Als dat gebeurt ga ik vluchten naar het buitenlandquote:
Zegt iemand met de naam ''weltmeister''. Jij hebt ook de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:39 schreef NLweltmeister het volgende:
Domme vraag, echte NLers zijn altijd voor de tegenstanders van Duitsland
Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:55 schreef Lotte850 het volgende:
Turkije, omdat ze niet opgeven en erin geloven.
Mijn complimenten voor de Turken, ik hoop dat zij in de finale tegen Nederland moeten dat zou dan voor beide ploegen een moeilijk voetbal wedstrijd worden, maar dat is bijna onmogelijk, want ik geloof niet dat Nederland van Rusland zal winnen.
Ik ben een trotse Nederlander, maar als ik de waarheid spreek word ik gezien als landverrader, tuurlijk wil ik ook dat Nederland het EK gaat winnen,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:57 schreef Fonkmeistahh het volgende:
[..]
Roemenie, Italie en zelfs Frankrijk moest eraan geloven, en jij denkt dat de onervaren Slavische boeren onder leiding van Guus Hiddink van Nederland gaan winnen? Ga maar lekker Turkije aanmoedigen..
Turkenflatquote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
jij doe niet eens mee lelijkerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat zou ik die Turken graag willen afslachten in de finale.
Jij wel dan met je oranje koosnaampje..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |