Wat wordt er precies met dit spreekwoord bedoeld dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:20 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
Er is een Turkse spreekwoord, çamuru at lekesi kalsın(gooi het modder, het vlek blijft toch staan). Dit is wat jij nu aan het doen bent.
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
dat turken mogen baggeren in het turks op FOK!quote:Op zondag 22 juni 2008 20:27 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Wat wordt er precies met dit spreekwoord bedoeld dan?
Sterker nog, bijna alle Noord-Europese volkeren zijn germaans.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna alle Noord-Europese volkeren zijn germaans.
Ga je huiswerk eens wat beter doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.
En ga jij geschiedenis leren, en kom terug...quote:Op zondag 22 juni 2008 20:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je huiswerk eens wat beter doen.
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef xminator het volgende:
Kijk dit dan, vind je het gek dat Turken tegen nederlanders zijn geworden?
Echte vieze nederlandse hoerekinders hier op video :
wist je dat iedereen afstamt van een afrikaanse stamquote:Op zondag 22 juni 2008 20:28 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook Germanen, knuppel.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
En de Germanen zijn voor een grote deel Hunnen. Dus een grote deel van jullie zijn van Turkse oorsprong.
Nee jullie (jij) hebt ook geen eergevoel. Dat is gewoon belachelijk om te doen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt.
Gisteren werd er in de kroeg een Duitse vlag verscheurd. Denk je echt dat ik daar mee zit?
Nee, ik lach daar om. Het interesseert me gewoon echt niet.
Zou je ook eens moeten doen.
jullie hebben een beetje te veel eergevoel danquote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee jullie (jij) hebt ook geen eergevoel. Dat is gewoon belachelijk om te doen.
En daarom weten we nu ook waarom het gister zo stil was in het stadion, het boeide ze totaal niet. De gloryhunters.
Wij halen het tenminste niet in ons hoofd om een vlag te stelen en dan in fik te steken.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jullie hebben een beetje te veel eergevoel dan
Turkije: "Er is geen genocide, open jullie archieven dan zullen wij het bewijzen."quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Armenie had de uitnodiging afgewezen.
Wat boeit dat stuk stof nou.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij halen het tenminste niet in ons hoofd om een vlag te stelen en dan in fik te steken.
Niet iedereen ziet het als een stuk stof. Is dat te moeilijk om te begrijpen? Dat jij een vlag niet respecteert moet je zelf weten, maar dan lijkt het me wel gepast om te respecteren als een ander dat wel doet.quote:
Een film waar iemand huldeging schrijft, moet je sowieso niet serieus nemen.. Maar je bent wel erg op zoek naar die filmpjes hé?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee jullie (jij) hebt ook geen eergevoel. Dat is gewoon belachelijk om te doen.
En daarom weten we nu ook waarom het gister zo stil was in het stadion, het boeide ze totaal niet. De gloryhunters.
En jullie hebben al zoveel prijzen door jullie trotsquote:Op zondag 22 juni 2008 20:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij zult het nooit begrijpen.
nederland heeft hierdoor ook gister verloren.
Wij zijn niet hetzelfde als jullie. Wij hebben onze Vlag niet gekregen door hulp van andere eerloze landen. Ons Vlag is niet voor niets rood. Het rode gedeelte in ons Vlag is gelijk aan al onze Voorouders die met hun Boed hebben gevochten en hun leven hebben opgeofferd om ons Land te verdedigen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jullie hebben een beetje te veel eergevoel dan
Ja man ik heb de hele avond lopen zoekenquote:Op zondag 22 juni 2008 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een film waar iemand huldeging schrijft, moet je sowieso niet serieus nemen.. Maar je bent wel erg op zoek naar die filmpjes hé?
Nee, maar onze elftal speelt wel met hart. Dat kunnen we van nederland niet zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jullie hebben al zoveel prijzen door jullie trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |