abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59567903
Wat een gezeur, op de FP ook al.
Gottegot, als Nederland een wedstrijd wint vind iedereen het prima dat er feest gevierd word tot diep in de nacht, maar nu de Turken feest vieren begint het gezeik weer, typisch Nederlands, egoistisch en zeikerig.

Laat ze lekker feest vieren, boeiend.
Morgen word er ook weer feest gevierd als Nederland wint, wat is het probeem.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:18:56 #102
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_59567906
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]

Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
Umm, ik kan je beloven dat dit nog tot minimaal 4 uur 's ochtends doorgaat hier in rotterdam hoor ( zo was het de vorige keer iig wel). Ik ben het volledig met hem eens dat een feestje vieren geen probleem is. Zelfs als het idd mijn buurman was of als ik boven een turks koffiehuis woonde ofzo. Maar dit is echt gewoon aso, het is echt niet normaal hier.
Nou woon ik ook wel in centrumpje rotterdam, maar dat vind ik nog steeds geen excuus. Van feestende nederlanders merk je hier bijzonder weinig, waarom kunnen die dat wel?

Maargoed, voor de rest kan ik het goed vinden met die paar turken die ik ken hier in de buurt (oftewel de shoarma-tent ). Ik zal eens vragen wat zij er van vinden...

Maar beweren dat dit een klein groepje is dat het verpest voor de rest is gewoon onzin. Sterker nog, jongeren mogen niet eens auto rijden
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_59567916
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Janksmoel
je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 21-06-2008 00:20:12 ]
pi_59567926
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Turken zijn nu toch ook Autochtoon.
Ze zitten allemaal in een Auto met een toeter toon

Jezus wat een slechte grap
. Slecht, erg slecht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:19:58 #105
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_59567935
quote:

[..]

Ik vind 'm grappig
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_59567959
quote:

[..]

Hij is zo flauw dat hij goed is.
pi_59568007
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

je kan ook iets vieren zonder anderen er massaal mee lastig te vallen en als iemand dat zegt dan moet hij z'n bek houden? Ok
Ja Janksmoel, ze doen het alleen om te pesten en de provoceren
Laat ze toch lekker blij zijn man
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:23:04 #108
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59568040
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een gezeur, op de FP ook al.
Gottegot, als Nederland een wedstrijd wint vind iedereen het prima dat er feest gevierd word tot diep in de nacht, maar nu de Turken feest vieren begint het gezeik weer, typisch Nederlands, egoistisch en zeikerig.

Laat ze lekker feest vieren, boeiend.
Morgen word er ook weer feest gevierd als Nederland wint, wat is het probeem.
Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_59568072
quote:

[..]

Je doet niet of de Turken een af te richten kuddevolk zijn. Ga toch weg. Het meerendeel blijft gewoon in z'n eigen buurt feestvieren, een klein gedeelte (vaak de jongeren, en bedenk wel dat de Nederlandse jeugd er ook wat van kan) doet hetgene wat jij beschrijft.
[..]

Dan gaan we voor 29 juni even aan alle Turken hier vragen of ze het goed vinden dat wij feest gaan vieren. Deal?
welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?
pi_59568093
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef yavanna het volgende:

[..]

Als Nederland wint hoor je even wat lichte herrie, wint Turkije hoor je hier urenlang auto's toeteren, geschreeuw en andere herrie en worden o.a. straten geblokkeerd met auto's. Lichterlijk verschil.
Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoe
pi_59568107
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Sora het volgende:

[..]

welke "eigen buurt"? kan me niet herinneren dat we ergens ankara in Nederland hebben liggen?
Ga ergens anders de xenofoob uithangen please
pi_59568124
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Klopt.

[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 21-06-2008 00:28:29 ]
pi_59568138
Gefeliciteerd Turken!
Ben geen Turk maar heb net keihard meegetoeterd Het was een enorme chaos richting het Mercatorplein..ik deed 30 minuten over 15 meter de politie heeft uiteindelijk 2 straten richting het Mercatorplein afgesloten en ik vond het wel mooi geweest en ben teruggekeerd naar huis.

pi_59568142
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hier achter mijn huis wordt jaarlijks Defqon 1 gehouden. Ik kan je verzekeren dat het dan de hele dag een pokkeherrie is. Moet ik dan ook flink kwaad worden? Want dat is er immers ook pas maar een jaar of 15.
Da's een jaarlijks feest, takkeherrie maar van te voren aangekondigd en daar is gewoon een vergunning voor.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:25:50 #115
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59568144
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.
pi_59568158
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeteren je loopt gewoon kansloos te relativeren en hou toch je bek met janksmoel.
pi_59568165
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarheid is hard he?
pi_59568178
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens blij, dan ga ik niet tot diep in de nacht enorme herrie maken en zodoende andere mensen urenlang overlast bezorgen.
Ja want dat doen ze dan ook elke week elk jaar
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:27:16 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_59568195
quote:
Het is dan ook echt puur en alleen dat kleine gedeelte onaangepaste jeugd (en inderdaad, Nederlanders kunnen er ook wat van), waar ik een probleem mee heb. Het meerendeel gun ik alle feest die ze willen vieren. Er zit hier een kroeg vijf deuren verderop, ik heb er geen enkele moeite mee als ze daar een feestje bouwen (goed, rond half twee mag het wel ophouden, maar toch). Ik heb alleen moeite met mensen die feest vieren gelijk stellen aan de claxon drie uur lang ingedrukt houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59568200
-Edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door RayMania op 21-06-2008 00:29:03 ]
pi_59568201
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Xenofoob Ja daarom ben ik inderdaad in zo'n buurt gaan wonen, kan die kut buitenlanders gewoon niet uitstaan. wat doe ik ook echt op een zwarte school? achterlijke xenofoob die ik d'r ben
pi_59568220
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:26 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik zal de volgende keer als Olympique Lyonnais een wedstrijd wint om 12 uur bij jou een half uur komen toeteren je loopt gewoon kansloos te relativeren en hou toch je bek met janksmoel.
Is goed janksmoel, kom gezellig voor mijn huis toeteren, na een wedstrijd Olympique Lyonnais . Precies hetzelfde inderdaad
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:28:07 #123
19242 yavanna
Results may vary.
pi_59568223
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Omdat Turken tenminste weten wat feest is in plaats van dat timide Nederlands gedoe
Ha ha ha.
pi_59568230
Als gewoon iedereen sex met elkaar heeft, komt alles dan goed?
pi_59568246
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:28 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ha ha ha.
Hi ha ho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')