Dan snel die 20 achterover slaan en heb je nergens last meer van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als ik 20 bier achterovergeslagen heb vind ik deze muziek ook leuk dus dat zegt niks.
44 hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:47 schreef reetveter het volgende:
Teller staat al op 61 minutenTotaal geen fuck te doen dus
Nee, vanavond pas.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef Phrits het volgende:
[..]
Dan snel die 20 achterover slaan en heb je nergens last meer van.
quote:
Ben er al mee bezig! Ik dank u.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Haal hier de laatste versie van Flash Player.
even daarop klikken
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef sjeppert het volgende:
ze kennen alleen het eerste couplet
En niemand die meezingtquote:
Alleen mensen die gelovig opgevoed zijn kennen hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja dit deel van het volkslied ken ik niet
computer al opnieuw opgestart ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij mij heeft het niet gewerkt trouwens, die nieuwe flashplayer downloaden.
quote:Lange wachtrijen bij Zwitserse grens
BASEL
De supporters van het Nederlands elftal moeten zaterdag lang wachten voordat ze Zwitserland binnen kunnen. Bij de grensovergang tussen Duitsland en Zwitserland, kort voor Basel, staat een kilometerslange file. De douane laat de auto's in verschillende rijen één voor één door.
Beste couplet idd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God mijn Heer,
op U zo wil ik bouwen,
Verlaat mij nimmermeer.
Dat ik doch vroom mag blijven,
uw dienaar t'aller stond,
de tirannie verdrijven
die mij mijn hart doorwondt."
is het 6e couplet maarja![]()
Hoe de neuk heb jij trouwens zon vette UI, terwijl ik mijne telkens kleiner moest maken waardoor het nu vet lelijk isquote:
was te verwachtenquote:
pfft, je zal dan savonds pas aankomen en tijdens de wedstrijd nog in de rij staanquote:
Dan ken jij de Zwitsers nog niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat een kankermongolenLoat gewoon goan
Die gasten willen ook nog ff geld vangennquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die vignets koop je voor de grens.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[quote]Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
[/quote
Die gasten willen ook nog ff geld vangenn, want iedereen moet ook nog een Vingnet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |