Overigens om in de sfeer van de topictitel te blijven, dit vind ik leuk, en ik hoop dat ze een hoop lol hebben op het centrale plein. Zo hoor je dat te vieren, met z'n allen bij de cafes in het centrum.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Hofplein, R'dam, zonet)
Succes, je komt niet over het kabaal van de Amsterdamsestraatweg heen vrees ikquote:
Ga dan ook in die saaie binnenstad wonen zoals ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Succes, je komt niet over het kabaal van de Amsterdamsestraatweg heen vrees ik.
Volgens mij woon ik meer in de binnenstad dan jij. Want aan de singel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef SCH het volgende:
Ga dan ook in die saaie binnenstad wonen zoals ik
Al die zeikerds ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]Het is hartstikke gezellig daar, iedereen is vrolijk. Geen geknok of ellende kunnen ontdekken. De politie staat erbij en kijkt er lachend naar.
Internetheld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is dat ik in een buurt woon waar geen enkele Turk zich een huis kan veroorloven, maar als ik 1 toeterende turk hier had gehoord had ik hem een vuist tegen zijn slaap verkocht. Wat een schijt hekel heb ik aan dat volk.
Binnen de singel is nog altijd net iets meer binnenstadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik meer in de binnenstad dan jij. Want aan de singel.
Volgens mij zijn er veiliger en handiger plekken om feest te vieren dan op het Hofplein. Zat pleinen in Rotterdam die wel eens opgeleukt mogen worden, waarom dan naar het Hofplein.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef speknek het volgende:
Overigens om in de sfeer van de topictitel te blijven, dit vind ik leuk, en ik hoop dat ze een hoop lol hebben op het centrale plein. Zo hoor je dat te vieren, met z'n allen bij de cafes in het centrum.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef SCH het volgende:
Binnen de singel is nog altijd net iets meer binnenstad
Even in de voorheen Oranje fontein pissen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij zijn er veiliger en handiger plekken om feest te vieren dan op het Hofplein. Zat pleinen in Rotterdam die wel eens opgeleukt mogen worden, waarom dan naar het Hofplein.
Het was dan ook niet zo drastisch bedoeld als ik het uitbracht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Internetheld.
Je schijt waarschijnlijk in je broek als het erop aankomt.
Er zijn genoeg rijke Turken maar gelukkig zijn die verstandig en gaan niet naast imbecielen zoals jij wonen.![]()
Ik ben een vrouw en ik stond met het broertje van mijn vriend te fotograferen. Hij had een rugzak op zijn buik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
stond jij net met je vriendin te fotograferen?
Lepelenburg sucksquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef speknek het volgende:
[..]. Weerdsluis boppe
.
Vanaf eind dit jaar Lombok, dat wordt waarschijnlijk helemaal een drama.
het was nogal duidelijk..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zo drastisch bedoeld als ik het uitbracht.
Hmmm, paars fluorescerend pis?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef speknek het volgende:
Even in de voorheen Oranje fontein pissen?
Serieus? Dat gebied daar, Maliesingel, met alle patriciershuizen, vind ik het mooiste stukje Utrecht...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |