuck aan.
Wie niet :pquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:40 schreef D.zire het volgende:
Oh ik vind het wel jammer dat ik er niet bij ben zeg.
idd vind ik ook beter klinkenquote:
Owndquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Wow ben jij ff domquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Kut!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
je zegt het zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Ik geloof dat het daar niet meer om draait Mark.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
Had je niet effe kunnen laten weten dat er nog een plekkie vrij was?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbal
niet alleen caranavals krakersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Goed toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.
Als je een Brabander bent wel ja.quote:
Wel mooi dat er dus alleen Brabanders zo ver reizen om het Nederland Elftal aan te moedigen aangezien iedereen het prima naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.
Je draait alleen hand in hand ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als je een Brabander bent wel ja.
Maargoed, wat zit ik te zeiken. Zal toch nooit naar zoiets gaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Phrits het volgende:
Ik baal echt dat ik hier niet bij kan zijn...
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dus alleen Brabanders zo ver reizen om het Nederland Elftal aan te moedigen aangezien iedereen het prima naar zijn zin heeft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Thieske het volgende:
Wacht maar af, straks komen de dikdakkers, dat zijn pas artiesten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbal
Tuurlijk niet.quote:
Schreeuw voor de oranje leeuwquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Thieske het volgende:
Wacht maar af, straks komen de dikdakkers, dat zijn pas artiesten.
-SG-, zit jij toevallig ook op het PSV-forum (niet Netwerk), ik ken die signature van jouw ergens vanquote:
Nou niet zeiken dan. Als ze het daar toch naar hun zin hebben wat zit jij hier dan te zeiken over de muziek?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.
Nope...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Phrits het volgende:
[..]
-SG-, zit jij toevallig ook op het PSV-forum (niet Netwerk), ik ken die signature van jouw ergens van
Sorry, ik zal me vanaf nu volledig aansluiten bij de rest. Wat een feest, wat een sfeer, wat fantastisch! Wat zou ik daar graag staan zeg, in de hitte tussen de 40-jarige huismoeders die de polonaise lopen op muziek van Wolter Kroes.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou niet zeiken dan. Als ze het daar toch naar hun zin hebben wat zit jij hier dan te zeiken over de muziek?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Maargoed, wat zit ik te zeiken. Zal toch nooit naar zoiets gaan.
Dan snel die 20 achterover slaan en heb je nergens last meer van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.
44 hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef reetveter het volgende:
Teller staat al op 61 minutenTotaal geen fuck te doen dus
Nee, vanavond pas.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef Phrits het volgende:
[..]
Dan snel die 20 achterover slaan en heb je nergens last meer van.
quote:
Ben er al mee bezig! Ik dank u.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Haal hier de laatste versie van Flash Player.
even daarop klikken
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef sjeppert het volgende:
ze kennen alleen het eerste couplet
En niemand die meezingtquote:
Alleen mensen die gelovig opgevoed zijn kennen hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja dit deel van het volkslied ken ik niet
computer al opnieuw opgestart ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij mij heeft het niet gewerkt trouwens, die nieuwe flashplayer downloaden.
quote:Lange wachtrijen bij Zwitserse grens
BASEL
De supporters van het Nederlands elftal moeten zaterdag lang wachten voordat ze Zwitserland binnen kunnen. Bij de grensovergang tussen Duitsland en Zwitserland, kort voor Basel, staat een kilometerslange file. De douane laat de auto's in verschillende rijen één voor één door.
Beste couplet idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt."
is het 6e couplet maarja![]()
Hoe de neuk heb jij trouwens zon vette UI, terwijl ik mijne telkens kleiner moest maken waardoor het nu vet lelijk isquote:
was te verwachtenquote:
pfft, je zal dan savonds pas aankomen en tijdens de wedstrijd nog in de rij staanquote:
Dan ken jij de Zwitsers nog niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat een kankermongolenLoat gewoon goan
Die gasten willen ook nog ff geld vangennquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die vignets koop je voor de grens.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
[/quote
Die gasten willen ook nog ff geld vangenn, want iedereen moet ook nog een Vingnet kopen
Het EK Icons en Smilies topic !! [#3]quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe de neuk heb jij trouwens zon vette UI, terwijl ik mijne telkens kleiner moest maken waardoor het nu vet lelijk is
Zanger Bob is ook niet geweldig hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
John de Manager, de slechtste artiest van Nederland. Denk ik.
Dat is zijn zoon toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zanger Bob is ook niet geweldig hoor
Meen je niet?quote:
Zeik niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Het zou me niets verbazen in ieder geval, hij heeft de lichaamsbouw en het talent duidelijk van zijn vaderquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
Niet als ze voor je lopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
computer al opnieuw opgestart ?
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
kan je nog meer gaan klagen, nu je WEL beeld hebt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geneer me liever voor geen van beidequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.
nee is niet zijn zoonquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen in ieder geval, hij heeft de lichaamsbouw en het talent duidelijk van zijn vader
Ja maar stel, je moest kiezen he. Net als wanneer je zou moeten kiezen voor wie je bent in de halve finale van woensdag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik geneer me liever voor geen van beide
quote:
quote:
Volgens mij zeiden ze net dat er een stuk of 8 waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan iemand me vertellen hoeveel Nederlanders er op het moment in Basel zijn?
Nouuuuuu het is iets tussen de 0 en de 17.000.000quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan iemand me vertellen hoeveel Nederlanders er op het moment in Basel zijn?
Dolle boel dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:11 schreef Phrits het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze net dat er een stuk of 8 waren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Kut polonaise.
Die zijn natuurlijk over de kabels gestruikeld
Ik denk eerder dat de camera lens gebarsten is door de tonen van die john de manager.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:12 schreef Thieske het volgende:
Er is een glas bier over de camera gegaan denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Kut polonaise.
Die zijn natuurlijk over de kabels gestruikeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |