Ja doe maar. Ik bel jou wel. Das ook gratiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
in ieder geval niet een of ander zaadliedje dat je elke avond met gert doet.![]()
Ik Rod, jij Amy?
Telefoonlijn kaput?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef CarOnline het volgende:
Ja doe maar. Ik bel jou wel. Das ook graties
Ik geloof het niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Weet niet waar mn mobiel ligt![]()
Daar staat je nummer in.
PEE EMMMMMMMMMMMMquote:
Winnen betekend niet altijd beter spelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zou je zelfs nog roepen na een nederlaag, is het niet?
Daar ga je al.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Winnen betekend niet altijd beter spelen.
Dus wie weet
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
De YT-josties gaan weer van kiet.
Ha soms moet ik het een beetje diplomatisch brengen.quote:
Wie wou je daar voor meenemen?quote:
Waarover zou je willen rellen dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wou je daar voor meenemen?
Stomme vraag, ik weet het
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
En niemand die mijn mayo recept waardeeerd. Met een beetje mazzel is ie oranje
fotoquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
Ga me ff verkleden
Dacht ik ook aan... maar een wedstrijd Turkije - Nederland zit er ook nog in (en ja, verdorie: ik ga toch echt niet voor Duitsland juichen!)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, Duitsland speelt tegen de Turken. En daar zitten nogal wat Turken, dat kan we leuke taferelen opleveren....
We zijn de patatgeneratie wel een beetje voorbij, deze ploeg is meer van de zalmgeneratie, wat op zich al een beetje oranje isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
En niemand die mijn mayo recept waardeeerd. Met een beetje mazzel is ie oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |