quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef pekel het volgende:
Goeie finale, Turkije - Nederland.
Heb ik dus precies t zelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een klote keus zeg. Ik ben tegen beide
Agreed, en dan lekker met z'n allen na de wedstrijd shoarma gaan eten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef nicket84 het volgende:
voor Turkije, puur om het feit dat ik ze door nederland kapot wil maken in de finale!
De shoarma tenten bij ons in het dorp komen uit egypte... helaasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef leejow het volgende:
[..]
Agreed, en dan lekker met z'n allen na de wedstrijd shoarma gaan eten...
Ach ja, van zowel Duitsers als Turken krijgen we ook een hoop fietsen terug.. Dus het maakt eigenlijk niet uit...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nederland-Duitsland, we hebben nogwat rekeningen openstaan uit de jaren 40 die we heel graag willen aflossen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef leejow het volgende:
[..]
Ach ja, van zowel Duitsers als Turken krijgen we ook een hoop fietsen terug.. Dus het maakt eigenlijk niet uit...
Je hebt een mentaal defectquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nederland-Duitsland, we hebben nogwat rekeningen openstaan uit de jaren 40 die we heel graag willen aflossen.
Nederland wil zich eindelijk schuldig bekennen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en dan weer van die grote spandoeken over het viaduct bij de grens als duitsers nederland binnenkomen rijden met Sie fahren jetzt in das land des Europameistersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef Zjakkie het volgende:
Het zou wel een ultieme finale zijn, Duitsland - NederlandEn dan vooral als wij winnen!
Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauhquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Timooon het volgende:
Duitsland uiteraard. Simpel, want de Turken hebben toch geen kans
Met die 14 shoarmaboeren wat jullie nog over hebben? Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:29 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauh
of een burgeroorlog na TUR-NED?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Deliah het volgende:
Ja, en als het andersom is en Duitsland wint van Nederland, kan er weer niemand tegen zijn verlies en breekt de derde wereldoorlog aan?
Tuurlijk niet. Dan kankeren we even op Duitsland dat ze met mazzel door een toch al simpele poule gekomen zijn en dat ze dan ook nog eens geluk hebben gehad om tegen een half elftal makke turken te voetballen en dan roepen we dat wij de morele winnaar zijn vanwege het veel betere voetbal wat we hebben laten zien en daarna zuipen we ons evengoed finaal tegen de klippen van de hel op en daarna gaan we weer over tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Deliah het volgende:
Ja, en als het andersom is en Duitsland wint van Nederland, kan er weer niemand tegen zijn verlies en breekt de derde wereldoorlog aan?
Zoals ik al zei :quote:
Kroatie had moeten winnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Reken wel mee dat Duitsland zwaar is vernederd door KroatieTurkije heeft Kroatie op 0-0 gehouden tot de 90ste minuut
Nou en? Wij hebben Frankrijk finaal afgedroogt met 4-1 en Italie naar huis gestuurt met 3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Reken wel mee dat Duitsland zwaar is vernederd door KroatieTurkije heeft Kroatie op 0-0 gehouden tot de 90ste minuut
Ja? Dat gaan ze toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik heb het tegen de mensen die zeggen dat Turkije gaat verliezen van Duitsland.
Als ik het goed begrijp denk je dus echt serieus dat jouw club met de 14 man die ze nog over hebben een goeie kans maakt om van duitsland te winnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:41 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Dat zeggen die mensen al sinds 3 wedstrijden. En Turkije heeft alle 3 de wedstrijden gewonnen.
Schorsingen vervallen, vanaf de halve finale begint iedereen weer op 0. Tenzij de schorsing voortkomt uit een rode kaart.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef NED het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp denk je dus echt serieus dat jouw club met de 14 man die ze nog over hebben een goeie kans maakt om van duitsland te winnen?
Leuk dat ze de Duitsers na-apen met hun last-minute goals, maar nu zullen we de echte meesters hierin aan het werk zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Schoothondje het volgende:
Duitsland. Niks tegen Turken, maar ze hebben nu onterecht teveel geluk gehad. Nu mogen ze keer afgerekend worden op hun voetbalprestaties.
Wij hebben Duitsland verslagen door te voetballen. Jullie spelen hun geliefkoosde spelletje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Is dat zo? En hoe zit het met de geblesseerden? Die blessures vervallen ook ineens na de halve ofwat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schorsingen vervallen, vanaf de halve finale begint iedereen weer op 0. Tenzij de schorsing voortkomt uit een rode kaart.
quote:
Nee, halve finale. Eerst was het altijd bij de kwartfinale, maar omdat daardoor bepaalde sterren in het verleden finales hebben gemist hebben ze het nu ingevoerd vanaf de halve finale. Op die manier kan een speler alleen de finale missen door een rode kaart in de halve finale.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef Deliah het volgende:
Dat van die kaarten geldt toch pas bij de finale? Kwijtschelding van ... enz ...
Klopt ja, domme fout van me. Enkele gele kaarten worden inderdaad wel kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:54 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Schorsingen blijven, ook al heb je 2x geel gekregen maakt niet uit. Enige wat vervalt zijn de gele kaarten.
Dat dus...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef TornadoDK het volgende:
Sportief gezien zou het voor Nederland beter zijn als turkije wint.
Maar ik hoop dat die argoganten toeterende gekken eruit vliegen.
A het voetbal is waardeloos.
B ze zijn te arrogant (inclusief die trainer die denkt dat ze nu bij de beste van Europa horen![]()
)
Maar ook de supporters kunnen er wat van: Turkije wint nu het EKheb ik vandaag al een heel aantal keren aangehoord.
C Ik wil woensdag gewoon kunnen slapen
Als dat gebeurt ga ik vluchten naar het buitenlandquote:
Zegt iemand met de naam ''weltmeister''. Jij hebt ook de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:39 schreef NLweltmeister het volgende:
Domme vraag, echte NLers zijn altijd voor de tegenstanders van Duitsland
Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:55 schreef Lotte850 het volgende:
Turkije, omdat ze niet opgeven en erin geloven.
Mijn complimenten voor de Turken, ik hoop dat zij in de finale tegen Nederland moeten dat zou dan voor beide ploegen een moeilijk voetbal wedstrijd worden, maar dat is bijna onmogelijk, want ik geloof niet dat Nederland van Rusland zal winnen.
Ik ben een trotse Nederlander, maar als ik de waarheid spreek word ik gezien als landverrader, tuurlijk wil ik ook dat Nederland het EK gaat winnen,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:57 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..
Turkenflatquote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
jij doe niet eens mee lelijkerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
Jij wel dan met je oranje koosnaampje..quote:
en 'm dan verliezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef reem het volgende:
Duitsland,
Wat is er nou mooier dan een finale Duitsland - Nederland?
Ik betwijfel het, Turkije is het nieuwe Duitsland dat steeds in de laatste minuut toeslaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef TubewayDigital het volgende:
turkije want die kunnen we makkelijker hebben als oranje in de finale staat
Ga eens snel naar fök.de toe, stomme mofquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef BastianSS het volgende:
Duitsland gaat ze slachten!! Turkije heeft geen enkel kans tegen ons, wij zijn geen kroaten ofzo(Shoarma of toeteren heeft geen zin tegen ons)
Jammer dat Turkije niet tegen Nederland gaat in de halve finale, ik zou wel willen zien hoe Turkije oranje gehakt met ze zou maken (*kuch* zoals laatste wedstrijd *kuch), en dan onze beste fokkers weer met dezelfde excuses "GELUK@!#!!"
. Maja dat maakt niets uit nu kunnen wij Holland ff vernederen!!
Edit: Ff een verbetering, NL heeft gelijk gespeeld laatste wedstrijd tegen Turkije, een wedstrijd daarvoor had Turkije gewonnen
Ik gun Nederland alleen om de Russen een pak slaag te geven, (Russen zijn toch nog irritanter volk dan NL he) en daarna per direct naar HUIS!
Als dat niet gebeurt staat Duitsland klaar om NL te vernederen. Let op me woorden ik zal na afloop van wedstrijd hier terug komen om paar NL'ers gek te maken
![]()
... en dat voor een Griek!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel ik het Turkije meer gun...
Troll alert ... en dat met zo'n usernaamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef BastianSS het volgende:
Let op me woorden ik zal na afloop van wedstrijd hier terug komen om paar NL'ers gek te maken![]()
Een pure relkloon, dat kan haast niet anders.quote:
Ga je er een wedstrijd van 1974 bijhalen om iets over het elftal van nu te zeggen, het zijn hele andere mensen nu, letterlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef willbee het volgende:
1974- FINALE Duitsland -Nederland -> Zegt al genoeg met duitsers en hun schwalbes
Doe niet zo redelijk, mens!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ga je er een wedstrijd van 1974 bijhalen om iets over het elftal van nu te zeggen, het zijn hele andere mensen nu, letterlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:46 schreef J-heronimus het volgende:
Gary Lineker: Voetbal is een simpel spel; 22 mannen rennen achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsers Turken
Ik gun het Turkije op zich wel maar als je al die berichten van arrogante Turken online leest zou je bijna hopen dat Duitsland Turkije wegveegt.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:09 schreef sedaselind het volgende:
Ik denk dat turkije gaat winnen iedereen zegt het is geluk maar
de turken hebben gewoon techniek die niemand weet
turkije-duitsland word een erge wedstrijd want de ex caoch van
de turken was een duitser dus die weet alle technieken van hun
De turken hadden veel gele kaarten gekregen en de keeper moest ook
nog een roode kaart en tog hadden we weer gewonnen , dat noem je tog geen
geluk ? ze zijjn gewoon goed !![]()
respect hoor ! en trouwens
als de turken het EK winnen wordt het echt chaos !
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.quote:Turkse reservekeeper wordt mogelijk speler
WENEN - De Turkse reservekeeper Tolga Zengin moet serieus rekening houden met een optreden als veldspeler bij het EK. Dat zei de Turkse bondscoach Fatih Terim in de aanloop naar het duel met Duitsland in de halve finales, woensdag in Basel.
ANP
De Turken kampen met vele blessures en schorsingen. Liefst negen spelers in de selectie van 23 man zijn (nog) niet beschikbaar. Nihat Kahveci, Emre Belozoglu, Servet Cetin en Tumer Metin worstelen met hun fitheid, Emre Gungor is voor de rest van het EK al uitgeschakeld. Volkan Demirel, Emre Asik, Tuncay Sanli en Arda Turan zijn geschorst.
"Mijn derde keeper kan eventueel in de slotfase als spits of als centrale verdediger invallen", verzuchtte Terim. "We moeten sowieso improviseren.
Maar ik blijf geloven in de finale. We hebben bij dit EK al diverse keren aangetoond dat we het onmogelijke kunnen presteren. Dat kan dus tegen Duitsland ook weer."
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:37 schreef Trancelocator het volgende:
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.
Turkije heeft nog maar 14 man in de selectie die kunnen spelen, en met de speelstijl van Turkije zullen daar nog wel wat blessures bijkomen vrees ik.quote:
wat weer een schitterende redenatiequote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zijn er meer mensen voor Duitsland?
-edit-
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
Je bent pas een groot land als je anderen kunt vergeven. De huidige generatie(s) in Duitsland bestaan voornamelijk niet uit nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Falco is dat een grap of ??????
Lees is een keer de geschiedenis van de Germanen. 5000 jaar geschiedenis vol met racisme. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds racisme aanwezig in Duitsland. (Het zit in hun bloed daar kan niemand wat aan doen)
Lees is een keer de geschiedenis voordat je weer zulke domme dingen zegt.
Nederlanders en Duitsers waren toch afstammelingen van dezelfde volkeren?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Lees is een keer de geschiedenis van de Germanen. 5000 jaar geschiedenis vol met racisme. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds racisme aanwezig in Duitsland. (Het zit in hun bloed daar kan niemand wat aan doen)
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef RijstNatie het volgende:
Met duitsers heb ik nou echt helemaal niets, turkije is nog een leuk vakantie land en turken maken altijd lekker eten !!!
Ik ken de geschiedenis van Duitsland goed en ja ook in Duitsland is er racisme, net zoals dat in andere landen helaas ook aanwezig is.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Och vent, alsof Turkije een ander verhaal is.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
sterf toch met je racisme geneuzelquote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Armeense genocide had natuurlijk helemaal niets met racisme te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Turkije koos tijdens de Tweede Wereld Oorlog in april 1945 de kant van de Geallieerden.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zijn er meer mensen voor Duitsland?
vieze klote NSB ers
jullie opa's kozen waarschijnlijk ook voor de duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |