Propaganda uit Rusland he!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das een oude foto van Guus, hij ziet er heul slecht uit tegenwoordig
Ik ben bang voor een bietenbrug....vooral als ze weer niet gaan voetballen maar op safe spelen met tikkies terug edquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen, denk zelf ook dat het lastig gaat worden.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Hebben jullie ook gehoord van Cruyff een miljoen per jaar opstrijkt voor zijn geneuzel? Wil ik ook wel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een off-topic gelul hier....
Als je off-topic kan ouwehoeren kan je ook neuzelen net als Cruyff.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?
Quintus? Sokko...sokko....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet ook reclames van Lassie toverrijst
Een koekje.quote:
Dus Cruyff zit altijd in het verkeerde programma?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je off-topic kan ouwehoeren kan je ook neuzelen net als Cruyff.
Ik heb Cruyff liever daar dan hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus Cruyff zit altijd in het verkeerde programma?
Voor een miljoen neuzel ik of mijn leven er vanaf hangt......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan jij dan net zo neuzelen als Cruijjff?
En oranje tompoucen, ik kreeg vanavond bij iemand oranje-vlaai, die was lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:08 schreef Dementor het volgende:
Morgen mogen er oranje donuts gegeten worden!
Doe het voor de helftquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor een miljoen neuzel ik of mijn leven er vanaf hangt......
Heb een keer ter ere van het voetballen, oranje kaasfondue gegeten... is ook een openbaring, als je dat naar binnen zit te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En oranje tompoucen, ik kreeg vanavond bij iemand oranje-vlaai, die was lekker
Ja, maar dat is concurrentievervalsing...quote:
Geen haring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog geen haring en ook geen oranje voedsel gegeten. (behalve groente).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |