+1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:13 schreef Dementor het volgende:
Cruijff ga toch naar huis lamlul.
Lekker de halfgod in Barcelona spelen omdat je te bang bent om je vingers te branden en zo afbreuk te doen aan de "legende".
leggen ipv liggen, kennen ipv kunnen, dat soort geneuzelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er even geen tutti-frutti van maken
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog geen haring en ook geen oranje voedsel gegeten. (behalve groente).
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.quote:
Het duurde even, maar het kwartje was inmiddels gevallenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
leggen ipv liggen, kennen ipv kunnen, dat soort geneuzel
Dan doe ik als nog de giddy giddy voor het Vaderland!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.
Met een beetje geluk heb je 's-avonds oranje sperma.
WTFquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon doen, kleurstof erin (speciale kleurstof die je in voeding kunt gebruiken). Even in de toko halen.
Met een beetje geluk heb je 's-avonds oranje sperma.
Vrolijke dronk heb jequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.
Juist, de perfecte supporter.... zolang er geen oranjebaby van komt...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan doe ik als nog de giddy giddy voor het Vaderland!
Ach toen ik kleiner was werd ik vaak WA genoemd, als grapje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, de perfecte supporter.... zolang er geen oranjebaby van komt...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach toen ik kleiner was werd ik vaak WA genoemd, als grapje.
Klein blond kereltje
Vind ik de teletubbies beter passen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
Waarom! waarom!?
Die filmpjes passen wel bij mijn avatar.
Trustenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen.
Trusten allemaal!
Laters Blurkiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, het was me weer een waar genoegen.
Trusten allemaal!
Tering wat een rare foto .. Die armenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee too muchi is anders.
Dit is too muchi:
+1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof ze al europeesch kampioen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof Madonno in de vijver staat te zingen !!
Ze staat er zo lekker bij als is ze verlegen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Ach ik noem het maar lol lawaai en zo lang gaan ze niet door iig hier niet .. Hoor het nu amper meer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
Ja duh!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Frits Barondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
Ik ook, als kiespijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Dat is Het grote Rosie van studio sportzomer topic #1
Over hier .. Maar wel nog een hoop sirenesquote:
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
Ze gingen tenminste langer door, die Jack van Gelder weet niet hoe snel hij de show moet eindigen.
Dan nog waren ze langer bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamen
Ik vind het allemaal hartstikke leuk. Inmiddels is er zelfs vuurwerk bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |