Andere volkeren zijn niet asociaal en hebben dan ook geen kanker onder de leden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Sora het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor ze. voornamelijk als ze zich straks weer gedragen en hun asociale gedrag weer voorbij is. ik gun ze nu echt een bermbom. kankervolk
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef Klopkoek het volgende:
Normaal gesproken slaan volkeren elkaar de hersens in, maar tegenwoordig mag je niet eens meer 1 keer per 2 jaar je blijheid tonen.
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Let op: retorische vraag.
Mag ik ook antwoord geven?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig vrijdag, dus ze mogen best even hun gang gaan, maar zeg je hetzelfde als ik m'n blijdschap toon door m'n piemel in je gezicht te zwaffelen?
Daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Als Nederland morgen wint dan mag jij me in m'n gezicht zwaffelen!
Belachelijke vergelijking.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Let op: retorische vraag.
Waar zit diequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij Gök in Dordrecht morgen de Döner gratis!!!!!!!!!!!!!!˛
Je kunt wel grappig gaan doen maar het is een kwestie van geven en nemen, en niet alleen nemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef speknek het volgende:
Mijn arme beurse piemel.
Donder op man, als die gasten een halfuur als debielen gaan toeteren en je kids wakker houden kan ik begrijpen dat je laaiend bent. Het is slechts een kwart-finale die echt nergens over ging. Kut voetbal, een lompe penalty serie en that's it. Dat je blij bent en feest viert, ala, maar dat kan ook zonder anderen lastig te vallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking.
Het probleem is dat mensen tegenwoordig enkel aan zichzelf denken. Zelfs het kleinste beetje vrijheidsberoving nemen ze zwaar op. Maar kijk eens naar de winst als je dit gewoon toestaat. Dan heb je tevreden landsgenoten, het is goed voor de middenstand enzovoorts. Laten we gewoon met z'n allen blij zijn. Het is maar 1 keer per 2 jaar WK of EK.
Als ze dit elke avond doen is het een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |