+1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die slappe 'FP +1-achtige' reacties.
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof ze al europeesch kampioen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef PeterNB het volgende:
Inmiddels is ook de stoep en de pleintjes onbegaanbaar
[ afbeelding ]
Alsof Madonno in de vijver staat te zingen !!
Ze staat er zo lekker bij als is ze verlegen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Ach ik noem het maar lol lawaai en zo lang gaan ze niet door iig hier niet .. Hoor het nu amper meer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
Ja duh!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Lekkere chick altijd aan het eind van sportzomer.
Frits Barondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
Ik ook, als kiespijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
Op deze momenten mis ik Barend en van Dorp samen met Jan Mulder.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Dat is Het grote Rosie van studio sportzomer topic #1
Over hier .. Maar wel nog een hoop sirenesquote:
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
Ze gingen tenminste langer door, die Jack van Gelder weet niet hoe snel hij de show moet eindigen.
Dan nog waren ze langer bezig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat erbij Barend en Van Dorp reclames tussendoor kwamen
Ik vind het allemaal hartstikke leuk. Inmiddels is er zelfs vuurwerk bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat ben ik zo fucking blij dat ik daar niet woon, een vriendin van me woont er in de buurt en had de dag er na een tentamen (ze gingen afgelopen week ook al los).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |