Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauhquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Timooon het volgende:
Duitsland uiteraard. Simpel, want de Turken hebben toch geen kans
Met die 14 shoarmaboeren wat jullie nog over hebben? Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:29 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauh
of een burgeroorlog na TUR-NED?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Deliah het volgende:
Ja, en als het andersom is en Duitsland wint van Nederland, kan er weer niemand tegen zijn verlies en breekt de derde wereldoorlog aan?
Tuurlijk niet. Dan kankeren we even op Duitsland dat ze met mazzel door een toch al simpele poule gekomen zijn en dat ze dan ook nog eens geluk hebben gehad om tegen een half elftal makke turken te voetballen en dan roepen we dat wij de morele winnaar zijn vanwege het veel betere voetbal wat we hebben laten zien en daarna zuipen we ons evengoed finaal tegen de klippen van de hel op en daarna gaan we weer over tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef Deliah het volgende:
Ja, en als het andersom is en Duitsland wint van Nederland, kan er weer niemand tegen zijn verlies en breekt de derde wereldoorlog aan?
Zoals ik al zei :quote:
Kroatie had moeten winnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Reken wel mee dat Duitsland zwaar is vernederd door KroatieTurkije heeft Kroatie op 0-0 gehouden tot de 90ste minuut
Nou en? Wij hebben Frankrijk finaal afgedroogt met 4-1 en Italie naar huis gestuurt met 3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Reken wel mee dat Duitsland zwaar is vernederd door KroatieTurkije heeft Kroatie op 0-0 gehouden tot de 90ste minuut
Ja? Dat gaan ze toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:38 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik heb het tegen de mensen die zeggen dat Turkije gaat verliezen van Duitsland.
Als ik het goed begrijp denk je dus echt serieus dat jouw club met de 14 man die ze nog over hebben een goeie kans maakt om van duitsland te winnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:41 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Dat zeggen die mensen al sinds 3 wedstrijden. En Turkije heeft alle 3 de wedstrijden gewonnen.
Schorsingen vervallen, vanaf de halve finale begint iedereen weer op 0. Tenzij de schorsing voortkomt uit een rode kaart.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef NED het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp denk je dus echt serieus dat jouw club met de 14 man die ze nog over hebben een goeie kans maakt om van duitsland te winnen?
Leuk dat ze de Duitsers na-apen met hun last-minute goals, maar nu zullen we de echte meesters hierin aan het werk zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Schoothondje het volgende:
Duitsland. Niks tegen Turken, maar ze hebben nu onterecht teveel geluk gehad. Nu mogen ze keer afgerekend worden op hun voetbalprestaties.
Wij hebben Duitsland verslagen door te voetballen. Jullie spelen hun geliefkoosde spelletje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:36 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Is dat zo? En hoe zit het met de geblesseerden? Die blessures vervallen ook ineens na de halve ofwat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schorsingen vervallen, vanaf de halve finale begint iedereen weer op 0. Tenzij de schorsing voortkomt uit een rode kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |