Maar de Duitsers maken lekker bier!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Deliah het volgende:
Turken en Duitsers zijn beide mensen, derhalve verdienen ze respect wegens hun menszijn.![]()
Zelfde met alle andere mensen.
Ik zou Schweinsteiger nou niet bepaald een mens willen noemen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:00 schreef Deliah het volgende:
Turken en Duitsers zijn beide mensen, derhalve verdienen ze respect wegens hun menszijn.![]()
Zelfde met alle andere mensen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:00 schreef bob1234 het volgende:
Turkije krijg ik tenminste weer lekker eten van me buurvrouw vanmiddag kwam ze ook al 2 turkse pizzas brengen voor mij
schweinsteigerquote:Op zondag 22 juni 2008 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zou Schweinsteiger nou niet bepaald een mens willen noemen.
Er zijn in Turkije vroeger veel mensen dood gegaan. Maar er is geen genocide gepleegt. Dat is volgens de Turkije haters wel zo. De president van Turkije had Armenie uitgenodigt om alle oude bewijs materialen te openen en alles na te checken. Armenie had de uitnodiging afgewezen. Tjah dan mag je door blijven lullen. Ik kan ook zeggen dat ik 1 miljard dolar heb gekregen van Armeniequote:Op zondag 22 juni 2008 18:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Armeense genocide had natuurlijk helemaal niets met racisme te maken.
Ik denk dat de rivaliteit Nederland-Duitsland niet zo groot is dat men het heeft over 'vieze landverraders' als je Duitsland supportert tegen een willekeurig ander land.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:32 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ja er zijn veel land veraders in Nederland. Vieze land veraders.
Ik was er bij, Coolsingel was VOL met Turken, duizenden. Ik heb me er erg kunnen vermaken, super gezellig! Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Eergister had ik nog gezegd Turkije.
Maar na dat getoeter van ze gisterenmag Duitsland het gaan doen.
Gisteravond?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef saban het volgende:
[..]
Ik was er bij, Coolsingel was VOL met Turken, duizenden. Ik heb me er erg kunnen vermaken, super gezellig! Wat is daar mis mee?
Waar gaat dit godsnaam nog over? Als Griekenland speelt, ben ik voor de Grieken, behalve bij Nederland, Turkije en nog een paar andere landen.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:32 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ja er zijn veel land veraders in Nederland. Vieze land veraders.
Ja, je hebt gelijk. Je moet die gasten ook niet meer serieus nemen, want wij weten dat er geen genocide is. Wij Turken zijn niet hetzelfde als jullie. De echte genocide hebben de vieze armenen gepleegd aan onze Azeri Turkse Broeders. Hierover praat niemand, maar zoals ik al heb gezegd, ik neem zulke figuren zoals die mike niet serieus, omdat ik weet wat voor klootzakken zij zijn.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Er zijn in Turkije vroeger veel mensen dood gegaan. Maar er is geen genocide gepleegt. Dat is volgens de Turkije haters wel zo. De president van Turkije had Armenie uitgenodigt om alle oude bewijs materialen te openen en alles na te checken. Armenie had de uitnodiging afgewezen. Tjah dan mag je door blijven lullen. Ik kan ook zeggen dat ik 1 miljard dolar heb gekregen van ArmenieEn als Armenie het wilt onderzoeken ga ik het weigeren
Ik zet mijn handtekening onder deze post. Dit laat hun echte gezichten zien.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:25 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Tjah dat is wel een feit. Nazi's hebben Nederland hard verkracht vroeger. En nog steeds zijn er heel veel Nederlanders die voor de Germanen zijn.
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....quote:Op zondag 22 juni 2008 18:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bent pas een groot land als je anderen kunt vergeven. De huidige generatie(s) in Duitsland bestaan voornamelijk niet uit nazi's.
Je mag me uitleggen wat er 'laag' is aan vergeven.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:00 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....
Nee, jij komt intelligent overquote:Op zondag 22 juni 2008 20:00 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
je daalt steeds, je laat zien hoe laag je bent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |