Owndquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Wow ben jij ff domquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Kut!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
je zegt het zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Ik geloof dat het daar niet meer om draait Mark.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
Had je niet effe kunnen laten weten dat er nog een plekkie vrij was?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbal
niet alleen caranavals krakersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Goed toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.
Als je een Brabander bent wel ja.quote:
Wel mooi dat er dus alleen Brabanders zo ver reizen om het Nederland Elftal aan te moedigen aangezien iedereen het prima naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.
Je draait alleen hand in hand ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als je een Brabander bent wel ja.
Maargoed, wat zit ik te zeiken. Zal toch nooit naar zoiets gaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Phrits het volgende:
Ik baal echt dat ik hier niet bij kan zijn...
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dus alleen Brabanders zo ver reizen om het Nederland Elftal aan te moedigen aangezien iedereen het prima naar zijn zin heeft.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Thieske het volgende:
Wacht maar af, straks komen de dikdakkers, dat zijn pas artiesten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbal
Tuurlijk niet.quote:
Schreeuw voor de oranje leeuwquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef Thieske het volgende:
Wacht maar af, straks komen de dikdakkers, dat zijn pas artiesten.
-SG-, zit jij toevallig ook op het PSV-forum (niet Netwerk), ik ken die signature van jouw ergens vanquote:
Nou niet zeiken dan. Als ze het daar toch naar hun zin hebben wat zit jij hier dan te zeiken over de muziek?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.
Nope...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef Phrits het volgende:
[..]
-SG-, zit jij toevallig ook op het PSV-forum (niet Netwerk), ik ken die signature van jouw ergens van
Sorry, ik zal me vanaf nu volledig aansluiten bij de rest. Wat een feest, wat een sfeer, wat fantastisch! Wat zou ik daar graag staan zeg, in de hitte tussen de 40-jarige huismoeders die de polonaise lopen op muziek van Wolter Kroes.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou niet zeiken dan. Als ze het daar toch naar hun zin hebben wat zit jij hier dan te zeiken over de muziek?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Maargoed, wat zit ik te zeiken. Zal toch nooit naar zoiets gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |