Ik ga ff naar de avondwinkel hehehehehehe Krijg vast geen kortingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Turken flippen hem helemaal door nu.
Wacht nog even, over een kwartiertje kun je je ongans eten aan de gratis kebab.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga ff naar de avondwinkel hehehehehehe Krijg vast geen korting
NEIN!quote:
Turkse pizza ligt al klaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wacht nog even, over een kwartiertje kun je je ongans eten aan de gratis kebab.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkeltjuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kwam er weer eens als een sulletje achteraan hobbelen
Ja daar heeft ze wat aanquote:
quote:
quote:
Zolang het in het Turks is!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben ik hier goed om slap te ouwehoeren?
Jazeker!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben ik hier goed om slap te ouwehoeren?
Valt wel mee hier (020).. Ik ga maar een rondje toeterenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
Turken zijn door.
Het is feest in heel Europa volgens de verslaggever
Heb medelijden met diegene die in de randstad wonen
k ben benieuwd hoe het nu met de_boswachter gaat, die vindt het allemaal maar niets, al die toeterende Turken.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben al onderweg, welke buurt mot ik toet toet doen in cheestown?
Okedan, jullie hebben 007 al volgeluld, die zag ik niet......... heb lekker naar ATWT gekeken.quote:
Kom dr annnnnnnnnnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De Horn
![]()
Doe maar rondje Wielingenweg
Gniffelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja nou hoor, ik heb er ook geen verstand van
Ik begreep je wel. Turken speelden thuis, dus turken voorop, 3-1, dus turken stonden voorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja nou hoor, ik heb er ook geen verstand van
Ze gaan gewoon mooi door.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Morgen ligt Nederland er uit.
Want ik ga ook kijken en dan verliezen ze altijd.
Ik ben er ook wel een beetje bang voor Coos, die Russen spelen als een tierelier, frank en vrij en aanvallend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Wat een blije ava heb jij inenequote:
Kijk dan niet!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Dat was de avatar van Dementor de eerste (Dementor I).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een blije ava heb jij inene![]()
Waar is jezus gebleven?
Hier ook, wat een kabaal!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Gert het volgende:
TOEEEEEEEEET TOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET![]()
BAM!!!!!!
TOOOOOOOOOOOOOOEEET TOOOOOOOOOOEEEEEET
KNAL!!!!
Nou Brian maakte het op het eind niet af, maar die mentale veerkracht van de Turken is wel geweldig hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef APK het volgende:
Turken zijn een beetje als Brain, gewoon doordieselen.
Ik ben natuurlijk omkoopbaar.quote:
En die blije is van Dementor II?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was de avatar van Dementor de eerste (Dementor I).
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een blije ava heb jij inene![]()
Waar is jezus gebleven?
Ja binnenkort foto's in het fotoboek en vast nog meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die blije is van Dementor II?
Kunnen we nog meer veranderingen verwachten?
En nu een schone onderbroek Greet?quote:
Wie is Brian? ... die het niet afmaakte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou Brian maakte het op het eind niet af, maar die mentale veerkracht van de Turken is wel geweldig hoor!![]()
Eerst al tegen de Tsjechen. En nu, in plaats van dat ze hun kop laten hangen na zo'n Evertiaanse mokerslag, komt er wéér zo'n vastberadenheid en woedende wilskracht bovendrijven en flikken ze het wéér.. komen langszij in de blessuretijd van de verlenging, en dan... blijkt Kroatië volkomen geknakt. Wow, wat een ontknoping.
Heb je weer last dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef APK het volgende:
Lobasca's erectieproblemenreclame weer op tv?
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja binnenkort foto's in het fotoboek en vast nog meer.
Ik stond net buiten te peuken, hoorde in de verte wat vuurwerk en getoeter, maar Kjeld slaapt nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?
Wie is Kjeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?
Is onderdeel van het spel. Wie heeft de sterkste zenuwen. Machtig mooi!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Penalties vind ik ruk. Heeft eigenlijk weinig met goed voetballen te maken.
Vét winnen, duhh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Tja, die euforie zijn ze nu natuurlijk een beetje kwijt, maar ik heb toch wel hoop hoor op een goede afloop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen, denk zelf ook dat het lastig gaat worden.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Schoonmoeders, en dan ook nog eens tijdens het voetballen!!! KAAA UUU TEEE !!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef kahaarin het volgende:geweldig! Turkije door!
![]()
M'n schoonmonster-Moeder en vader zijn blijven hangen, voetbal kijken, naja, jongens, tot ziens, tot morgen, heb hoofdpijn......
Klopt, maar het is een beetje zwak, als je het van de penalties moet hebben. Een beetje een aanfluiting voor het voetballen. Het is een soort van tweederangs winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is onderdeel van het spel. Wie heeft de sterkste zenuwen. Machtig mooi!
Quintis van Lasie notenrijst.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef APK het volgende:
Wie is die 190kg neger bij Studio Sportzomer?
Jaap met schoenenpoets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef APK het volgende:
O, toch wel? Nou, ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vét winnen, duhh.
Ik wil een wedstrijd op mn fjadag
Hij was ooit keeper in Suriname.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef APK het volgende:
okay.quote:
Off topic bestaat niet hier.Doe er je voordeel mee.quote:
groupies.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Off topic bestaat niet hier.Doe er je voordeel mee.
Van Rinsum, easy on the wine met meneer APK.quote:
Van die politieserie kan even niet op de naam komen, speelde in de Baarsjes.quote:
Ja, toch wel handig, iedereen pakt gewoon zn eigen koek en zopie.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef PeterNB het volgende:
Hofplein weer volledig onbegaanbaar:
[ afbeelding ]
,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Off topic bestaat niet hier.Doe er je voordeel mee.
Mooi plaatje Peterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef PeterNB het volgende:
Hofplein weer volledig onbegaanbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Tatatata! Hiddink komt eraan!
Hun zitten goed in het toernooi, en hun denken dat iedereen 40%/50% in het toernooi zitten, maar dat kun je ene manier andere manier bekijken en vandaar ga je zorgen dat er geen gaten gaan vallen.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Tatatata! Hiddink komt eraan!
In het Hofplein?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hun zitten goed in het toernooi, en hun denken dat iedereen 40%/50% in het toernooi zitten, maar dat kun je ene manier andere manier bekijken en vandaar ga je zorgen dat er geen gaten gaan vallen.
Doorzuipen meneer K. alles zal goed komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hun zitten goed in het toernooi, en hun denken dat iedereen 40%/50% in het toernooi zitten, maar dat kun je ene manier andere manier bekijken en vandaar ga je zorgen dat er geen gaten gaan vallen.
Propaganda uit Rusland he!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das een oude foto van Guus, hij ziet er heul slecht uit tegenwoordig
Ik ben bang voor een bietenbrug....vooral als ze weer niet gaan voetballen maar op safe spelen met tikkies terug edquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen, denk zelf ook dat het lastig gaat worden.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Hebben jullie ook gehoord van Cruyff een miljoen per jaar opstrijkt voor zijn geneuzel? Wil ik ook wel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een off-topic gelul hier....
Als je off-topic kan ouwehoeren kan je ook neuzelen net als Cruyff.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?
Quintus? Sokko...sokko....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet ook reclames van Lassie toverrijst
Een koekje.quote:
Dus Cruyff zit altijd in het verkeerde programma?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je off-topic kan ouwehoeren kan je ook neuzelen net als Cruyff.
Ik heb Cruyff liever daar dan hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus Cruyff zit altijd in het verkeerde programma?
Voor een miljoen neuzel ik of mijn leven er vanaf hangt......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?
En oranje tompoucen, ik kreeg vanavond bij iemand oranje-vlaai, die was lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Dementor het volgende:
Morgen mogen er oranje donuts gegeten worden!
Doe het voor de helftquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor een miljoen neuzel ik of mijn leven er vanaf hangt......
Heb een keer ter ere van het voetballen, oranje kaasfondue gegeten... is ook een openbaring, als je dat naar binnen zit te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En oranje tompoucen, ik kreeg vanavond bij iemand oranje-vlaai, die was lekker
Ja, maar dat is concurrentievervalsing...quote:
Geen haring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog geen haring en ook geen oranje voedsel gegeten. (behalve groente).
+1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
Cruijff ga toch naar huis lamlul.
Lekker de halfgod in Barcelona spelen omdat je te bang bent om je vingers te branden en zo afbreuk te doen aan de "legende".
leggen ipv liggen, kennen ipv kunnen, dat soort geneuzelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er even geen tutti-frutti van maken
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog geen haring en ook geen oranje voedsel gegeten. (behalve groente).
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.quote:
Het duurde even, maar het kwartje was inmiddels gevallenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leggen ipv liggen, kennen ipv kunnen, dat soort geneuzel
Dan doe ik als nog de giddy giddy voor het Vaderland!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.
Met een beetje geluk heb je 's-avonds oranje sperma.
WTFquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.
Met een beetje geluk heb je 's-avonds oranje sperma.
Vrolijke dronk heb jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.
Juist, de perfecte supporter.... zolang er geen oranjebaby van komt...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan doe ik als nog de giddy giddy voor het Vaderland!
Ach toen ik kleiner was werd ik vaak WA genoemd, als grapje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, de perfecte supporter.... zolang er geen oranjebaby van komt...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach toen ik kleiner was werd ik vaak WA genoemd, als grapje.
Klein blond kereltje
Vind ik de teletubbies beter passen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
Waarom! waarom!?
Die filmpjes passen wel bij mijn avatar.
Trustenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen.
Trusten allemaal!
Laters Blurkiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen.
Trusten allemaal!
Tering wat een rare foto .. Die armenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee too muchi is anders.
Dit is too muchi:
+1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof ze al europeesch kampioen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof Madonno in de vijver staat te zingen !!
Ze staat er zo lekker bij als is ze verlegen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Ach ik noem het maar lol lawaai en zo lang gaan ze niet door iig hier niet .. Hoor het nu amper meer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
Ja duh!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Frits Barondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
Ik ook, als kiespijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Dat is Het grote Rosie van studio sportzomer topic #1
Over hier .. Maar wel nog een hoop sirenesquote:
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
Ze gingen tenminste langer door, die Jack van Gelder weet niet hoe snel hij de show moet eindigen.
Dan nog waren ze langer bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamen
Ik vind het allemaal hartstikke leuk. Inmiddels is er zelfs vuurwerk bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
Het is ook leuk als je de volgende chill om 12 uur je bed uit kunt komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal hartstikke leuk. Inmiddels is er zelfs vuurwerk bij
Hier gaat het nog wel effe door. ME en politie staan machteloos om zoiets tequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik noem het maar lol lawaai en zo lang gaan ze niet door iig hier niet .. Hoor het nu amper meer.. [ afbeelding ]
Aan de kant van mijn slaapkamer bevind zich een discotheekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ook leuk als je de volgende chill om 12 uur je bed uit kunt komen.
Lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
Wie weet krijgen we straks Nederland - Turkije, dan kun je lachen als Turkije verliest.
Of een een mooi toeterconcert als ze winnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
Wie weet krijgen we straks Nederland - Turkije, dan kun je lachen als Turkije verliest.
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Aan de kant van mijn slaapkamer bevind zich een discotheek![]()
![]()
(en daarachter de spoorbanen van het cs![]()
)
Ik vind het HEEEERLIJK om met 'herrie' te slapen.... Ik word gek als ik
snachts helemaal niets zou horen
FRONTPAGEquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
WAT IS FP ???? SCHREEUW MAAR FF
Dat flikte mijn buurvrouw ook ooit en heb toen de stop omgedraaid in de meterkast op de gangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.
in ieder geval niet een of ander zaadliedje dat je elke avond met gert doet.quote:
Lekker he ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.
Hehehehehe Dank je CarOquote:
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?quote:
Ik zie al uit naar de wedstrijd Nederland - Turkije.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Eerst nog maar eens zin dat Nederland vandaag gaat winnen.
Ha zolang Nederland maar wint.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie al uit naar de wedstrijd Nederland - Turkije.
hehe...ja... ik heb het inderdaad weleens dat ik denk, ik doe hem maar uit, is misschien wel beter voor mijn nachtrust, maar dan doe ik hem na 5 minuten weer aan. Ik slaap er prima op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker he ?Als het mij te stil is naar mijn zin zet ik ook bij het inslapen de tv aan.
(Maar ik zet hem dan wel altijd op timer)
Rod en Amy te moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?
Ik hoor net dat dat een zaadlied isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?
Ja doe maar. Ik bel jou wel. Das ook gratiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
in ieder geval niet een of ander zaadliedje dat je elke avond met gert doet.![]()
Ik Rod, jij Amy?
Telefoonlijn kaput?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ja doe maar. Ik bel jou wel. Das ook graties
Ik geloof het niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Weet niet waar mn mobiel ligt![]()
Daar staat je nummer in.
PEE EMMMMMMMMMMMMquote:
Winnen betekend niet altijd beter spelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou je zelfs nog roepen na een nederlaag, is het niet?
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Winnen betekend niet altijd beter spelen.
Dus wie weet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
De YT-josties gaan weer van kiet.
Ha soms moet ik het een beetje diplomatisch brengen.quote:
Wie wou je daar voor meenemen?quote:
Waarover zou je willen rellen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wou je daar voor meenemen?
Stomme vraag, ik weet het
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
En niemand die mijn mayo recept waardeeerd. Met een beetje mazzel is ie oranje
fotoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
Ga me ff verkleden
Dacht ik ook aan... maar een wedstrijd Turkije - Nederland zit er ook nog in (en ja, verdorie: ik ga toch echt niet voor Duitsland juichen!)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, Duitsland speelt tegen de Turken. En daar zitten nogal wat Turken, dat kan we leuke taferelen opleveren....
We zijn de patatgeneratie wel een beetje voorbij, deze ploeg is meer van de zalmgeneratie, wat op zich al een beetje oranje isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
En niemand die mijn mayo recept waardeeerd. Met een beetje mazzel is ie oranje
Ach, 't zijn net mensen....met een beetje fantasie...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan... maar een wedstrijd Turkije - Nederland zit er ook nog in (en ja, verdorie: ik ga toch echt niet voor Duitsland juichen!)
Wel, jawel. Geweldig toch hoe wij de Turken kunnen aanmoedigen tegen Duitsland. Ik heb er heel veel zin in.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, Duitsland speelt tegen de Turken. En daar zitten nogal wat Turken, dat kan we leuke taferelen opleveren....
Over dit soort overbodig domme vragen bv, om maar een dwarsstraat te noemenquote:
Heb mijn cardreader in de soep geholpenquote:
Sorry, maar ik haat zalmquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn de patatgeneratie wel een beetje voorbij, deze ploeg is meer van de zalmgeneratie, wat op zich al een beetje oranje is
Had je dan de overall aangetrokken om die mayo te makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
Ga me ff verkleden
nederland-duitsland finalequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel, jawel. Geweldig toch hoe wij de Turken kunnen aanmoedigen tegen Duitsland. Ik heb er heel veel zin in.
*proest*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, 't zijn net mensen....met een beetje fantasie...
Moet zeggen dat het geen overbodige luxe isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je dan de overall aangetrokken om die mayo te maken
Behoorlijk Nou ja, dan maar een keer niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wou je daar voor meenemen?
Stomme vraag, ik weet het
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over dit soort overbodig domme vragen bv, om maar een dwarsstraat te noemen
Serveer je dan ook drankjes, Mark? Wat mij betreft heb je die avond dan vrij en schreeuwt net zo hard mee met onsquote:
En ik maar denken dat je een viswijf wasquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is zondag thuis......
Ja, dan mogen alle butlers een beetje vrij, wel zo leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Serveer je dan ook drankjes, Mark? Wat mij betreft heb je die avond dan vrij en schreeuwt net zo hard mee met ons
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Rel dan gewoon, als je zo graag wil
Grapjas!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een viswijf was
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde bemoeienis.![]()
Eén Coca Cola graag, géén light.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
I can tell by your eyes that you've prob'bly been cryin' forever,
and the stars in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
If I stay here just a little bit longer,
If I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
If I stand all alone, will the shadow hide the color of my heart;
blue for the tears, black for the night's fears.
The star in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
I don't want to talk about it, how you broke this ol' heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
My heart, whoa, heart.
Doe niet zo dubbelzinnig ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ga es gauw naar bed jij !! *vaderlijk vingertje zwaai*
die avond heb ik vrij en vanavond en donderdag avond ook maar wat wil je drinken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Serveer je dan ook drankjes, Mark? Wat mij betreft heb je die avond dan vrij en schreeuwt net zo hard mee met ons
Graag een rood wijntje Mark, dank jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die avond heb ik vrij en morgen avond en donderdag avond ook maar wat wil je drinken ?
JA JIJ GAAT DAN GEWOON SLAPEN !!! STRAX HEB JE WEER EEN NACHT VANquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe niet zo dubbelzinnig ja!
JE WEET WAT ER FUCKING GEBEURD JAAA!
CONJO!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
JA JIJ GAAT DAN GEWOON SLAPEN !!! STRAX HEB JE WEER EEN NACHT VAN
VIER UUR GESLAPEN EN ZIT JE ER MORGEN WEER ALS EEN DWEIL BIJ !!!
CONJO ? CONJO ? CONJO ? CONJO ? CONJO ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
CONJO!
Ik zit helemaal niet als een dweil bij, ik heb hardstikke veel gedaan vandaag!
Dat verwoord je nog netjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:32 schreef PeterNB het volgende:
JA JIJ GAAT DAN GEWOON SLAPEN !!! STRAX HEB JE WEER EEN NACHT VAN
VIER UUR GESLAPEN EN ZIT JE ER MORGEN WEER ALS EEN DWEIL BIJ !!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
CONJO ? CONJO ? CONJO ? CONJO ? CONJO ?
Want?quote:
Ik ben bang dat 'netjes' bij Dementor niet zoveel helpt..........quote:
Denk je dat ik bi ben?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 'netjes' bij Dementor niet zoveel helpt..........
*zweep en cbt-koffertje opzoek*
JA IK WEET WEL WAT COñO BETEKENT HOOR ! HUP NAAR JE NEST !!!quote:
Gooi je het toch eens over een ander boeg. We wachten op een rel, immers.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:37 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben bang dat 'netjes' bij Dementor niet zoveel helpt..........
*zweep en cbt-koffertje opzoek*
Dat noem ik geen nest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
JA IK WEET WEL WAT COñO BETEKENT HOOR ! HUP NAAR JE NEST !!!
AUCH!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed topic dit, daar kunnen H en C nog wat van leren. Ik ga er vanuit dat het Commotie rond Huub topic nog drie maanden open blijft om soortgelijke taferelen te mogen meemaken![]()
Pas altijd op dames!
Ik ben niet van de mannen, nee echt niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee..........ook niet na een nacht met mij.
( Dan ben je namelijk gewoon gay)
De rel hebben we gisteren al gehad toen iedereens PM ineens zichtbaar werd !quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gooi je het toch eens over een ander boeg. We wachten op een rel, immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |