Heb ik dus precies t zelfdequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een klote keus zeg. Ik ben tegen beide
Agreed, en dan lekker met z'n allen na de wedstrijd shoarma gaan eten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef nicket84 het volgende:
voor Turkije, puur om het feit dat ik ze door nederland kapot wil maken in de finale!
De shoarma tenten bij ons in het dorp komen uit egypte... helaasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef leejow het volgende:
[..]
Agreed, en dan lekker met z'n allen na de wedstrijd shoarma gaan eten...
Ach ja, van zowel Duitsers als Turken krijgen we ook een hoop fietsen terug.. Dus het maakt eigenlijk niet uit...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nederland-Duitsland, we hebben nogwat rekeningen openstaan uit de jaren 40 die we heel graag willen aflossen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef leejow het volgende:
[..]
Ach ja, van zowel Duitsers als Turken krijgen we ook een hoop fietsen terug.. Dus het maakt eigenlijk niet uit...
Je hebt een mentaal defectquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nederland-Duitsland, we hebben nogwat rekeningen openstaan uit de jaren 40 die we heel graag willen aflossen.
Nederland wil zich eindelijk schuldig bekennen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en dan weer van die grote spandoeken over het viaduct bij de grens als duitsers nederland binnenkomen rijden met Sie fahren jetzt in das land des Europameistersquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:21 schreef Zjakkie het volgende:
Het zou wel een ultieme finale zijn, Duitsland - NederlandEn dan vooral als wij winnen!
Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauhquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef Timooon het volgende:
Duitsland uiteraard. Simpel, want de Turken hebben toch geen kans
Met die 14 shoarmaboeren wat jullie nog over hebben? Laat me niet lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:29 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie sinds de wedstrijd van Zwitserland. Tot nu toe hebben we 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en nog steeds zeggen jullie dat Turkije geen kans heeft pauhauhauhauhauh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |