Owndquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Wow ben jij ff domquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dan heb je besloten om niet mee te gaan en dan zie je dit én je vrienden live in beeld waar je ook bij had kunnen zijn, pffff, wat een kut ben ik ook!
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Kut!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
je zegt het zelfquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Ik geloof dat het daar niet meer om draait Mark.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Boeiend, je houdt toch niet van voetbal.
Had je niet effe kunnen laten weten dat er nog een plekkie vrij was?!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef blondie22 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen daar houdt stiekem niet van voetbal
niet alleen caranavals krakersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef reetveter het volgende:
Al dat gezeik over de muziek, wat wil je dan draaien daar ?
Goed toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu is het alleen leuk voor Brabanders, beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |