Ik gun het Turkije op zich wel maar als je al die berichten van arrogante Turken online leest zou je bijna hopen dat Duitsland Turkije wegveegt.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:09 schreef sedaselind het volgende:
Ik denk dat turkije gaat winnen iedereen zegt het is geluk maar
de turken hebben gewoon techniek die niemand weet
turkije-duitsland word een erge wedstrijd want de ex caoch van
de turken was een duitser dus die weet alle technieken van hun
De turken hadden veel gele kaarten gekregen en de keeper moest ook
nog een roode kaart en tog hadden we weer gewonnen , dat noem je tog geen
geluk ? ze zijjn gewoon goed !![]()
respect hoor ! en trouwens
als de turken het EK winnen wordt het echt chaos !
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.quote:Turkse reservekeeper wordt mogelijk speler
WENEN - De Turkse reservekeeper Tolga Zengin moet serieus rekening houden met een optreden als veldspeler bij het EK. Dat zei de Turkse bondscoach Fatih Terim in de aanloop naar het duel met Duitsland in de halve finales, woensdag in Basel.
ANP
De Turken kampen met vele blessures en schorsingen. Liefst negen spelers in de selectie van 23 man zijn (nog) niet beschikbaar. Nihat Kahveci, Emre Belozoglu, Servet Cetin en Tumer Metin worstelen met hun fitheid, Emre Gungor is voor de rest van het EK al uitgeschakeld. Volkan Demirel, Emre Asik, Tuncay Sanli en Arda Turan zijn geschorst.
"Mijn derde keeper kan eventueel in de slotfase als spits of als centrale verdediger invallen", verzuchtte Terim. "We moeten sowieso improviseren.
Maar ik blijf geloven in de finale. We hebben bij dit EK al diverse keren aangetoond dat we het onmogelijke kunnen presteren. Dat kan dus tegen Duitsland ook weer."
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:37 schreef Trancelocator het volgende:
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.
Turkije heeft nog maar 14 man in de selectie die kunnen spelen, en met de speelstijl van Turkije zullen daar nog wel wat blessures bijkomen vrees ik.quote:
wat weer een schitterende redenatiequote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zijn er meer mensen voor Duitsland?
-edit-
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
Je bent pas een groot land als je anderen kunt vergeven. De huidige generatie(s) in Duitsland bestaan voornamelijk niet uit nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Falco is dat een grap of ??????
Lees is een keer de geschiedenis van de Germanen. 5000 jaar geschiedenis vol met racisme. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds racisme aanwezig in Duitsland. (Het zit in hun bloed daar kan niemand wat aan doen)
Lees is een keer de geschiedenis voordat je weer zulke domme dingen zegt.
Nederlanders en Duitsers waren toch afstammelingen van dezelfde volkeren?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Lees is een keer de geschiedenis van de Germanen. 5000 jaar geschiedenis vol met racisme. Tot op de dag van vandaag is er nog steeds racisme aanwezig in Duitsland. (Het zit in hun bloed daar kan niemand wat aan doen)
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef RijstNatie het volgende:
Met duitsers heb ik nou echt helemaal niets, turkije is nog een leuk vakantie land en turken maken altijd lekker eten !!!
Ik ken de geschiedenis van Duitsland goed en ja ook in Duitsland is er racisme, net zoals dat in andere landen helaas ook aanwezig is.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Och vent, alsof Turkije een ander verhaal is.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
sterf toch met je racisme geneuzelquote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Armeense genocide had natuurlijk helemaal niets met racisme te maken.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:46 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Turkije koos tijdens de Tweede Wereld Oorlog in april 1945 de kant van de Geallieerden.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zijn er meer mensen voor Duitsland?
vieze klote NSB ers
jullie opa's kozen waarschijnlijk ook voor de duitsers
Maar de Duitsers maken lekker bier!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Deliah het volgende:
Turken en Duitsers zijn beide mensen, derhalve verdienen ze respect wegens hun menszijn.![]()
Zelfde met alle andere mensen.
Ik zou Schweinsteiger nou niet bepaald een mens willen noemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Deliah het volgende:
Turken en Duitsers zijn beide mensen, derhalve verdienen ze respect wegens hun menszijn.![]()
Zelfde met alle andere mensen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef bob1234 het volgende:
Turkije krijg ik tenminste weer lekker eten van me buurvrouw vanmiddag kwam ze ook al 2 turkse pizzas brengen voor mij
schweinsteigerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zou Schweinsteiger nou niet bepaald een mens willen noemen.
Er zijn in Turkije vroeger veel mensen dood gegaan. Maar er is geen genocide gepleegt. Dat is volgens de Turkije haters wel zo. De president van Turkije had Armenie uitgenodigt om alle oude bewijs materialen te openen en alles na te checken. Armenie had de uitnodiging afgewezen. Tjah dan mag je door blijven lullen. Ik kan ook zeggen dat ik 1 miljard dolar heb gekregen van Armeniequote:Op zondag 22 juni 2008 18:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Armeense genocide had natuurlijk helemaal niets met racisme te maken.
Ik denk dat de rivaliteit Nederland-Duitsland niet zo groot is dat men het heeft over 'vieze landverraders' als je Duitsland supportert tegen een willekeurig ander land.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:32 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ja er zijn veel land veraders in Nederland. Vieze land veraders.
Ik was er bij, Coolsingel was VOL met Turken, duizenden. Ik heb me er erg kunnen vermaken, super gezellig! Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Eergister had ik nog gezegd Turkije.
Maar na dat getoeter van ze gisterenmag Duitsland het gaan doen.
Gisteravond?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef saban het volgende:
[..]
Ik was er bij, Coolsingel was VOL met Turken, duizenden. Ik heb me er erg kunnen vermaken, super gezellig! Wat is daar mis mee?
Waar gaat dit godsnaam nog over? Als Griekenland speelt, ben ik voor de Grieken, behalve bij Nederland, Turkije en nog een paar andere landen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:32 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ja er zijn veel land veraders in Nederland. Vieze land veraders.
Ja, je hebt gelijk. Je moet die gasten ook niet meer serieus nemen, want wij weten dat er geen genocide is. Wij Turken zijn niet hetzelfde als jullie. De echte genocide hebben de vieze armenen gepleegd aan onze Azeri Turkse Broeders. Hierover praat niemand, maar zoals ik al heb gezegd, ik neem zulke figuren zoals die mike niet serieus, omdat ik weet wat voor klootzakken zij zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Er zijn in Turkije vroeger veel mensen dood gegaan. Maar er is geen genocide gepleegt. Dat is volgens de Turkije haters wel zo. De president van Turkije had Armenie uitgenodigt om alle oude bewijs materialen te openen en alles na te checken. Armenie had de uitnodiging afgewezen. Tjah dan mag je door blijven lullen. Ik kan ook zeggen dat ik 1 miljard dolar heb gekregen van ArmenieEn als Armenie het wilt onderzoeken ga ik het weigeren
Ik zet mijn handtekening onder deze post. Dit laat hun echte gezichten zien.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....quote:Op zondag 22 juni 2008 18:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bent pas een groot land als je anderen kunt vergeven. De huidige generatie(s) in Duitsland bestaan voornamelijk niet uit nazi's.
Je mag me uitleggen wat er 'laag' is aan vergeven.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:00 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....
Nee, jij komt intelligent overquote:Op zondag 22 juni 2008 20:00 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....
Wat wordt er precies met dit spreekwoord bedoeld dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
Er is een Turkse spreekwoord, çamuru at lekesi kalsın(gooi het modder, het vlek blijft toch staan). Dit is wat jij nu aan het doen bent.
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
dat turken mogen baggeren in het turks op FOK!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:27 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Wat wordt er precies met dit spreekwoord bedoeld dan?
Sterker nog, bijna alle Noord-Europese volkeren zijn germaans.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna alle Noord-Europese volkeren zijn germaans.
Ga je huiswerk eens wat beter doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.
En ga jij geschiedenis leren, en kom terug...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je huiswerk eens wat beter doen.
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef xminator het volgende:
Kijk dit dan, vind je het gek dat Turken tegen nederlanders zijn geworden?
Echte vieze nederlandse hoerekinders hier op video :
wist je dat iedereen afstamt van een afrikaanse stamquote:Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.
Nee jullie (jij) hebt ook geen eergevoel. Dat is gewoon belachelijk om te doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt.
Gisteren werd er in de kroeg een Duitse vlag verscheurd. Denk je echt dat ik daar mee zit?
Nee, ik lach daar om. Het interesseert me gewoon echt niet.
Zou je ook eens moeten doen.
jullie hebben een beetje te veel eergevoel danquote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee jullie (jij) hebt ook geen eergevoel. Dat is gewoon belachelijk om te doen.
En daarom weten we nu ook waarom het gister zo stil was in het stadion, het boeide ze totaal niet. De gloryhunters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |