Een pure relkloon, dat kan haast niet anders.quote:
Ga je er een wedstrijd van 1974 bijhalen om iets over het elftal van nu te zeggen, het zijn hele andere mensen nu, letterlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef willbee het volgende:
1974- FINALE Duitsland -Nederland -> Zegt al genoeg met duitsers en hun schwalbes
Doe niet zo redelijk, mens!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:26 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ga je er een wedstrijd van 1974 bijhalen om iets over het elftal van nu te zeggen, het zijn hele andere mensen nu, letterlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:46 schreef J-heronimus het volgende:
Gary Lineker: Voetbal is een simpel spel; 22 mannen rennen achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsers Turken
Ik gun het Turkije op zich wel maar als je al die berichten van arrogante Turken online leest zou je bijna hopen dat Duitsland Turkije wegveegt.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:09 schreef sedaselind het volgende:
Ik denk dat turkije gaat winnen iedereen zegt het is geluk maar
de turken hebben gewoon techniek die niemand weet
turkije-duitsland word een erge wedstrijd want de ex caoch van
de turken was een duitser dus die weet alle technieken van hun
De turken hadden veel gele kaarten gekregen en de keeper moest ook
nog een roode kaart en tog hadden we weer gewonnen , dat noem je tog geen
geluk ? ze zijjn gewoon goed !![]()
respect hoor ! en trouwens
als de turken het EK winnen wordt het echt chaos !
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.quote:Turkse reservekeeper wordt mogelijk speler
WENEN - De Turkse reservekeeper Tolga Zengin moet serieus rekening houden met een optreden als veldspeler bij het EK. Dat zei de Turkse bondscoach Fatih Terim in de aanloop naar het duel met Duitsland in de halve finales, woensdag in Basel.
ANP
De Turken kampen met vele blessures en schorsingen. Liefst negen spelers in de selectie van 23 man zijn (nog) niet beschikbaar. Nihat Kahveci, Emre Belozoglu, Servet Cetin en Tumer Metin worstelen met hun fitheid, Emre Gungor is voor de rest van het EK al uitgeschakeld. Volkan Demirel, Emre Asik, Tuncay Sanli en Arda Turan zijn geschorst.
"Mijn derde keeper kan eventueel in de slotfase als spits of als centrale verdediger invallen", verzuchtte Terim. "We moeten sowieso improviseren.
Maar ik blijf geloven in de finale. We hebben bij dit EK al diverse keren aangetoond dat we het onmogelijke kunnen presteren. Dat kan dus tegen Duitsland ook weer."
quote:Op zondag 22 juni 2008 17:37 schreef Trancelocator het volgende:
Deze reservekeeper zal wel de gelijkmaker plus winnende scoren in blessuretijd. Ik sluit niets meer uit.
Turkije heeft nog maar 14 man in de selectie die kunnen spelen, en met de speelstijl van Turkije zullen daar nog wel wat blessures bijkomen vrees ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |