Dan snap ik van Swieten~!quote:In Bern zal er nou weinig te doen zijn, hoor
jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef Thieske het volgende:
Ik heb afgelopen dinsdag met het hele plein nog naar die webcam gezwaaid. Nog mensen die dat gezien hebben?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dan snap ik van Swieten~!Het scheelt wel dik 1,5u rijden... Maarja, dan maar naar Wien!
Vinden ons pap en mam dus ook niet zo'n geweldig idee.quote:als die gezopen heeft weet 'ie niet meer of 'ie van voren of achteren leeft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef Public_NME het volgende:
Ruud Gullit is trouwens nog een stuk gaver dan die Generaal... Wat een mooie imitatie was dat zeg!
In Wenen mag geen Oranjeplein komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dan snap ik van Swieten~!Het scheelt wel dik 1,5u rijden... Maarja, dan maar naar Wien!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef reetveter het volgende:
Hebben andere landen dit echt niet? Zon plein vol supporters, jawel toch?
Die draaien daar nog wel bij denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
In Wenen mag geen Oranjeplein komen.
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk dat er van andere landen erg weinig mensen naar de speelstad toe komen zonder kaartje. Die komen alleen maar als ze het stadion ook binnen komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef reetveter het volgende:
Hebben andere landen dit echt niet? Zon plein vol supporters, jawel toch?
Zijn ze op teruggekomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in de meeste andere speelsteden waren de fanzones zo goed als leeg overdag. Alleen 's avonds als de wedstrijd uitgezonden werd kwamen er wat mensen maar ook lang niet zo veel.quote:
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die draaien daar nog wel bij denk ik.
klopt jah, achterlijke burgemeesterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk zelfs nog wel meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef F3C het volgende:
[..]
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijt
Toch wel vreemd hoor. Alleen al het Duitse grensgebied bij Basel zou normaliter al voor meer supporters dan die van ons moeten kunnen zorgen. En Italie b.v. zou toch ook zo honderdduizenden supporters op de been moeten kunnen brengen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, in de meeste andere speelsteden waren de fanzones zo goed als leeg overdag. Alleen 's avonds als de wedstrijd uitgezonden werd kwamen er wat mensen maar ook lang niet zo veel.
Zou het echt, 300.000?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef F3C het volgende:
[..]
Ze moeten wel, tegen die tijd zijn er 300.000 supporters daar, die moet je ergens kwijt
Nederlanders zijn zo gek om een eind te rijden om nog een keer carnaval te kunnen vieren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef F3C het volgende:
[..]
Toch wel vreemd hoor. Alleen al het Duitse grensgebied bij Basel zou normaliter al voor meer supporters dan die van ons moeten kunnen zorgen. En Italie b.v. zou toch ook zo honderdduizenden supporters op de been moeten kunnen brengen?
Goddomme wat een feest is het alquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Thieske het volgende:
Voor de mensen die er niet bij kunnen zijn, live beelden vanuit Basel:
http://www.supportersclub-oranje.nl/Pages/SCO/Default.asp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |