Het is ook leuk als je de volgende chill om 12 uur je bed uit kunt komen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal hartstikke leuk. Inmiddels is er zelfs vuurwerk bij
Hier gaat het nog wel effe door. ME en politie staan machteloos om zoiets tequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik noem het maar lol lawaai en zo lang gaan ze niet door iig hier niet .. Hoor het nu amper meer.. [ afbeelding ]
Aan de kant van mijn slaapkamer bevind zich een discotheekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is ook leuk als je de volgende chill om 12 uur je bed uit kunt komen.
Lijkt me geen goed planquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
Wie weet krijgen we straks Nederland - Turkije, dan kun je lachen als Turkije verliest.
Of een een mooi toeterconcert als ze winnen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
Wie weet krijgen we straks Nederland - Turkije, dan kun je lachen als Turkije verliest.
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Aan de kant van mijn slaapkamer bevind zich een discotheek![]()
![]()
(en daarachter de spoorbanen van het cs![]()
)
Ik vind het HEEEERLIJK om met 'herrie' te slapen.... Ik word gek als ik
snachts helemaal niets zou horen
FRONTPAGEquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
WAT IS FP ???? SCHREEUW MAAR FF
Dat flikte mijn buurvrouw ook ooit en heb toen de stop omgedraaid in de meterkast op de gangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.
in ieder geval niet een of ander zaadliedje dat je elke avond met gert doet.quote:
Lekker he ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook totaal geen moeite mee... val rustig in slaap terwijl de tv nog aan staat, en ik word 'smorgens wakker, alsof er niets aan de hand is. Wel handig, staat het nieuws op.
Hehehehehe Dank je CarOquote:
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?quote:
Ik zie al uit naar de wedstrijd Nederland - Turkije.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
Eerst nog maar eens zin dat Nederland vandaag gaat winnen.
Ha zolang Nederland maar wint.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie al uit naar de wedstrijd Nederland - Turkije.
hehe...ja... ik heb het inderdaad weleens dat ik denk, ik doe hem maar uit, is misschien wel beter voor mijn nachtrust, maar dan doe ik hem na 5 minuten weer aan. Ik slaap er prima op.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lekker he ?Als het mij te stil is naar mijn zin zet ik ook bij het inslapen de tv aan.
(Maar ik zet hem dan wel altijd op timer)
Rod en Amy te moeilijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?
Ik hoor net dat dat een zaadlied isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen en zullen we dan Robbie & Nicole doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |