Zeik niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Het zou me niets verbazen in ieder geval, hij heeft de lichaamsbouw en het talent duidelijk van zijn vaderquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
Niet als ze voor je lopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
computer al opnieuw opgestart ?
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
kan je nog meer gaan klagen, nu je WEL beeld hebt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geneer me liever voor geen van beidequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |