Wat moest je dan met je domme opmerking over Ankara. De buitenlanderhaat spat er vanaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Sora het volgende:
[..]
Xenofoob
Ja daarom ben ik inderdaad in zo'n buurt gaan wonen, kan die kut buitenlanders gewoon niet uitstaan. wat doe ik ook echt op een zwarte school?
achterlijke xenofoob die ik d'r ben
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef IHVK het volgende:
Als gewoon iedereen sex met elkaar heeft, komt alles dan goed?
Oja right, sorry als het 3 x in een week tot diep in de nacht is, is het wel een prettig gehoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want dat doen ze dan ook elke week elk jaar
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef Sno0ze het volgende:
Jij bent zo belangrijk dat ze alleen jou wakker willen houden. Wat erg voor je! Zakdoekje?
Het doet er beide weinig toequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed janksmoel, kom gezellig voor mijn huis toeteren, na een wedstrijd Olympique Lyonnais. Precies hetzelfde inderdaad
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:29 schreef SCH het volgende:
Maar nogmaals gefeliciteerd, Nederlandse Turken, en trek je niks aan van wat zure Hollandse zeikerds.
Ook gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je mag heul geen oneerbaare voorstellen doen jegens mij.![]()
Nou het valt hier wel mee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
WK roti maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd.
Ik vind het echt leuk als medelanders blij zijn. Ben ook altijd blij als Suriname wint met.........eh..........
Hier niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou het valt hier wel mee.
Maar is het zo erg dan, die 3 avonden dat er getoeterd word?
Waarschijnlijk liggen ze er de volgende ronde uit en dan duurt het wel weer een hele tijd.
Niks asociaals aan feesten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Devrim_ het volgende:
Na de wedstrijd van Tsjechië zat men te zeiken dat het niet vrijdag/zaterdag was en dat het "asociaal" was om te feesten en nu is het zaterdag en nog zitten mensen te zeiken
*zwaait terug naar detulp050 + toetertquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net mijn best geïntegreerde kant laten zien door met mijn Turkse shirt en Turkse vlag als Nederlander door een prachtwijk te rijden. Er was één Turks gezin met een vlag en alle niet-Turken zwaaiden enthousiast terug. Ik vind het aantal feestende Turken in Groningen erg tegenvallen
Laat ik mijn goede kant zien, wordt het amper gezien.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net mijn best geïntegreerde kant laten zien door met mijn Turkse shirt en Turkse vlag als Nederlander door een prachtwijk te rijden. Er was één Turks gezin met een vlag en alle niet-Turken zwaaiden enthousiast terug. Ik vind het aantal feestende Turken in Groningen erg tegenvallen
Laat ik mijn goede kant zien, wordt het amper gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |