Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:55 schreef Lotte850 het volgende:
Turkije, omdat ze niet opgeven en erin geloven.
Mijn complimenten voor de Turken, ik hoop dat zij in de finale tegen Nederland moeten dat zou dan voor beide ploegen een moeilijk voetbal wedstrijd worden, maar dat is bijna onmogelijk, want ik geloof niet dat Nederland van Rusland zal winnen.
Ik ben een trotse Nederlander, maar als ik de waarheid spreek word ik gezien als landverrader, tuurlijk wil ik ook dat Nederland het EK gaat winnen,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:57 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..
Turkenflatquote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
jij doe niet eens mee lelijkerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
Jij wel dan met je oranje koosnaampje..quote:
en 'm dan verliezen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef reem het volgende:
Duitsland,
Wat is er nou mooier dan een finale Duitsland - Nederland?
Ik betwijfel het, Turkije is het nieuwe Duitsland dat steeds in de laatste minuut toeslaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:48 schreef TubewayDigital het volgende:
turkije want die kunnen we makkelijker hebben als oranje in de finale staat
Ga eens snel naar fök.de toe, stomme mofquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef BastianSS het volgende:
Duitsland gaat ze slachten!! Turkije heeft geen enkel kans tegen ons, wij zijn geen kroaten ofzo(Shoarma of toeteren heeft geen zin tegen ons)
Jammer dat Turkije niet tegen Nederland gaat in de halve finale, ik zou wel willen zien hoe Turkije oranje gehakt met ze zou maken (*kuch* zoals laatste wedstrijd *kuch), en dan onze beste fokkers weer met dezelfde excuses "GELUK@!#!!"
. Maja dat maakt niets uit nu kunnen wij Holland ff vernederen!!
Edit: Ff een verbetering, NL heeft gelijk gespeeld laatste wedstrijd tegen Turkije, een wedstrijd daarvoor had Turkije gewonnen
Ik gun Nederland alleen om de Russen een pak slaag te geven, (Russen zijn toch nog irritanter volk dan NL he) en daarna per direct naar HUIS!
Als dat niet gebeurt staat Duitsland klaar om NL te vernederen. Let op me woorden ik zal na afloop van wedstrijd hier terug komen om paar NL'ers gek te maken
![]()
... en dat voor een Griek!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel ik het Turkije meer gun...
Troll alert ... en dat met zo'n usernaamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:51 schreef BastianSS het volgende:
Let op me woorden ik zal na afloop van wedstrijd hier terug komen om paar NL'ers gek te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |