Andere volkeren zijn niet asociaal en hebben dan ook geen kanker onder de leden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Sora het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor ze. voornamelijk als ze zich straks weer gedragen en hun asociale gedrag weer voorbij is. ik gun ze nu echt een bermbom. kankervolk
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
Normaal gesproken slaan volkeren elkaar de hersens in, maar tegenwoordig mag je niet eens meer 1 keer per 2 jaar je blijheid tonen.
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Let op: retorische vraag.
Mag ik ook antwoord geven?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!
Belachelijke vergelijking.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op: retorische vraag.
Waar zit diequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij Gök in Dordrecht morgen de Döner gratis!!!!!!!!!!!!!!²
Je kunt wel grappig gaan doen maar het is een kwestie van geven en nemen, en niet alleen nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef speknek het volgende:
Mijn arme beurse piemel.
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking.
Het probleem is dat mensen tegenwoordig enkel aan zichzelf denken. Zelfs het kleinste beetje vrijheidsberoving nemen ze zwaar op. Maar kijk eens naar de winst als je dit gewoon toestaat. Dan heb je tevreden landsgenoten, het is goed voor de middenstand enzovoorts. Laten we gewoon met z'n allen blij zijn. Het is maar 1 keer per 2 jaar WK of EK.
Als ze dit elke avond doen is het een ander verhaal.
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
Belachelijke vergelijking.
Het probleem is dat mensen tegenwoordig enkel aan zichzelf denken. Zelfs het kleinste beetje vrijheidsberoving nemen ze zwaar op. Maar kijk eens naar de winst als je dit gewoon toestaat. Dan heb je tevreden landsgenoten, het is goed voor de middenstand enzovoorts. Laten we gewoon met z'n allen blij zijn. Het is maar 1 keer per 2 jaar WK of EK.
Als ze dit elke avond doen is het een ander verhaal.
Pf, saaie knurft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Als ze tot heel diep in de nacht de muziek aan laten staan (en niet de buren vooraf gewaarschuwd hebben) vind ik dat ook behoorlijk aso. Maar goed, als ik een Turkse buurman had vind ik het volkomen normaal dat hij een feestje viert, en zou je me daar zeker niet over horen. Vraag me alleen af waarom ik dat moet tolereren van mensen die dertig straten verderop wonen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Klopkoek het volgende:
Je kunt wel grappig gaan doen maar het is een kwestie van geven en nemen, en niet alleen nemen.
Al die Nederlandse pensionado's in Spanje hangen ook hun flats vol met lintjes en laten de hele nacht de muziek aanstaan als Nederland gewonnen heeft. Daar geld dan hetzelfde voor. Dat laat je ook toe. Het is alweer geven en nemen.
Janksmoelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.
Keyword is echter alsik heb hier geen last van ze gehad.
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja, ik heb de discussie in het vorige topic al gevoerd, dus er nu niet meer zo'n behoefte aan. Ik ben ook wel eens in een uitzinnige jubelstemming, maar heb nooit de behoefte gevoeld in de auto te springen en mensen wakker te gaan toeteren. Ik vind dat bijzonder asociaal pauperig gedrag. En ik zou het zeker niet in m'n hoofd halen om naar een Turkse buurt te gaan rijden en daar mensen wakker te gaan toeteren als Nederland heeft gewonnen, dat is onnodig provoceren. Natuurlijk is het heerlijk met z'n allen feest te vieren, maar laten we toch ook nog een beetje fatsoen hebben. Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?quote:Dus: alleen als de ander ook feest wil vieren.
Ik heb iig genoten, maar ondanks dat ik meer voor Turkije was begreep ik wel het verdriet van Kroatie. De coach was wel sportief (omhelste Terim) en aan de andere kant vond ik bijvoorbeeld Rustu, die even de spelers van Kroatie 1 voor 1 troostte zeer sportief.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen die klagen dat andere mensen blij zijn... Hoe ver is de mensheid afgezakt.
Janksmoelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.
Keyword is echter alsik heb hier geen last van ze gehad.
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef SCH het volgende:
Pf, saaie knurft.
30 mannen in een oranje jurk die een polonaise doen is wel grappig?
Waarschijnlijk zei niemand dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Fiskus het volgende:
Welke sjonnie zat nou de te roepen dat Turken allemaal lieve aardige medelanders zijn?![]()
Lopen hier net van die kansenturken langs: "KANKAHHHOLLANDERSZZZ"![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb iig genoten, maar ondanks dat ik meer voor Turkije was begreep ik wel het verdriet van Kroatie. De coach was wel sportief (omhelste Terim) en aan de andere kant vond ik bijvoorbeeld Rustu, die even de spelers van Kroatie 1 voor 1 troostte zeer sportief.
Heerlijk toch zo'n multicultureel feestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef bob1234 het volgende:
Turkije![]()
Best gezellig bij de moskee waar ik net langsliep ffen als nederland wint lopen ze ook door de straat als gekkenb te toeteren tot diep in de nacht
Hier achter mijn huis wordt jaarlijks Defqon 1 gehouden. Ik kan je verzekeren dat het dan de hele dag een pokkeherrie is. Moet ik dan ook flink kwaad worden? Want dat is er immers ook pas maar een jaar of 15.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?
Lag je al in bed dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor. 30 man in een rood met witte hoofddoek ook. Maar als ze me opzettelijk wakker gaan houden vind ik het inderdaad niet zo grappig meer. Is dat vreemd?
Jij bent zo belangrijk dat ze alleen jou wakker willen houden. Wat erg voor je! Zakdoekje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Zeker en krijg altijd lekkere hapjes van me buurvrouw als ze spelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heerlijk toch zo'n multicultureel feest
Nou, dat heb ik hier nooit van Turken gehoord, allen van die kans naffersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Fiskus het volgende:
Welke sjonnie zat nou de te roepen dat Turken allemaal lieve aardige medelanders zijn?![]()
Lopen hier net van die kansenturken langs: "KANKAHHHOLLANDERSZZZ"![]()
quote:
De Turken zijn nu toch ook Autochtoon.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:17 schreef IHVK het volgende:
Een "autochtone" (jezus wat een kutterm) vriend is ook gewoon gaan feesten hierzo. Ik kan helaas niet maar hij belde mij nog.
Hopelijk loopt alles in gemoedelijke sfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |