Wat een onzin, dit hele topic is een mooi verkapte trollbait van SCH.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
Sora; neem eens een chillpill ofzo met je misplaatste posts. Vanaf nu weer normaal posten. Dank u.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb net mijn best geïntegreerde kant laten zien door met mijn Turkse shirt en Turkse vlag als Nederlander door een prachtwijk te rijden. Er was één Turks gezin met een vlag en alle niet-Turken zwaaiden enthousiast terug. Ik vind het aantal feestende Turken in Groningen erg tegenvallen
Laat ik mijn goede kant zien, wordt het amper gezien.
Dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef AryaMehr het volgende:
te springen op bushaltes
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een onzin, dit hele topic is een mooi verkapte trollbait van SCH.
En jij durft daar met een camera rond te lopen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De foto's geven niet eens een echt goed beeld, er zijn daar duizenden, duizenden Turken.
Dat weet ik. En na daverend succes natuurlijk het tweede topic.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij durft daar met een camera rond te lopen?![]()
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij durft daar met een camera rond te lopen?![]()
Zo hoort het. En als het op die manier gaat, laat ze dan maar lekker helemaal happy zijn!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het is hartstikke gezellig daar, iedereen is vrolijk. Geen geknok of ellende kunnen ontdekken. De politie staat erbij en kijkt er lachend naar.
Ik vind het helemaal niet asociaal. Ik vind jouw reacties nogal asociaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat weet ik. En na daverend succes natuurlijk het tweede topic.
Er wonen overigens meer Duitsers dan Turken in Nederland, dus die had je ook kunnen feliciteren na afloop. Was ook nog best een geschikte trollbait geweest. Ware het niet dat Duitsers zich veel minder asociaal gedragen na hun winst, waardoor minder mensen reageren en je dus anderen ook niet zo lekker van xenofobie kon betichten. Niks zo leuk om een trollbait uit te zetten en dan vervolgens je eigen sociale pik langs de vangst te strelen.
Hmm hap hap hap.
Nou, serieus hè, als wij morgen winnen, moeten we hen pwnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo hoort het. En als het op die manier gaat, laat ze dan maar lekker helemaal happy zijn!
Als wij morgenavond maar hetzelfde kunnen doen en dat de fontein dan oranje is
Snap ik. Lijkt me logisch dat je daar niet relt. Netzoals wij ook niet rellen als NL wint.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het is hartstikke gezellig daar, iedereen is vrolijk. Geen geknok of ellende kunnen ontdekken. De politie staat erbij en kijkt er lachend naar.
Holy shit zeg.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
* Greys alvast alle toeters en vuurwerk bij elkaar zoektquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, serieus hè, als wij morgen winnen, moeten we hen pwnen!Ze maken echt téveel lawaai, wij moeten daar een schepje bovenop doen!
Ja whatever, het is asociaal als je niet blij bent met asociale mensen, de werkelijkheidsverbuigende krachten worden steeds sterker in het topic. In de tussentijd was Ewan McGregor's piemel net full frontal op tv, wat je gemist hebt door in dit topic te trollen. Ik ga met een kussen op m'n hoofd maffen, laterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef SCH het volgende:
Ik vind het helemaal niet asociaal. Ik vind jouw reacties nogal asociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |