Dat was ook de reden. Hoezo geluk? Prachtig toch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wilde het net openen, na wat sneue topics tegen de Turken.
Gefeliciteerd, dat jullie de finale halen
Waarom zou je ze niet blij laten zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Sora het volgende:
Ik gun ze veel bomen aan de rand van weg. achterlijke debielen met hun getoeter. Elke vorm van sympathie die ik voor ze zou kunnen opbrengen verdwijnt als sneeuw voor de zon door hun asociale gedrag.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Sora het volgende:
Ik gun ze veel bomen aan de rand van weg. achterlijke debielen met hun getoeter. Elke vorm van sympathie die ik voor ze zou kunnen opbrengen verdwijnt als sneeuw voor de zon door hun asociale gedrag.
Als ze dat midden in een woonwijk doen hoor je mij wel degelijk zeuren. Dit heeft niets te maken met feestvieren, dit is gewoon asociaal tyfus gedrag. Ga lekker tegen bomenkleven ofzo, het zij ze gegund. Als we morgen feesten op bijv het rembrandt, leidsche of museumplein is daar niets mis mee, centrum van amsterdam rond de dam en nieuwmarkt kan ik nog inkomen, maar midden in een woonwijk ver van het uitgaansgebied? nee dat trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet blij laten zijn?
Als Nederlanders gaan toeteren als we morgen winnen, hoor je mij ook niet zeuren.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Sheepcidus het volgende:
the genocide of 1.5 million Armenians aside, I quite like the Turks
ja in het stadion of rond het stadion. Heeeeel bizar dat mensen daar feestvieren. Midden in een woonwijk? Nederland veegde italië en frankrijk van de mat, maar in de woonwijken was het gewoon stil.quote:
Bijna iedereen dacht dat Turkije kansloos was tegen Kroatië. Althans, ik welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze met al die blessures en schorsingen natuurlijk volkomen kansloos zijn tegen die Moffen.
Natuurlijk. De laatste Nederlander is daar al jaren geleden weggepest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Sora het volgende:
[..]
ja in het stadion of rond het stadion. Heeeeel bizar dat mensen daar feestvieren. Midden in een woonwijk? Nederland veegde italië en frankrijk van de mat, maar in de woonwijken was het gewoon stil.
Ik wacht 't nog ff af....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze met al die blessures en schorsingen natuurlijk volkomen kansloos zijn tegen die Moffen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef kingmob het volgende:
Misschien had ik toch niet in het centrum van roffa moeten gaan wonen :p
Waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Sora het volgende:
[..]
Als ze dat midden in een woonwijk doen hoor je mij wel degelijk zeuren. Dit heeft niets te maken met feestvieren, dit is gewoon asociaal tyfus gedrag. Ga lekker tegen bomenkleven ofzo, het zij ze gegund. Als we morgen feesten op bijv het rembrandt, leidsche of museumplein is daar niets mis mee, centrum van amsterdam rond de dam en nieuwmarkt kan ik nog inkomen, maar midden in een woonwijk ver van het uitgaansgebied? nee dat trek ik echt niet.
Zeikerdjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Sora het volgende:
[..]
Als ze dat midden in een woonwijk doen hoor je mij wel degelijk zeuren. Dit heeft niets te maken met feestvieren, dit is gewoon asociaal tyfus gedrag. Ga lekker tegen bomenkleven ofzo, het zij ze gegund. Als we morgen feesten op bijv het rembrandt, leidsche of museumplein is daar niets mis mee, centrum van amsterdam rond de dam en nieuwmarkt kan ik nog inkomen, maar midden in een woonwijk ver van het uitgaansgebied? nee dat trek ik echt niet.
Ga even ergens anders huilen wil jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Sora het volgende:
[..]
ja in het stadion of rond het stadion. Heeeeel bizar dat mensen daar feestvieren. Midden in een woonwijk? Nederland veegde italië en frankrijk van de mat, maar in de woonwijken was het gewoon stil.
Beetje begrip en respect voor elkaar. Het is immers maar 1 keer per 2 jaar WK/EK.... Laten we toch blij zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken knul, er wonen daar mensen.
Boehoehoequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Sora het volgende:
Anders bel je de politiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken knul, er wonen daar mensen.
Ik ben hartstikke blij voor ze. voornamelijk als ze zich straks weer gedragen en hun asociale gedrag weer voorbij is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Kun je andere mensen hun plezier en geluk niet gunnen?
Wees toch een keer blij, ook voor de Turken. Die zijn zo slecht nog niet
Wat een kansloze opvatting toch. We wensen die mensen alle geluk van de wereld, maar dat wil niet zeggen dat ze het recht hebben ons lastig te vallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kun je andere mensen hun plezier en geluk niet gunnen?
Wees toch een keer blij, ook voor de Turken. Die zijn zo slecht nog niet
Andere volkeren zijn niet asociaal en hebben dan ook geen kanker onder de leden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Sora het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor ze. voornamelijk als ze zich straks weer gedragen en hun asociale gedrag weer voorbij is. ik gun ze nu echt een bermbom. kankervolk
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
Normaal gesproken slaan volkeren elkaar de hersens in, maar tegenwoordig mag je niet eens meer 1 keer per 2 jaar je blijheid tonen.
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Let op: retorische vraag.
Mag ik ook antwoord geven?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!
Belachelijke vergelijking.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op: retorische vraag.
Waar zit diequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij Gök in Dordrecht morgen de Döner gratis!!!!!!!!!!!!!!²
Je kunt wel grappig gaan doen maar het is een kwestie van geven en nemen, en niet alleen nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef speknek het volgende:
Mijn arme beurse piemel.
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking.
Het probleem is dat mensen tegenwoordig enkel aan zichzelf denken. Zelfs het kleinste beetje vrijheidsberoving nemen ze zwaar op. Maar kijk eens naar de winst als je dit gewoon toestaat. Dan heb je tevreden landsgenoten, het is goed voor de middenstand enzovoorts. Laten we gewoon met z'n allen blij zijn. Het is maar 1 keer per 2 jaar WK of EK.
Als ze dit elke avond doen is het een ander verhaal.
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
Belachelijke vergelijking.
Het probleem is dat mensen tegenwoordig enkel aan zichzelf denken. Zelfs het kleinste beetje vrijheidsberoving nemen ze zwaar op. Maar kijk eens naar de winst als je dit gewoon toestaat. Dan heb je tevreden landsgenoten, het is goed voor de middenstand enzovoorts. Laten we gewoon met z'n allen blij zijn. Het is maar 1 keer per 2 jaar WK of EK.
Als ze dit elke avond doen is het een ander verhaal.
Pf, saaie knurft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Als ze tot heel diep in de nacht de muziek aan laten staan (en niet de buren vooraf gewaarschuwd hebben) vind ik dat ook behoorlijk aso. Maar goed, als ik een Turkse buurman had vind ik het volkomen normaal dat hij een feestje viert, en zou je me daar zeker niet over horen. Vraag me alleen af waarom ik dat moet tolereren van mensen die dertig straten verderop wonen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Klopkoek het volgende:
Je kunt wel grappig gaan doen maar het is een kwestie van geven en nemen, en niet alleen nemen.
Al die Nederlandse pensionado's in Spanje hangen ook hun flats vol met lintjes en laten de hele nacht de muziek aanstaan als Nederland gewonnen heeft. Daar geld dan hetzelfde voor. Dat laat je ook toe. Het is alweer geven en nemen.
Janksmoelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.
Keyword is echter alsik heb hier geen last van ze gehad.
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?quote:Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Ik heb iig genoten, maar ondanks dat ik meer voor Turkije was begreep ik wel het verdriet van Kroatie. De coach was wel sportief (omhelste Terim) en aan de andere kant vond ik bijvoorbeeld Rustu, die even de spelers van Kroatie 1 voor 1 troostte zeer sportief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen die klagen dat andere mensen blij zijn... Hoe ver is de mensheid afgezakt.
Janksmoelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.
Keyword is echter alsik heb hier geen last van ze gehad.
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
Pf, saaie knurft.
30 mannen in een oranje jurk die een polonaise doen is wel grappig?
Waarschijnlijk zei niemand dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Fiskus het volgende:
Welke sjonnie zat nou de te roepen dat Turken allemaal lieve aardige medelanders zijn?![]()
Lopen hier net van die kansenturken langs: "KANKAHHHOLLANDERSZZZ"![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb iig genoten, maar ondanks dat ik meer voor Turkije was begreep ik wel het verdriet van Kroatie. De coach was wel sportief (omhelste Terim) en aan de andere kant vond ik bijvoorbeeld Rustu, die even de spelers van Kroatie 1 voor 1 troostte zeer sportief.
Heerlijk toch zo'n multicultureel feestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef bob1234 het volgende:
Turkije![]()
Best gezellig bij de moskee waar ik net langsliep ffen als nederland wint lopen ze ook door de straat als gekkenb te toeteren tot diep in de nacht
Hier achter mijn huis wordt jaarlijks Defqon 1 gehouden. Ik kan je verzekeren dat het dan de hele dag een pokkeherrie is. Moet ik dan ook flink kwaad worden? Want dat is er immers ook pas maar een jaar of 15.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?
Lag je al in bed dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?
Jij bent zo belangrijk dat ze alleen jou wakker willen houden. Wat erg voor je! Zakdoekje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeker en krijg altijd lekkere hapjes van me buurvrouw als ze spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heerlijk toch zo'n multicultureel feest
Nou, dat heb ik hier nooit van Turken gehoord, allen van die kans naffersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Fiskus het volgende:
Welke sjonnie zat nou de te roepen dat Turken allemaal lieve aardige medelanders zijn?![]()
Lopen hier net van die kansenturken langs: "KANKAHHHOLLANDERSZZZ"![]()
quote:
De Turken zijn nu toch ook Autochtoon.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef IHVK het volgende:
Een "autochtone" (jezus wat een kutterm) vriend is ook gewoon gaan feesten hierzo. Ik kan helaas niet maar hij belde mij nog.
Hopelijk loopt alles in gemoedelijke sfeer.
Umm, ik kan je beloven dat dit nog tot minimaal 4 uur 's ochtends doorgaat hier in rotterdam hoor ( zo was het de vorige keer iig wel). Ik ben het volledig met hem eens dat een feestje vieren geen probleem is. Zelfs als het idd mijn buurman was of als ik boven een turks koffiehuis woonde ofzo. Maar dit is echt gewoon aso, het is echt niet normaal hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Okquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Turken zijn nu toch ook Autochtoon.
Ze zitten allemaal in een Auto met een toeter toon
Jezus wat een slechte grap
Ik vind 'm grappigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is zo flauw dat hij goed is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provocerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een gezeur, op de FP ook al.
Gottegot, als Nederland een wedstrijd wint vind iedereen het prima dat er feest gevierd word tot diep in de nacht, maar nu de Turken feest vieren begint het gezeik weer, typisch Nederlands, egoistisch en zeikerig.
Laat ze lekker feest vieren, boeiend.
Morgen word er ook weer feest gevierd als Nederland wint, wat is het probeem.
welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
Ga ergens anders de xenofoob uithangen pleasequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Sora het volgende:
[..]
welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?
Klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok
Da's een jaarlijks feest, takkeherrie maar van te voren aangekondigd en daar is gewoon een vergunning voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hier achter mijn huis wordt jaarlijks Defqon 1 gehouden. Ik kan je verzekeren dat het dan de hele dag een pokkeherrie is. Moet ik dan ook flink kwaad worden? Want dat is er immers ook pas maar een jaar of 15.
Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provoceren![]()
Laat ze toch lekker blij zijn man
Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provoceren![]()
Laat ze toch lekker blij zijn man
Waarheid is hard he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ergens anders de xenofoob uithangen please
Ja want dat doen ze dan ook elke week elk jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.
Het is dan ook echt puur en alleen dat kleine gedeelte onaangepaste jeugd (en inderdaad, Nederlanders kunnen er ook wat van), waar ik een probleem mee heb. Het meerendeel gun ik alle feest die ze willen vieren. Er zit hier een kroeg vijf deuren verderop, ik heb er geen enkele moeite mee als ze daar een feestje bouwen (goed, rond half twee mag het wel ophouden, maar toch). Ik heb alleen moeite met mensen die feest vieren gelijk stellen aan de claxon drie uur lang ingedrukt houden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ergens anders de xenofoob uithangen please
Is goed janksmoel, kom gezellig voor mijn huis toeteren, na een wedstrijd Olympique Lyonnaisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeterenje loopt gewoon kansloos te relativeren en hou toch je bek met janksmoel.
Ha ha ha.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoe
Wat moest je dan met je domme opmerking over Ankara. De buitenlanderhaat spat er vanaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Sora het volgende:
[..]
Xenofoob
Ja daarom ben ik inderdaad in zo'n buurt gaan wonen, kan die kut buitenlanders gewoon niet uitstaan. wat doe ik ook echt op een zwarte school?
achterlijke xenofoob die ik d'r ben
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
Als gewoon iedereen sex met elkaar heeft, komt alles dan goed?
Oja right, sorry als het 3 x in een week tot diep in de nacht is, is het wel een prettig gehoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want dat doen ze dan ook elke week elk jaar
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef Sno0ze het volgende:
Jij bent zo belangrijk dat ze alleen jou wakker willen houden. Wat erg voor je! Zakdoekje?
Het doet er beide weinig toequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed janksmoel, kom gezellig voor mijn huis toeteren, na een wedstrijd Olympique Lyonnais. Precies hetzelfde inderdaad
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:29 schreef SCH het volgende:
Maar nogmaals gefeliciteerd, Nederlandse Turken, en trek je niks aan van wat zure Hollandse zeikerds.
Ook gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag heul geen oneerbaare voorstellen doen jegens mij.![]()
Nou het valt hier wel mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
WK roti maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd.
Ik vind het echt leuk als medelanders blij zijn. Ben ook altijd blij als Suriname wint met.........eh..........
Hier niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou het valt hier wel mee.
Maar is het zo erg dan, die 3 avonden dat er getoeterd word?
Waarschijnlijk liggen ze er de volgende ronde uit en dan duurt het wel weer een hele tijd.
Niks asociaals aan feesten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Devrim_ het volgende:
Na de wedstrijd van Tsjechië zat men te zeiken dat het niet vrijdag/zaterdag was en dat het "asociaal" was om te feesten en nu is het zaterdag en nog zitten mensen te zeiken
*zwaait terug naar detulp050 + toetertquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net mijn best geïntegreerde kant laten zien door met mijn Turkse shirt en Turkse vlag als Nederlander door een prachtwijk te rijden. Er was één Turks gezin met een vlag en alle niet-Turken zwaaiden enthousiast terug. Ik vind het aantal feestende Turken in Groningen erg tegenvallen
Laat ik mijn goede kant zien, wordt het amper gezien.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net mijn best geïntegreerde kant laten zien door met mijn Turkse shirt en Turkse vlag als Nederlander door een prachtwijk te rijden. Er was één Turks gezin met een vlag en alle niet-Turken zwaaiden enthousiast terug. Ik vind het aantal feestende Turken in Groningen erg tegenvallen
Wat een onzin, dit hele topic is een mooi verkapte trollbait van SCH.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
Sora; neem eens een chillpill ofzo met je misplaatste posts. Vanaf nu weer normaal posten. Dank u.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef AryaMehr het volgende:
te springen op bushaltes
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit hele topic is een mooi verkapte trollbait van SCH.
En jij durft daar met een camera rond te lopen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De foto's geven niet eens een echt goed beeld, er zijn daar duizenden, duizenden Turken.
Dat weet ik. En na daverend succes natuurlijk het tweede topic.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij durft daar met een camera rond te lopen?![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij durft daar met een camera rond te lopen?![]()
Zo hoort het. En als het op die manier gaat, laat ze dan maar lekker helemaal happy zijn!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het is hartstikke gezellig daar, iedereen is vrolijk. Geen geknok of ellende kunnen ontdekken. De politie staat erbij en kijkt er lachend naar.
Ik vind het helemaal niet asociaal. Ik vind jouw reacties nogal asociaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat weet ik. En na daverend succes natuurlijk het tweede topic.
Er wonen overigens meer Duitsers dan Turken in Nederland, dus die had je ook kunnen feliciteren na afloop. Was ook nog best een geschikte trollbait geweest. Ware het niet dat Duitsers zich veel minder asociaal gedragen na hun winst, waardoor minder mensen reageren en je dus anderen ook niet zo lekker van xenofobie kon betichten. Niks zo leuk om een trollbait uit te zetten en dan vervolgens je eigen sociale pik langs de vangst te strelen.
Hmm hap hap hap.
Nou, serieus hè, als wij morgen winnen, moeten we hen pwnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo hoort het. En als het op die manier gaat, laat ze dan maar lekker helemaal happy zijn!
Als wij morgenavond maar hetzelfde kunnen doen en dat de fontein dan oranje is
Snap ik. Lijkt me logisch dat je daar niet relt. Netzoals wij ook niet rellen als NL wint.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het is hartstikke gezellig daar, iedereen is vrolijk. Geen geknok of ellende kunnen ontdekken. De politie staat erbij en kijkt er lachend naar.
Holy shit zeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
* Greys alvast alle toeters en vuurwerk bij elkaar zoektquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, serieus hè, als wij morgen winnen, moeten we hen pwnen!Ze maken echt téveel lawaai, wij moeten daar een schepje bovenop doen!
Ja whatever, het is asociaal als je niet blij bent met asociale mensen, de werkelijkheidsverbuigende krachten worden steeds sterker in het topic. In de tussentijd was Ewan McGregor's piemel net full frontal op tv, wat je gemist hebt door in dit topic te trollen. Ik ga met een kussen op m'n hoofd maffen, laterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef SCH het volgende:
Ik vind het helemaal niet asociaal. Ik vind jouw reacties nogal asociaal.
stond jij net met je vriendin te fotograferen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
Zeg dat ,maar tegen je landgenoten (lees: pizzavreters) in Londen:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef maxson het volgende:
Tief eens lekker op met dat hele Kebab zaakje en ga dat ellendig voetbal prestatie in Turkije voort spelen stelletje malloten..Toeteren als gekken en ik hoop van harte dat je tegen een boom parkeert.Verschrikkelijk om aan te zien , laat staan horen bah bah bah, we gaan naar de kloten mensen als we op deze voet verder gaan(ga nou maar eens in Amsterdam wandelen, dan snap je mijn gif):-(
Ik toeter je wel wakkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja whatever, het is asociaal als je niet blij bent met asociale mensen, de werkelijkheidsverbuigende krachten worden steeds sterker in het topic. In de tussentijd was Ewan McGregor's piemel net full frontal op tv, wat je gemist hebt door in dit topic te trollen. Ik ga met een kussen op m'n hoofd maffen, later.
Overigens om in de sfeer van de topictitel te blijven, dit vind ik leuk, en ik hoop dat ze een hoop lol hebben op het centrale plein. Zo hoor je dat te vieren, met z'n allen bij de cafes in het centrum.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
Succes, je komt niet over het kabaal van de Amsterdamsestraatweg heen vrees ikquote:
Ga dan ook in die saaie binnenstad wonen zoals ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Succes, je komt niet over het kabaal van de Amsterdamsestraatweg heen vrees ik.
Volgens mij woon ik meer in de binnenstad dan jij. Want aan de singel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef SCH het volgende:
Ga dan ook in die saaie binnenstad wonen zoals ik
Al die zeikerds ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
Internetheld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is dat ik in een buurt woon waar geen enkele Turk zich een huis kan veroorloven, maar als ik 1 toeterende turk hier had gehoord had ik hem een vuist tegen zijn slaap verkocht. Wat een schijt hekel heb ik aan dat volk.
Binnen de singel is nog altijd net iets meer binnenstadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik meer in de binnenstad dan jij. Want aan de singel.
Volgens mij zijn er veiliger en handiger plekken om feest te vieren dan op het Hofplein. Zat pleinen in Rotterdam die wel eens opgeleukt mogen worden, waarom dan naar het Hofplein.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef speknek het volgende:
Overigens om in de sfeer van de topictitel te blijven, dit vind ik leuk, en ik hoop dat ze een hoop lol hebben op het centrale plein. Zo hoor je dat te vieren, met z'n allen bij de cafes in het centrum.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef SCH het volgende:
Binnen de singel is nog altijd net iets meer binnenstad
Even in de voorheen Oranje fontein pissen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij zijn er veiliger en handiger plekken om feest te vieren dan op het Hofplein. Zat pleinen in Rotterdam die wel eens opgeleukt mogen worden, waarom dan naar het Hofplein.
Het was dan ook niet zo drastisch bedoeld als ik het uitbracht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Internetheld.
Je schijt waarschijnlijk in je broek als het erop aankomt.
Er zijn genoeg rijke Turken maar gelukkig zijn die verstandig en gaan niet naast imbecielen zoals jij wonen.![]()
Ik ben een vrouw en ik stond met het broertje van mijn vriend te fotograferen. Hij had een rugzak op zijn buik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
stond jij net met je vriendin te fotograferen?
Lepelenburg sucksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef speknek het volgende:
[..]. Weerdsluis boppe
.
Vanaf eind dit jaar Lombok, dat wordt waarschijnlijk helemaal een drama.
het was nogal duidelijk..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zo drastisch bedoeld als ik het uitbracht.
Hmmm, paars fluorescerend pis?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef speknek het volgende:
Even in de voorheen Oranje fontein pissen?
Serieus? Dat gebied daar, Maliesingel, met alle patriciershuizen, vind ik het mooiste stukje Utrecht...quote:
daar was ik ook met de voetballende agenten enzoquote:
Is ook zo, daarom woon ik er ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Serieus? Dat gebied daar, Maliesingel, met alle patriciershuizen, vind ik het mooiste stukje Utrecht...
de meeste mensen willen ook niet om 2 uur wakker worden ghouden door getoeter. daar kan ik mee inkomen want het is ronduit asociaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:38 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen zijn echt niets meer gewend. Vroeger werden er buurtfeesten gehouden, was het één keer per week een takkeherrie. Normaalste zaak van de wereld. Nu pikt men het niet meer, denkt men alleen aan z'n eigen, en de Turken mogen al helemaal niet feest meer vieren.
Dan hoor ik mensen zeggen: ga lekker in het centrum feestvieren. Alweer die ik-ikke-ik benadering. Denken jullie nou echt dat er in het centrum opeens geen mensen wonen? Zal het uitgaande publiek dan daar ook geen last hebben van dat getoeter en dat nogal luidruchtige en uitbundige gefeest?
Maar nee, dat is niet meer boeiend. Zolang ik, de villawijkbewoner, er geen last van heb vind ik het prima.
Maar dat zijn gewoon blije mensen. Ik heb veel meer problemen met de gemeente hier die steeds meer geluidsdagen toestaat op het strand en waar ik dus last van heb (nota bene de partij waar ik op gestemd heb heeft z'n standpunt veranderd). Daar wordt ik nou kwaad om, niet om wat vrolijke mensen die zich 1 keer per 2 jaar laten gaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
de meeste mensen willen ook niet om 2 uur wakker worden ghouden door getoeter. daar kan ik mee inkomen want het is ronduit asociaal
Die heeft volgens mij een jaar op tv geweest in een zeer matige tvseriequote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef FreddyVork het volgende:
Ik zie het ze wel doen.
Waar is die Ilhan Mansiz trouwens gebleven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |