Ik begreep je wel. Turken speelden thuis, dus turken voorop, 3-1, dus turken stonden voorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja nou hoor, ik heb er ook geen verstand van
Ze gaan gewoon mooi door.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Morgen ligt Nederland er uit.
Want ik ga ook kijken en dan verliezen ze altijd.
Ik ben er ook wel een beetje bang voor Coos, die Russen spelen als een tierelier, frank en vrij en aanvallend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Wat een blije ava heb jij inenequote:
Kijk dan niet!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
Dat was de avatar van Dementor de eerste (Dementor I).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een blije ava heb jij inene![]()
Waar is jezus gebleven?
Hier ook, wat een kabaal!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef Gert het volgende:
TOEEEEEEEEET TOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET![]()
BAM!!!!!!
TOOOOOOOOOOOOOOEEET TOOOOOOOOOOEEEEEET
KNAL!!!!
Nou Brian maakte het op het eind niet af, maar die mentale veerkracht van de Turken is wel geweldig hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef APK het volgende:
Turken zijn een beetje als Brain, gewoon doordieselen.
Ik ben natuurlijk omkoopbaar.quote:
En die blije is van Dementor II?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was de avatar van Dementor de eerste (Dementor I).
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een blije ava heb jij inene![]()
Waar is jezus gebleven?
Ja binnenkort foto's in het fotoboek en vast nog meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die blije is van Dementor II?
Kunnen we nog meer veranderingen verwachten?
En nu een schone onderbroek Greet?quote:
Wie is Brian? ... die het niet afmaakte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou Brian maakte het op het eind niet af, maar die mentale veerkracht van de Turken is wel geweldig hoor!![]()
Eerst al tegen de Tsjechen. En nu, in plaats van dat ze hun kop laten hangen na zo'n Evertiaanse mokerslag, komt er wéér zo'n vastberadenheid en woedende wilskracht bovendrijven en flikken ze het wéér.. komen langszij in de blessuretijd van de verlenging, en dan... blijkt Kroatië volkomen geknakt. Wow, wat een ontknoping.
Heb je weer last dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef APK het volgende:
Lobasca's erectieproblemenreclame weer op tv?
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja binnenkort foto's in het fotoboek en vast nog meer.
Ik stond net buiten te peuken, hoorde in de verte wat vuurwerk en getoeter, maar Kjeld slaapt nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?
Wie is Kjeldquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaapt Kjeld nog, of is het in Alkmaar ook een puinhoop?
Is onderdeel van het spel. Wie heeft de sterkste zenuwen. Machtig mooi!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Penalties vind ik ruk. Heeft eigenlijk weinig met goed voetballen te maken.
Vét winnen, duhh.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Tja, die euforie zijn ze nu natuurlijk een beetje kwijt, maar ik heb toch wel hoop hoor op een goede afloop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef Gert het volgende:
Maar ik proef toch een beetje onzekerheid over Oranje, in de wandelgangen, denk zelf ook dat het lastig gaat worden.... of gaan we gewoon weer vet winnen morgen?
Schoonmoeders, en dan ook nog eens tijdens het voetballen!!! KAAA UUU TEEE !!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:44 schreef kahaarin het volgende:geweldig! Turkije door!
![]()
M'n schoonmonster-Moeder en vader zijn blijven hangen, voetbal kijken, naja, jongens, tot ziens, tot morgen, heb hoofdpijn......
Klopt, maar het is een beetje zwak, als je het van de penalties moet hebben. Een beetje een aanfluiting voor het voetballen. Het is een soort van tweederangs winnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is onderdeel van het spel. Wie heeft de sterkste zenuwen. Machtig mooi!
Quintis van Lasie notenrijst.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef APK het volgende:
Wie is die 190kg neger bij Studio Sportzomer?
Jaap met schoenenpoets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef APK het volgende:
Wie is die 190kg neger bij Studio Sportzomer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |