En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feestenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:
Idd, die wedstrijd duurt (alles bij elkaar) een uur of 2... dan zet je toch gewoon een tv neer? Kan zelfs erg gezellig zijn dan met z'n allen!
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
En dan verliest Nederland en zijn de meeste mensen in een grafstemming. Feesten![]()
Je moet geen feestjes rond voetbalwedstrijden plannen.
Juist een extra goede reden om veel te zuipen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Toen Nederland er de vorige keer tegen Portugal uitvloog stond ik ook op een feestje. Dat was ver einde feest na de wedstrijd, maargoed daar waren ook wel veel fanatiekelingen bij ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoooooooooch. Misschien bij extreem die-hard fans, maar kom op. Na een half uurtje balen gaat iedereen toch gewoon aan het bier en kan de muziek weer op 10. Toch?
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En RATM!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Jarno, wat is nou een feestje met alleen bier? Er horen toch chips en tieten bij...
Hoi trouwens. Alles goed?
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar te proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die bij het maken van hun planning geen rekening houden met het EK. Vriendin van mij heeft dan cd-presentatie, maar niemand komt natuurlijk
.
Niemand had verwacht dat "we" de 2e ronde zouden halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef vooral het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef vooral het volgende:
heel verhaal waarin TS aangeeft homo te zijn
Niemand had verwacht dat Nederland eerste in de poule zouden eindigen en daarom morgen moet spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:44 schreef vooral het volgende:
[..]
Ik ben al sinds begin vorige maand bezig al die mensen bij elkaar proberen te krijgen op die datum. En nooit heeft iemand mij erop gewezen. Pas sinds een week zijn ze massaal aan het afzeggen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
Terecht, ik zou ook niet komen als je geen tv met voetbal had.
Dan laten ze je mooi creperen, vrees ikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
het is lullig maar enigszins begrijpelijk, ik wil het ook niet graag missen.
Waarom maak je er geen dubbel feest van?
Ik ( en anderen om me heen) zijn ook erg angstig dat ik morgen ga bevallen tijden de wedstrijd.
We hebben een tv gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan laten ze je mooi creperen, vrees ik.
beetje egoistisch ook om te bevallen tijdens zoiets belangrijks.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef snakelady het volgende:
het is lullig maar enigszins begrijpelijk, ik wil het ook niet graag missen.
Waarom maak je er geen dubbel feest van?
Ik ( en anderen om me heen) zijn ook erg angstig dat ik morgen ga bevallen tijden de wedstrijd.
Moet je tegen de baby zeggen, niet tegen mij, die heeft het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Laton het volgende:
[..]
beetje egoistisch ook om te bevallen tijdens zoiets belangrijks.
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben een tv gelukkig.
Ze kijken maar hier en geven de stand door aan mij.
Die is fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een afscheidsfeest geeft morgen want ze gaat terug naar haar eigen land![]()
Niemand komtPwnd
op de autoradio is wel jackquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnen.
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Nederland eerste in de poule zouden eindigen en daarom morgen moet spelen.
Tip voor de volgende keer: Streep alle mogelijke speeldata van het NL elftal op een EK/WK weg als mogelijke feestavonden.
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat niemand met jou naar het ziekenhuis gaat als tijdens de wedstrijd de persweeën beginnen.
Ja of iets anders dat gewoon makkelijk effe een weekje uitgesteld kan worden. Gelukkig kon ik tot nu toe bij alle plichtplegingen gewoon voetbal kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WK
Mwoah, een vriend van me vierde vorige week z'n verjaardag en een nichtje van me morgen, allebei wel ibv groot scherm waarop de wedstrijd te zijn was/is, maar ik heb toch vriendelijk bedankt om de wedstrijden gewoon in de kroeg te volgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso.. Een verjaardag vieren tijdens een EK/WK
Internet is ook goed, NOS zendt alles live uit op de site.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Daar valt vast wel wat op te verzinnen. Verlengsnoer vanuit je eigen kamer oid?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik vier het feest niet op mijn eigen kamer (veel te klein voor al die mensen) maar in de gezamenlijke ruimte van mijn studentenhuis. Die is groot genoeg en er staan allemaal banken waar je lekker op kan relaxen enzo, en het grenst aan een keukentje met minibar. Perfecte locatie voor een feestje, maar er is geen tv-aansluiting.
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.
en dat noemt zich fanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
hahaha, dat weet ik wel zeker hoor, is ook allemaal maar semi-gein, hoewel ik graag de wedstrijd wil zien denk ik niet dat dat een prioriteit is als ik lig te bevallen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ook al zou het de grootste voetbalfan op aarde zijn. Denk dat bij zo'n gebeurtenis voetbal even van ondergeschikt belang is.
Digitenne tunertje lenen van iemand ofzo!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Hij houdt niet van voetbal, maar in dit soort tijden ben je een landverrader als je de wedstrijd van NL11 mist..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man wel, die houdt niet van voetbal.
En dat is toch de belangrijkste persoon bij zo'n gebeurtenis.
Maar ik hoop thuis te bevallen.
Super gepwnedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een afscheidsfeest geeft morgen want ze gaat terug naar haar eigen land![]()
Niemand komtPwnd
Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
en vervolgens heb jij binnen 1 jaar geen vrienden meer. o o o wat pak jij de vrienden hier mee terug.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou al die vrienden één voor één terugpakken als ik jou was. [ afbeelding ] Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
Als zij liever voetbal kijken dan naar meneers verjaardag, dan zal men er ook geen waarde aan hechten als meneer niet komt opdagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Ik zou al die vrienden één voor één terugpakken als ik jou was. [ afbeelding ] Als vriend A z'n verjaardag viert, zeg je tegen hem dat je niet kan komen omdat je het NK Fierljeppen wil volgen op Radio Fryslan. Als vriend B een feestje geeft, zeg je af met de reden dat je het Zaans kampioenschap sjoelen voor geen goud wil missen. En als vriend C je uitnodigt voor een vette party, haak je af met de smoes dat je je al maanden had verheugd op de zinderende finale van het WK telefoonwerpen.
Jup. Er is maar één ding vetter op zo'n moment. En dat is TERING hard bier zuipen met al je vrienden en super hard feesten met oranje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:29 schreef l3laster het volgende:
TS f0cking huile, had gewoon ff beemer + veel bier geregeld... ff wedstrijd je gekeken in oranje en je daarena helemaal kapot gezopen!!!
Waren morgen al je vrienden zekers te weten gekomen!!
Nou, daar zullen die vrienden echt mee zitten als 1 iemand stelselmatig de feestjes boycotquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat zegt toch wel wat dat ze jou laten stikken voor een voetbal wedstrijd. Wie is er dan ook tijdens het EK jarig.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef vooral het volgende:
[..]
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:36 schreef vooral het volgende:
[..]
Het is altijd een lastige periode om je verjaardag te vieren, in verband met tentamenperiodes en bijna vakantie enzo. En als een deel van je vrienden ook nog eens ver weg woont moet je het dus ruim van tevoren plannen. Meestal is dat wel goed gegaan, maar dat nu opeens iedereen (al dan niet met een smoes) afzegt is me nog nooit overkomen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Vidacz het volgende:
Het is al sinds 2 december 2007 bekend dat Nederland op die datum zou kunnen gaan spelen. Niet zeuren dus.
Regel digitenne?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
Oh, GMTAquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Digitenne tunertje lenen van iemand ofzo!
De meesten wonen in dezelfde plaats als ik, de rest woont verspreid over het land. Ik denk niet dat het nu nog zin heeft om wat anders te regelen aangezien bijna iedereen al heeft gezegd niet te komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef davako het volgende:
[..]
Wonen die vrienden allemaal in dezelfde plaats want misschien hebben ze wel gezamelijk besloten om niet te komen.Als vriend zijnde zou ik gewoon gezamelijk voor een oplossing zorgen. Het is namelijk wel erg stom van je vrienden dat ze allemaal afzeggen. Je kan toch ook gewoon naar de kroeg gaan met alle vrienden?
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Vidacz het volgende:
Het is al sinds 2 december 2007 bekend dat Nederland op die datum zou kunnen gaan spelen. Niet zeuren dus.
Regel nou gewoon ff een tv.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef vooral het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.
Ach kom op, om de twee jaar is er in deze periode een EK of WK. Of vier je voor de eerste keer je verjaardag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef vooral het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Bovendien hadden mijn vrienden daar ook rekening mee kunnen houden, in plaats van in eerste instantie te beloven dat ze zouden komen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat zegt toch wel wat dat ze jou laten stikken voor een voetbal wedstrijd. Wie is er dan ook tijdens het EK jarig.
Hij zou eerst eens bij zichzelf te rade moeten gaan of het wel echte vrienden zijn, anders was er echt wel een oplossing bedacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef davako het volgende:
[..]
Wonen die vrienden allemaal in dezelfde plaats want misschien hebben ze wel gezamelijk besloten om niet te komen.Als vriend zijnde zou ik gewoon gezamelijk voor een oplossing zorgen. Het is namelijk wel erg stom van je vrienden dat ze allemaal afzeggen. Je kan toch ook gewoon naar de kroeg gaan met alle vrienden?
Wel voor het eerst in mijn studententijd dat ik een groot feest ga geven ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach kom op, om de twee jaar is er in deze periode een EK of WK. Of vier je voor de eerste keer je verjaardag?
Groot? 20 man noem je groot? Dat is toch gewoon een standaard feestje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
Wel voor het eerst in mijn studententijd dat ik een groot feest ga geven ja.
Ik begrijp helemaal dat die mensen niet komen. Zou ik zelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:56 schreef vooral het volgende:
dat je wat mensen uitnodigt bedoel je hopelijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
er komt 3 man....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:27 schreef vooral het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb één keer een verjaardag gehad toen Nederland in een toernooi moest spelen en die lui hadden ook geen tv aan, want voetbal boeide ze niet. Omdat ik door mijn werk al bijna geen wedstrijd van Oranje kan zien (morgen wordt de eerste, om maar eens wat te noemen) ben ik in de rust naar de kroeg gescheurd. En zij:"Het is hier toch ook gezellig?"quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:38 schreef Jesse_ het volgende:
Terecht, ik zou ook niet komen als je geen tv met voetbal had.
Dat kan je zien aankomen als je gaat vertellen dat er geen voetbal gezkeken word, dan moet je hier niet semi verontwaardigd gaan doen. En een GROOT feest. 20 man. dat is een samenzijn, geen groot feestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
Het is wel lullig dat iedereen gaat wegblijven voor voetbal...
Je bent toch geen wijf!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:22 schreef TheZapster het volgende:
Sowieso verjaardagsfeestjes....
Waarom zou je vieren dat je weer een jaar ouder geworden bent
Pffft je bent fan of je bent fan hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Ik heb geen verjaardagsfeest nodig om lekker te zuipen met vrienden en tja ik heb gewoon een pesthekel aan verjaardagsfeestjes vooral die van mezelfquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:27 schreef mgerben het volgende:
DE drie borstharen van Rita Verdonk.?
Dan heb je de rest van die artikelen niet meer nodig toch ?![]()
Ze kunnen geen voetbal kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:53 schreef Skv het volgende:
Mijn ouders zijn allebei jarig dit weekend en vieren morgenavond ook hun feest. Komt toch minstens 30 man op af, volgens mij vinden je vrienden je gewoon niet leuk genoeg om bij jou voetbal te gaan kijken..
Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finalequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Maartel het volgende:
Als een goede vriend jarig is ga je naar die verjaardag en ga je niet allerlei eisen stellen ("alleen als radio 3 aanstaat want ik wil die liveregistratie niet missen", "alleen als je Patricia ook uitnodigt want ik wilde eigenlijk met haar wat gaan drinken", "alleen als je die en die chips hebt want anders blijf ik thuis met m'n eigen zoutjes"), en als jarige hoor je je niet in allerlei bochten te hoeven wringen om je vrienden koste wat kost bij je thuis te krijgen, maar gewoon lekker een avond te kunnen genieten van hoe een plezierige avond er volgens jou uitziet.
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:
[..]
Ja, want dat is allemaal hetzelfde als oranje dat zich kan plaatsen voor de halve finale
Vriend, IEDEREEN die ik ken die kijkt, driekwart geeft geen eens om voetbal maar wel om z'n land.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja..
quote:die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
Whehe, zo'n wedstrijd opnemen en hem dan een dag later kijken haha.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Voor iemand die zelf niet veel om voetbal geeft wel ja.. die wedstrijd kun je anders kun je natuurlijk ook gewoon opnemen.. Ze zullen er echt niet minder door spelen als jij even een avondje niet kan kijken.
*ril*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Thieske het volgende:
Jij bent er zeker ook zo een die na zo'n wedstrijd zegt als Nederland eruit ligt: "Ah joh, het is maar een spelletje"
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef F3C het volgende:
Ik vind het ook onbeschoft om te verwachten dat mensen zich door jou laten dwingen suffe dingen te doen terwijl iedereen gewoon voetbal wil zien.
Als er Oranje op een EK/WK op is, zijn alle andere dingen suf voor 99 % van de mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Hollands Next Topmodelquote:Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis'
Wat een geweldige vergelijking.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als vrienden een avond bij jou over de vloer zien als 'suffe dingen doen' dan hebben ze echt niets te zoeken op je verjaardag.
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis'
Die laatste vergelijking gaat dus niet op he. Bij voetbal kunnen de vrouwen zich tenminste nog vergapen aan de mannen, domme vragen stellen en opmerkingen op de strakke kleding plaatsen. Wij als mannen kunnen bij Hollands Topmodel dus dat soort dingen niet. Immers "Die heeft dikke tieten" gaat helemaal niet op bij die deelneemsters, want ze hebben geen tieten!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als een paar meiden uit je vriendenkring bij binnenkomst direct jouw tv aanzetten om niks van de finale van Holland Next Topmodel te missen dan denk jij ook 'waar komen jullie nou eigenlijk voor, doe dat maar lekker thuis'
Je maakt een totaal verkeerde vergelijking. Je kunt niet met elk tv-programma rekening gaan houden. Vergelijk die wedstrijd liever met een feestdag als koninginnedag of kerst ofzo, iets waar iedereen van weet en iets waar iedereen rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Maartel het volgende:
Ik weet ook wel dat HNTM nu niet bepaald boeiende tv is, maar voor een paar meiden die dat wekenlang volgen is die finale misschien wel net zo spannend als die wedstrijd van morgen voor een voetbalfanaat.. en omgekeerd zit jij op je verjaardag net zo min op Top Model te wachten als iemand die niks om het EK geeft om een voetbalwedstrijd op zijn verjaardag..
Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.479.000 kijkers, marktaandeel 84,3 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef F3C het volgende:
[..]
Als er Oranje op een EK/WK op is, zijn alle andere dingen suf voor 99 % van de mensen![]()
Het is gewoon een totaal kromme vergelijking, alsof je een EK wedstrijd met een simpel TV programma kan vergelijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef Maartel het volgende:
Ik weet ook wel dat HNTM nu niet bepaald boeiende tv is, maar voor een paar meiden die dat wekenlang volgen is die finale misschien wel net zo spannend als die wedstrijd van morgen voor een voetbalfanaat.. en omgekeerd zit jij op je verjaardag net zo min op Top Model te wachten als iemand die niks om het EK geeft om een voetbalwedstrijd op zijn verjaardag..
Dat was thuis, de andere ca. 5 miljoen zaten in de kroegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.333.000 kijkers, marktaandeel 80,4 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.
Maar het is niet iedereen.. ik ken aardig wat mensen om me heen wie het EK echt gestolen kan worden..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:29 schreef F3C het volgende:
[..]
Je maakt een totaal verkeerde vergelijking. Je kunt niet met elk tv-programma rekening gaan houden. Vergelijk die wedstrijd liever met een feestdag als koninginnedag of kerst ofzo, iets waar iedereen van weet en iets waar iedereen rekening mee houdt.
Bij de vrienden van de TS komt die 99% procent aardig in de buurt geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Best bekeken tv-programma van vorige week: Nederland - Frankrijk, 7.333.000 kijkers, marktaandeel 80,4 %, kijkdichtheid 49,9 %. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft dus niet de hele wedstrijd gezien.
De meerderheid wil voetbal zien, klaar. Daar kun je je aan aanpassen of je feest verzetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar het is niet iedereen.. ik ken aardig wat mensen om me heen wie het EK echt gestolen kan worden..
Maar natuurlijk vallen ook zij onder de 12 miljoen die kijken aangezien familie/vrienden het wel op hebben staan, of ze gezellig naar een verjaardag dachten te gaan, maar daar op aanraden van Fok! toch ook maar even een tv is aangesloten...
Of het gewoon doorzetten en gezellig alleen feesten natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef F3C het volgende:
[..]
De meerderheid wil voetbal zien, klaar. Daar kun je je aan aanpassen of je feest verzetten.
3 keuze's, wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
Of het gewoon doorzetten en gezellig alleen feesten natuurlijk.
Toch vind ik het vreemder dat 80% (ofzo) dit dan ook koste wat kost moet zien en belangrijker vindt dan de verjaardag van een vriend.. van die 30% (ofzo) die altijd voetbalfan is kan ik er nog in komen dat dit inderdaad ff wat belangrijker is, maar van al die gelegenheids-fans die het gewoon wel lollig vinden om in het oranje op de bank te hangen met 10 Welpies in het haar, terwijl ze normaal niets om voetbal geven, vind ik het echt een beetje slap dat ze dit voor laten gaan op eerder gemaakte afspraken met vrienden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:31 schreef Thieske het volgende:
Het is gewoon een feit dat 80% (ofzo) van Nederland het EK wil zien, dus je bent een beetje wereldvreemd als je er dan van op kijkt dat mensen afzeggen.
Wat ik wel met je eens ben is dat die mensen vantevoren gewoon hadden moeten zeggen: ik kom wel tenzij Nederland dan in de kwartfinale zit, en zelfs dan wil ik wel komen maar wel met een TV erbij aan dan, ofzoiets. Dan had TS z'n feest desnoods kunnen verzetten vantevoren of alsnog een TV regelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemder dat 80% (ofzo) dit dan ook koste wat kost moet zien en belangrijker vindt dan de verjaardag van een vriend.. van die 30% (ofzo) die altijd voetbalfan is kan ik er nog in komen dat dit inderdaad ff wat belangrijker is, maar van al die gelegenheids-fans die het gewoon wel lollig vinden om in het oranje op de bank te hangen met 10 Welpies in het haar, terwijl ze normaal niets om voetbal geven, vind ik het echt een beetje slap dat ze dit voor laten gaan op eerder gemaakte afspraken met vrienden.
Sorry, maar ik vind ook jou wereldvreemd. Kijk eens om je heen, hele straten worden oranje, Tv-reclames gaan nergens anders over, auto's worden versiert. Het EK draait niet alleen om het voetbal alleen. Het zorgt voor een bepaalde sfeer, samenhorigheidsgevoel.... dat is wat die mensen die nooit voetbal kijken aantrekt. En dat maken ze blijkbaar liever mee dan een 12 in dozijn verjaardagsfeest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemder dat 80% (ofzo) dit dan ook koste wat kost moet zien en belangrijker vindt dan de verjaardag van een vriend.. van die 30% (ofzo) die altijd voetbalfan is kan ik er nog in komen dat dit inderdaad ff wat belangrijker is, maar van al die gelegenheids-fans die het gewoon wel lollig vinden om in het oranje op de bank te hangen met 10 Welpies in het haar, terwijl ze normaal niets om voetbal geven, vind ik het echt een beetje slap dat ze dit voor laten gaan op eerder gemaakte afspraken met vrienden.
Net als mensen die zich op hun werk ziekmelden opeensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:47 schreef Thieske het volgende:
Het is overigens wel triest als ze afzeggen met een of andere vage smoes. Dat ben ik ook met je eens.
Kwartfinale EK met Nederland erin 'leuke dingen op TV' noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:52 schreef Fijnproever het volgende:
Als mensen het leuk vinden om voetbal te kijken vind ik dat op zich prima, zelfs als ze zich uitdossen in allerlei oranje kledij en gek doen. Dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar afspraken met vrienden hoor je gewoon na te komen. Ik heb ook wel eens leuke dingen op tv gemist vanwege feestjes, maar vrienden zijn voor mij nou eenmaal belangrijker.
Voetbal kijken belangrijker vinden dan de verjaardag van een goede vriendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef F3C het volgende:
[..]
Kwartfinale EK met Nederland erin 'leuke dingen op TV' noemen
Je eigen verjaardagsfeestje belangrijker vinden dan het plezier van 20 mensenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Voetbal kijken belangrijker vinden dan de verjaardag van een goede vriend![]()
Een vriend die geen rekening houdt met z'n vrienden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Voetbal kijken belangrijker vinden dan de verjaardag van een goede vriend![]()
Als we zo beginnen...
De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een vriend die geen rekening houdt met z'n vrienden.
Of de vriend die geheel onwetend een verjaardagsfeestje organiseert die weigert om z'n vrienden tegemoet te komen door voor een tv aansluiting te zorgen.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...
Legitieme redenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
De vraag is gewoon wie er in deze situatie meer fout zit. Iemand die geheel onwetend een ongelukkige datum heeft geprikt voor zijn feestje, of iemand die een al lang geleden gemaakte afspraak met een vriend niet nakomt met als reden: ik moet voetbal kijken...
Doe jij dat altijd, eisen stellen aan het feestje van een vriend?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Of de vriend die geheel onwetend een verjaardagsfeestje organiseert die weigert om z'n vrienden tegemoet te komen door voor een tv aansluiting te zorgen.....
Het zijn geen eens eisen, het is iets normaals waar je rekening mee dient te houden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:00 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Doe jij dat altijd, eisen stellen aan het feestje van een vriend?
Tenzij we in Cuba zitten, beslist hier de meerderheid, dus TS moet tv fixen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:09 schreef Thieske het volgende:
[..]
Of de vriend die geheel onwetend een verjaardagsfeestje organiseert die weigert om z'n vrienden tegemoet te komen door voor een tv aansluiting te zorgen.....
Nu snap ik opeens waarom de TS geen tv wil regelen. Als iedereen zich als een stel varkens moet gedragen kun je beter meteen een modderpoel regelen waar ze lekker doorheen kunnen rollenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:50 schreef deze_gast het volgende:
TS is een naïeve idioot. En die dwazen die hem gelijk geven ook. Wanneer je met een groep voetbal kijkt zit je echt niet als een bende stonede konijnen gebiologeerd naar het scherm te staren, maar ouwehoer je over de pot, vloek je op op de commentator die er niets van kan, schreeuw je te pas en te onpas vulgariteiten, zuip je bier, eet je snacks, zeik je op de aanwezige vrouwen die alleen naar de kont van Ronaldo kijken en vinden dat de Italianen nu ook wel een doelpunt mogen maken ("want anders is het niet eerlijk" (meegemaakt vorige week!)) en gooi je bier door de kamer bij een tegendoelpunt. Al met al een zeer sociale gebeurtenis dus
Jongen, vergelijk het EK nou niet met elk willekeurig kutprogramma.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef Fijnproever het volgende:
Er zijn zoveel dingen die samen kunnen vallen met een verjaardag. Het kan de Olympische roeiwedstrijd zijn, de finale van Idols, een etappe in de Tour de France... Dingen die mensen misschien wel veel fanatieker volgen dan het EK. Die mensen zullen het jammer vinden om die dingen te moeten missen, maar de meesten zullen alsnog gewoon op het feestje komen. Wat maakt een voetbalwedstrijd dan zo speciaal om daarvoor de verjaardag maar af te zeggen?
In tegenstelling tot de dingen die jij noemt kan je praktisch gezien de wedstrijd niet opnemen en later kijken. Heel Nederland brult keihard als d'r een doelpunt gemaakt wordt. Je weet nog voordat je zelf (later) gaat kijken al wie er gaat winnen. En dan is de fun d'r van te voren dus al vanaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef Fijnproever het volgende:
Er zijn zoveel dingen die samen kunnen vallen met een verjaardag. Het kan de Olympische roeiwedstrijd zijn, de finale van Idols, een etappe in de Tour de France... Dingen die mensen misschien wel veel fanatieker volgen dan het EK. Die mensen zullen het jammer vinden om die dingen te moeten missen, maar de meesten zullen alsnog gewoon op het feestje komen. Wat maakt een voetbalwedstrijd dan zo speciaal om daarvoor de verjaardag maar af te zeggen?
Dat vind ik nou arrogant gedrag van sommige voetbalfans... Denken dat het EK het allerbelangrijkste is, en dingen waar andere mensen fan van zijn er niet toe doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef F3C het volgende:
[..]
Jongen, vergelijk het EK nou niet met elk willekeurig kutprogramma.
Nee, dit denkt iedereen. Niet alleen 'voetbalfans'. Als het om Feyenoord - Ajax ging had je gelijk gehad. nu niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Dat vind ik nou arrogant gedrag van sommige voetbalfans... Denken dat het EK het allerbelangrijkste is, en dingen waar andere mensen fan van zijn er niet toe doen.
Kerel, als jij lekker aan je eigen bekrompen mening vast wil houden moet je het zelf weten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Dat vind ik nou arrogant gedrag van sommige voetbalfans... Denken dat het EK het allerbelangrijkste is, en dingen waar andere mensen fan van zijn er niet toe doen.
Het EK is ook belangrijker.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je de uitslag van een roeiwedstrijd waarschijnlijk niet overl te horen krijgt als je het opgenomen hebt, in tegenstelling tot het EK voetbal. Bovendien denk ik eigenlijk dat als iemand zo hard met een roeiwedstrijd bezig is als ikzelf met het EK, dat hij dan ook wat later of niet naar een feestje zou komen. Het is geen verplichting om naar een feestje te gaan, je gaat er heen omdat je het leuk vindt en gezellig, niet omdat het moet. Als er voetbal is en op dat feestje is er geen tv kan je er wel hen gaan terwijl je liever voetbal wilt zien, maar dan wordt het ook niet gezellig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef Fijnproever het volgende:
Voor mij zijn vrienden belangrijker. Echt, ik vind het prima als je graag voetbal kijkt, maar aan een gemaakte afspraak hoor je je gewoon te houden, zeker met een vriend.quote:
een echte vriend zet gewoon een tvtje neer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Voor mij zijn vrienden belangrijker. Echt, ik vind het prima als je graag voetbal kijkt, maar aan een gemaakte afspraak hoor je je gewoon te houden, zeker met een vriend.
Een vriend die geen rekening zou houden voor mijn liefde voor het voetbal zou geen vriend van me worden. Dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Voor mij zijn vrienden belangrijker. Echt, ik vind het prima als je graag voetbal kijkt, maar aan een gemaakte afspraak hoor je je gewoon te houden, zeker met een vriend.
Als je een echte vriend bent stel je geen eisen aan een feestje waarvoor JIJ bent uitgenodigd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:38 schreef Laton het volgende:
[..]
een echte vriend zet gewoon een tvtje neer.
ongezellige zuurpruimen begrijpen dat niet
Als je een echte vriend bent hou je geen feestje tijdens een belangrijke wedstrijd het Nederlands elftal terwijl je weet dat iedereen die wil zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Als je een echte vriend bent stel je geen eisen aan een feestje waarvoor JIJ bent uitgenodigd.
Dat wist TS niet toen hij zijn feestje aan het plannen was...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:53 schreef F3C het volgende:
[..]
Als je een echte vriend bent hou je geen feestje tijdens een belangrijke wedstrijd het Nederlands elftal terwijl je weet dat iedereen die wil zien.
Ja, en het is zo'n gigantisch feest dat er nu niks meer te regelen valt. Laat staan een TV-aansluiting.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Dat wist TS niet toen hij zijn feestje aan het plannen was...
Als je een echte vriend bent snap je dat de meeste mensen een EK voetbal hardstikke belangrijk vinden en zet je gewoon ff een tv neer, klaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Als je een echte vriend bent stel je geen eisen aan een feestje waarvoor JIJ bent uitgenodigd.
Het gaat toch om gemaakte afspraken die niet worden nagekomen? TS houdt niet van voetbal, dus je kan hem moeilijk aanrekenen dat hij geen rekening heeft gehouden met eventuele EK-wedstrijden bij het plannen van zijn feest.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Strani het volgende:
Je had zelf de optie open moeten houden dat het eventueel ook een week later plaats kon vinden. Volgende week zaterdag zijn er namelijk geen wedstrijden. Je hebt je vrienden in een lastige situatie gemaneouvreerd en je hebt ze geen keus gelaten.
Het is geen date ofzo hoor, het gaat hier om een feestje, zoals er elk weekend wel een is. als ik een feestje geef en het blijkt niet uit te komen met een belangrijke gebeurtenis dan verschuif ik het gewoon, je past je toch aan in plaats van je vrienden aan te praten dat ze je verschuldigd zijn te komen? Wat voor vriend ben je dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:47 schreef Fijnproever het volgende:
[..]
Het gaat toch om gemaakte afspraken die niet worden nagekomen? TS houdt niet van voetbal, dus je kan hem moeilijk aanrekenen dat hij geen rekening heeft gehouden met eventuele EK-wedstrijden bij het plannen van zijn feest.
Die vrienden wel, die hebben in eerste instantie toegezegd om op de afgesproken datum te komen. Als voetbalfans zijn ZIJ degenen die hem daarop hadden moeten wijzen. Dat hebben ze niet gedaan en nu bellen ze allemaal een paar dagen van tevoren af. Ik hoop dat ze het nog met z'n allen goedmaken bij TS, want ik vind het een behoorlijke naaistreek tegenover een vriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |