Ach, 't zijn net mensen....met een beetje fantasie...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan... maar een wedstrijd Turkije - Nederland zit er ook nog in (en ja, verdorie: ik ga toch echt niet voor Duitsland juichen!)
Wel, jawel. Geweldig toch hoe wij de Turken kunnen aanmoedigen tegen Duitsland. Ik heb er heel veel zin in.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, Duitsland speelt tegen de Turken. En daar zitten nogal wat Turken, dat kan we leuke taferelen opleveren....
Over dit soort overbodig domme vragen bv, om maar een dwarsstraat te noemenquote:
Heb mijn cardreader in de soep geholpenquote:
Sorry, maar ik haat zalmquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn de patatgeneratie wel een beetje voorbij, deze ploeg is meer van de zalmgeneratie, wat op zich al een beetje oranje is
Had je dan de overall aangetrokken om die mayo te makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
Ga me ff verkleden
nederland-duitsland finalequote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wel, jawel. Geweldig toch hoe wij de Turken kunnen aanmoedigen tegen Duitsland. Ik heb er heel veel zin in.
*proest*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, 't zijn net mensen....met een beetje fantasie...
Moet zeggen dat het geen overbodige luxe isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je dan de overall aangetrokken om die mayo te maken
Behoorlijk Nou ja, dan maar een keer niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wou je daar voor meenemen?
Stomme vraag, ik weet het
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over dit soort overbodig domme vragen bv, om maar een dwarsstraat te noemen
Serveer je dan ook drankjes, Mark? Wat mij betreft heb je die avond dan vrij en schreeuwt net zo hard mee met onsquote:
En ik maar denken dat je een viswijf wasquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nederland is zondag thuis......
Ja, dan mogen alle butlers een beetje vrij, wel zo leuk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Serveer je dan ook drankjes, Mark? Wat mij betreft heb je die avond dan vrij en schreeuwt net zo hard mee met ons
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:23 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Rel dan gewoon, als je zo graag wil
Grapjas!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een viswijf was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |