Umm, ik kan je beloven dat dit nog tot minimaal 4 uur 's ochtends doorgaat hier in rotterdam hoor ( zo was het de vorige keer iig wel). Ik ben het volledig met hem eens dat een feestje vieren geen probleem is. Zelfs als het idd mijn buurman was of als ik boven een turks koffiehuis woonde ofzo. Maar dit is echt gewoon aso, het is echt niet normaal hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Okquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De Turken zijn nu toch ook Autochtoon.
Ze zitten allemaal in een Auto met een toeter toon
Jezus wat een slechte grap
Ik vind 'm grappigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is zo flauw dat hij goed is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provocerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een gezeur, op de FP ook al.
Gottegot, als Nederland een wedstrijd wint vind iedereen het prima dat er feest gevierd word tot diep in de nacht, maar nu de Turken feest vieren begint het gezeik weer, typisch Nederlands, egoistisch en zeikerig.
Laat ze lekker feest vieren, boeiend.
Morgen word er ook weer feest gevierd als Nederland wint, wat is het probeem.
welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]
Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
Ga ergens anders de xenofoob uithangen pleasequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Sora het volgende:
[..]
welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?
Klopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok
Da's een jaarlijks feest, takkeherrie maar van te voren aangekondigd en daar is gewoon een vergunning voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hier achter mijn huis wordt jaarlijks Defqon 1 gehouden. Ik kan je verzekeren dat het dan de hele dag een pokkeherrie is. Moet ik dan ook flink kwaad worden? Want dat is er immers ook pas maar een jaar of 15.
Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provoceren![]()
Laat ze toch lekker blij zijn man
Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeterenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provoceren![]()
Laat ze toch lekker blij zijn man
Waarheid is hard he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ergens anders de xenofoob uithangen please
Ja want dat doen ze dan ook elke week elk jaarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.
Het is dan ook echt puur en alleen dat kleine gedeelte onaangepaste jeugd (en inderdaad, Nederlanders kunnen er ook wat van), waar ik een probleem mee heb. Het meerendeel gun ik alle feest die ze willen vieren. Er zit hier een kroeg vijf deuren verderop, ik heb er geen enkele moeite mee als ze daar een feestje bouwen (goed, rond half twee mag het wel ophouden, maar toch). Ik heb alleen moeite met mensen die feest vieren gelijk stellen aan de claxon drie uur lang ingedrukt houden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ergens anders de xenofoob uithangen please
Is goed janksmoel, kom gezellig voor mijn huis toeteren, na een wedstrijd Olympique Lyonnaisquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeterenje loopt gewoon kansloos te relativeren en hou toch je bek met janksmoel.
Ha ha ha.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |