Dat was ook de reden. Hoezo geluk? Prachtig toch.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wilde het net openen, na wat sneue topics tegen de Turken.
Gefeliciteerd, dat jullie de finale halen
Waarom zou je ze niet blij laten zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Sora het volgende:
Ik gun ze veel bomen aan de rand van weg. achterlijke debielen met hun getoeter. Elke vorm van sympathie die ik voor ze zou kunnen opbrengen verdwijnt als sneeuw voor de zon door hun asociale gedrag.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Sora het volgende:
Ik gun ze veel bomen aan de rand van weg. achterlijke debielen met hun getoeter. Elke vorm van sympathie die ik voor ze zou kunnen opbrengen verdwijnt als sneeuw voor de zon door hun asociale gedrag.
Als ze dat midden in een woonwijk doen hoor je mij wel degelijk zeuren. Dit heeft niets te maken met feestvieren, dit is gewoon asociaal tyfus gedrag. Ga lekker tegen bomenkleven ofzo, het zij ze gegund. Als we morgen feesten op bijv het rembrandt, leidsche of museumplein is daar niets mis mee, centrum van amsterdam rond de dam en nieuwmarkt kan ik nog inkomen, maar midden in een woonwijk ver van het uitgaansgebied? nee dat trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet blij laten zijn?
Als Nederlanders gaan toeteren als we morgen winnen, hoor je mij ook niet zeuren.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Sheepcidus het volgende:
the genocide of 1.5 million Armenians aside, I quite like the Turks
ja in het stadion of rond het stadion. Heeeeel bizar dat mensen daar feestvieren. Midden in een woonwijk? Nederland veegde italië en frankrijk van de mat, maar in de woonwijken was het gewoon stil.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |