Carnavals muziekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Allemaal van die b artiesten![]()
Huur gewoon een goede dj ofzo.
Het publiek vindt het prima zo te zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Dat is carnaval hèquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Toevallig ja. Ik zette hier net mijn muziek uit om dat lied op youtube te luisteren. Zet ik het af hoorde ik het hier gelijk weer. Wel mooi dit.quote:
nou bij ons is het ook gewoon leuk om te gaan, met zo'n oranjeplein enzo allemaal perfect georganiseerd en heb je altijd feest. Als je uit Duitsland komt is het gewoon in zo'n fanzone jezelf zien te vermaken zonder enige vorm van eensgezindheid...stuk saaier dus...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn zo gek om een eind te rijden om nog een keer carnaval te kunnen vieren.
Nu al ja. Dat zal vanavond wat worden zegquote:
Je hoort ze nu toch wel flink Boulahrouz roepen hoorquote:
Doet me denken aan die film met Eljah Wood, Green Street Hooligans.quote:
Wel een beetje gelijk, met een biertje in hand het embryootje herdenken, en nu we dat hebben gehad, nu maar weer vollopen... Viva Hollandia...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit heeft natuurlijk geen zak met Boulahrouz te maken, maar alles met dat lekkere gevoel dat je vanbinnen krijgt door met z'n allen YNWA te zingen. Boulahrouz zelf heeft er verder geen fuck aan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Dit heeft natuurlijk geen zak met Boulahrouz te maken, maar alles met dat lekkere gevoel dat je vanbinnen krijgt door met z'n allen YNWA te zingen. Boulahrouz zelf heeft er verder geen fuck aan.
Wie niet :pquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:40 schreef D.zire het volgende:
Oh ik vind het wel jammer dat ik er niet bij ben zeg.
idd vind ik ook beter klinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |