Het EK Icons en Smilies topic !! [#3]quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe de neuk heb jij trouwens zon vette UI, terwijl ik mijne telkens kleiner moest maken waardoor het nu vet lelijk is
Zanger Bob is ook niet geweldig hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Thieske het volgende:
[..]
John de Manager, de slechtste artiest van Nederland. Denk ik.
Dat is zijn zoon toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zanger Bob is ook niet geweldig hoor
Meen je niet?quote:
Zeik niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Het zou me niets verbazen in ieder geval, hij heeft de lichaamsbouw en het talent duidelijk van zijn vaderquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
Niet als ze voor je lopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef Phrits het volgende:
Je doet één keer een polonaise en je bent iedereen kwijt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
computer al opnieuw opgestart ?
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:01 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik heb wel weer genoeg gezien, er zijn van die momenten dat je je weer schaamt voor je landgenoten en dit is er 1
Leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
kan je nog meer gaan klagen, nu je WEL beeld hebt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geneer me liever voor geen van beidequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geneer me liever voor over-the-top imbeciele maar gezellige uitbundigheid zoals dit dan voor een volk dat zich en masse kenbaar maakt door fikkies te stoken en met terrasstoelen ruiten in te gooien en ruzietjes op te zoeken al voordat een wedstrijd begonnen is.
nee is niet zijn zoonquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen in ieder geval, hij heeft de lichaamsbouw en het talent duidelijk van zijn vader
Ja maar stel, je moest kiezen he. Net als wanneer je zou moeten kiezen voor wie je bent in de halve finale van woensdag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik geneer me liever voor geen van beide
quote:
quote:
Volgens mij zeiden ze net dat er een stuk of 8 waren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan iemand me vertellen hoeveel Nederlanders er op het moment in Basel zijn?
Nouuuuuu het is iets tussen de 0 en de 17.000.000quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan iemand me vertellen hoeveel Nederlanders er op het moment in Basel zijn?
Dolle boel dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:11 schreef Phrits het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze net dat er een stuk of 8 waren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Kut polonaise.
Die zijn natuurlijk over de kabels gestruikeld
Ik denk eerder dat de camera lens gebarsten is door de tonen van die john de manager.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:12 schreef Thieske het volgende:
Er is een glas bier over de camera gegaan denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:13 schreef wdn het volgende:
Kut polonaise.
Die zijn natuurlijk over de kabels gestruikeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |